Perzisch cultuur. literatuur en poezie is dan ook meesterlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om vervolgens cultureel geownd te worden.
En nu leven ze voor een Arabische religie terwijl zij hun identiteit ontlenen aan, het niet Arabisch zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Triggershot het volgende:
Perzen
bijna 1000 jaar overheerst door Turken
Prachtige terugkomst en 100% waarheid!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om vervolgens cultureel geownd te worden.
Nu? How about 1400 jaar lang.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En nu leven ze voor een Arabische religie terwijl zij hun identiteit ontlenen aan, het niet Arabisch zijn
Als er een streepje op zit als een E, als er niks op zit als een A.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trigger, lees jij de elif als een e (eventueel iets tussen de a en e) of als een a?
De Iraanse variant van de islam is natuurlijk wel een tikkeltje anders. Maar goed, enigszins tegenstrijdig is het wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En nu leven ze voor een Arabische religie terwijl zij hun identiteit ontlenen aan, het niet Arabisch zijn
Behalve De Koran en de Profeet is er weinig Arabisch aan de Islam in Iran overigens, Iran heeft een van de meest vrije, tolerante en unieke Islamitische regeringen, vergeleken met anderen.quote:
Ik kan Turksquote:
Ja de uitroepteken wou niet de andere kant opquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik las het als Alif met Hamza er onder, dacht wtf staat daar nou
iiyi geceler.. xxxquote:
Alles Backspace-n en dan beginnen met uitroepteken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik kan Turks
[..]
Ja de uitroepteken wou niet de andere kant op.
Geschreven vanaf een iPhone. Ik snap al wat er verkeerd ging; het was een 'Engels' uitroepteken geworden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alles Backspace-n en dan beginnen met uitroepteken.
Heb jij eigenlijk een toetsenbord met Arabische tekentjes?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alles Backspace-n en dan beginnen met uitroepteken.
wat een noob ben jij ook!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Geschreven vanaf een iPhone. Ik snap al wat er verkeerd ging; het was een 'Engels' uitroepteken geworden.
! لوزر
Ik heb zelfs een Koreaans toetsenbord..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een toetsenbord met Arabische tekentjes?
Had, ging cola overheen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een toetsenbord met Arabische tekentjes?
Serieus? Wat doe je ermeequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een Koreaans toetsenbord..
Met een klik op KOR staat ie op TUR of ENG.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Zijn de komma en puntkomma nou horizontaal gespiegeld of zie ik dat verkeerd? En het vraagteken is verticaal gespiegeld. Hmm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |