Ik niet, half 9 beginnen.. Mwehhhquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Allemaal toevallig vrij morgen van werk/school?
Waarom dat zo? als ik vragen mag.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serieus, mag ze niet. Bijna geen Iraniers in mijn vriendenkring.
Allochtonentopic hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Cirkelredenering!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serieus, mag ze niet. Bijna geen Iraniers in mijn vriendenkring.
Kan niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HIER! Niet op FOK, in dit topic.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik niet, half 9 beginnen.. Mwehhh
Ik wou net zeggenquote:
Allemaal nachtbrakers?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Spreek voor jezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Het zijn een stel huichelaars. De ergste zijn nog van die pseudo-intellectuelen zoals Jami.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom dat zo? als ik vragen mag.
Paar topics maar, sinds 2012.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zie turken op fok idd al vaker in zijn lijst voorbij komen.. You liar!!!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfPatato - Patata.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#eerstewereldproblemenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Ayca het volgende:
Ik was om 10 uur bijna in slaap gevallen maar ik dacht 'neh het is te vroeg, even wat anders doen'en nu kan ik niet meer slapen
Bij Jami heb ik nog wel zoiets van aaaaah, koetchi, koetchi!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het zijn een stel huichelaars. De ergste zijn nog van die pseudo-intellectuelen zoals Jami.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haha, wtf, gebruik je nou het plaatje dat ik telkens gebruik
Zeldzaam.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Jami heb ik nog wel zoiets van aaaaah, koetchi, koetchi!
Maar ik ken persoonlijk wel een paar toffe Iraniers eerlijk gezegd.
sleeping is overratedquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Ayca het volgende:
Ik was om 10 uur bijna in slaap gevallen maar ik dacht 'neh het is te vroeg, even wat anders doen'en nu kan ik niet meer slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |