Cola nog welquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had, ging cola overheen.
Nu heb ik http://www.arabic-keyboard.org/
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Met een klik op KOR staat ie op TUR of ENG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ach, waarom ook niet
. Je kunt wel blindtypen. Of staan de Latijnse letters er ook op?
Geloof me, Arabisch typen op een hardware toetsenbord is ook niet echt tof als je qwerty bent gewend.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Cola nog wel! Ah, zo typ je dan. Lijkt me wel minder fijn.
Je kunt nog altijd voor je verjaardag een toetsenbord met Arabische letters vragen. Als je je verjaardag viert, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me, Arabisch typen op een hardware toetsenbord is ook niet echt tof als je qwerty bent gewend.
Moet ik even herhalen wat ik in het vorige topic over jou zei? Tovbe Estagfirullaaaaah!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd voor je verjaardag een toetsenbord met Arabische letters vragen. Als je je verjaardag viert, natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik even herhalen wat ik in het vorige topic over jou zei? Tovbe Estagfirullaaaaah!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik even herhalen wat ik in het vorige topic over jou zei? Tovbe Estagfirullaaaaah!
Wat is je afkomst eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef killfrenzy het volgende:
lukt best makkelijk hoor. is alleen wennen even
Wanneer ben je jarig? Ik kom niet, trouwens. Ik vind Bush stom.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:10 schreef Arcadia het volgende:
Wie komt er bij mijn 21ste verjaardagsfeestje? Ik heb drank, drugs en vrouwen. En Bush gaat wat stand-up doen.
Wat zeggen Turken eik vaker, ramazan of seker bayrami?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd voor je verjaardag een toetsenbord met Arabische letters vragen. Als je je verjaardag viert, natuurlijk.
Zijn 2 verschillende feesten..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zeggen Turken eik vaker, ramazan of seker bayrami?
Ik heb IRL nog nooit şeker bayramı gehoord.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vroeger, als kind, zei ik vaker seker bayrami, omdat het leuker klonk. Tegenwoordig zeg ik voornamelijk Ramazan bayrami. Hm, allebei wordt wel ongeveer even vaak gebruikt, denk ik. (Mijn ervaring dan)quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb IRL nog nooit şeker bayramı gehoord.. Zo iemand zou ik ook nog scheef aankijken.
quote:
Ramazan bayrami was na een vastenmaand, naam van de maand even vergeten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende feesten..
Of was Kuraban bayrami een ander feest..? :/
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Vroeger, als kind, zei ik vaker seker bayrami, omdat het leuker klonk. Tegenwoordig zeg ik voornamelijk Ramazan bayrami. Hm, allebei wordt wel ongeveer even vaak gebruikt, denk ik. (Mijn ervaring dan)
Toen ik Seker zei, werd ik bijna gelynched omdat het een manipulatie van Ataturk ofzo was om banden met de Islam te verbrekenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb IRL nog nooit şeker bayramı gehoord.. Zo iemand zou ik ook nog scheef aankijken.
Jij dacht "snoepquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Vroeger, als kind, zei ik vaker seker bayrami, omdat het leuker klonk. Tegenwoordig zeg ik voornamelijk Ramazan bayrami. Hm, allebei wordt wel ongeveer even vaak gebruikt, denk ik. (Mijn ervaring dan)
Ook van volwassen mensen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja? Waarom hoor ik dat dan nog wel vaak? Hm, ligt dus echt aan mijn omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |