SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik vertrouw op de smaak van Xminator.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Xmin vind mij schijnbaar een typische fokker met mijn nerdo bril
Hoezo voel jij je daardoor aangesprokenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Xmin vind mij schijnbaar een typische fokker met mijn nerdo bril
Niet terugkrabbelen, ik dacht dat we Jaleesa aan het groepspesten waren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja jij bent een nerdje hihahiho, met je Urkel-bril en je tijgerprintje van de V&D
Ohh thank god, mn image is weer opgeschoond!quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je daardoor aangesproken![]()
Ik had het over mensen die ogen alsof ze na tijden weer vanuit hun zolder kwamen. Jij had gewoon een hipster bril op
Moment, edit je bericht met mijn quote erin snelquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen, ik dacht dat we Jaleesa aan het groepspesten waren.
Hadi slaap lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:27 schreef xminator het volgende:
Oke dus dit ben ik:
[ afbeelding ]
Voortaan niet meer vragen over pics, gezien end of story. Misschien moeten we met zn allen een keer echt meeten.
Maar ik ga slapen nu iyi geceler millet!
Vandaag weer om 07.00 op
Volgende meet zal ik het weer aantrekken, dan kan je het zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker, bewijs het maar
Dan gaan we je pesten:"Heb je soms geen andere kleren??".quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Volgende meet zal ik het weer aantrekken, dan kan je het zien
Vandaag en gister was ik ook wakker om 07.00quote:
Koerden die Turks konden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Vandaag en gister was ik ook wakker om 07.00. Straks verslaap ik mij morgen
.
Maar de hamvraag is WIE WAREN DE TURKEN VOOR ONS![]()
![]()
Over dat gesproken, in de Fok Userfoto's zei je dat je niemand een mooie man vond van Fok!, vind je dat nog steeds?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Geen idee, ze waren toch lelijk, dus boeieuhh
Dat komt omdat ze mij nog niet heeft gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Over dat gesproken, in de Fok Userfoto's zei je dat je niemand een mooie man vond van Fok!, vind je dat nog steeds?
En eerlijk hè.
Ik weet niet, mijn introduce zei dat hij een Turkse vlag oid. zag.quote:
Eh? Dat topic is nog actief en dat was iets van 10x gequote, ik kom daar af en toe kijkje nemen, is dat zo vreemd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tering, waarom volg je mijn post in andere topics?? Freaky:
Post een foto en help jezelf uit die droomquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze mij nog niet heeft gezien.
Dude, just kiddingquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Dat topic is nog actief en dat was iets van 10x gequote, ik kom daar af en toe kijkje nemen, is dat zo vreemd?
[..]
Post een foto en help jezelf uit die droom
Politiek correcte antwoord, alhoewel jij en turq vrij close waren tijdens de filmquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
En om terug te komen op je vraag: mooi vind ik iets anders dan goed eruit zienik heb nog steeds geen MOOIE mannen gezien, maar mijn gezelschap zag er wel redelijk goed uit
Ik begrijp het niet meer? Metroseksuele mannen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
En om terug te komen op je vraag: mooi vind ik iets anders dan goed eruit zienik heb nog steeds geen MOOIE mannen gezien, maar mijn gezelschap zag er wel redelijk goed uit
Excuse me? Ik zat naast hem, dat was wel redelijk close jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Politiek correcte antwoord, alhoewel jij en turq vrij close waren tijdens de film
Dat zeg ik, zo gezellig tegen mekaar aan in het donkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Excuse me? Ik zat naast hem, dat was wel redelijk close ja
Ieuwquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zo gezellig tegen mekaar aan in het donker
Wat girl, mijn adonis-lichaam straalt mannelijkheid zo sterk af dat ik zonder kleren radio-actief ben.quote:
Gatsie,quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat girl, mijn adonis-lichaam straalt mannelijkheid zo sterk af dat ik zonder kleren radio-actief ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |