Speciaal geregistreerd om dit te zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef DrOz het volgende:
Die bazige halve knipoog naar de cameraBaaaaaz
Hi examinator, funny you should mention that, I just came across this website and wanted to practice my Dutch!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Speciaal geregistreerd om dit te zeggen
dan bin ik, naast me jaleesa en achter met de.muts een maat van me...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef xminator het volgende:
Jullie staan op de frontpage:
[ afbeelding ]
'Ja, mam, voor boven m'n bed'.
Aaaaah nooooooo!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Turq jij bent toch niet die dikke?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dan bin ik, naast me jaleesa en achter met de.muts een maat van me...![]()
Klopt, achter jongen met muts zie je een beetje haar dat ben ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Turq jij bent toch niet die dikke?
En dat meisje naast die jongen met die lange haren is Jaleesa?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef DrOz het volgende:
[..]
Hi examinator, funny you should mention that, I just came across this website and wanted to practice my Dutch!
Did you know that the best whores in Turkey back in the day were Circassian?
Sure now they have all those Russians running around dressed all slutty but they were late to the game!
Well gotta go, putting in a new heart in some fatty with a passion for Mexican food.
God bless Circassia!
Ik ben die jongen met de lange haren langs die dame (jaleesa)..quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Turq jij bent toch niet die dikke?
En dat meisje naast die jongen met die lange haren is Jaleesa?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dat spelletje toevallig vandaag nog gespeeld voor het eerst met het mobieltje van een vriend. Hij kwam er maar niet uit bij een tekening, dus vroeg hij het aan mij omdat ik volgens hem een levendige fantasie hebquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:20 schreef Ayca het volgende:
Wie draw something speelt voeg Aaitsj toe![]()
Tekenen op touchscreen is wel lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahhaa heeft net de maat van me gestuurd..
(wel een brakke kwaliteit..)Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Much lovequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Xminator wou niet dat ik foto's nam van hem, dus tja.. Daarom ook niet gedaan..
(en ik heb je foto's al verwijderd)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben die jongen met de lange haren langs die dame (jaleesa)..
Much Love 2 youquote:
Ik had kort haar, maar nou dus wat langer, en Jaleesa is geen turk..quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Ik had uit andere foto's incl. Bimmer vernomen dat je kort haar had.
Jaleesa lijkt niet eens zo op een Turk.
Kofferbak. Jweet.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Tering wat een lelijke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahhaa heeft net de maat van me gestuurd..
(wel een brakke kwaliteit..)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |