wat niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook niet meer doen als ik jou was.
Syrie hequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Wel een mooi meisje.
'varmı böyle güzellik'
Arabieren, Turken.quote:
Arya, je weet dat ik van je hou, maar je moet echt eerst mensen als afknallen voor je anderen gaat haten.quote:
Bijna goed!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zakje met suiker? Heb jij soms een hele kamelenkaravaan achter je zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2012 00:47:42 ]
Perzen, Arabieren, Turken, Koerden en alles in het Midden Oosten en Noord Africaquote:
Vandaar! Noem me Jale, aangenaamquote:
Oh, absoluut. Iraniers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arya, je weet dat ik van je hou, maar je moet echt eerst mensen als afknallen voor je anderen gaat haten.
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Perzen, Arabieren, Turken, Koerden en alles in het Midden Oosten en Noord Africa!!!!!!!
Eik moet ik mij introduceren, ik ben nieuw, noem mij nieuwquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vandaar! Noem me Jale, aangenaam
Juist.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Perzen, Arabieren, Turken, Koerden en alles in het Midden Oosten en Noord Africa!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bijna goed!Hopelijk heeft er iemand van jullie tufek, kunnen jullie mij neerschieten als ik ooit lach om ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geregistreerd 2003, wat is er nieuw aan jouquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eik moet ik mij introduceren, ik ben nieuw, noem mij nieuw
Serieus, mag ze niet. Bijna geen Iraniers in mijn vriendenkring.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn repliek.
HIER! Niet op FOK, in dit topic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geregistreerd 2003, wat is er nieuw aan jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |