SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
[ Bericht 3% gewijzigd door Arcadia op 08-03-2012 01:07:29 ]
Geen gein. Prachtige tijden, om na het uitgaan vanuit Amsterdam in 1 keer door te rijden naar een saunaclub in Duitsland met een auto vol met Turken en een Iranees die zijn ogen nauwelijks open kan houden. Mooie tijden!quote:
Ik vraag me toch af waarom hij dat denkt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..].
Dit moet gekoesterd worden! En in de OP opgenomen worden!
Lew hekeyna bil arabi ma istata-oe zalik, hadzhi-hum al kuffar.quote:
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waarom hij dat denkt.
[edit: oh, antwoord staat boven]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen gein. Prachtige tijden, om na het uitgaan vanuit Amsterdam in 1 keer door te rijden naar een saunaclub in Duitsland met een auto vol met Turken en een Iranees die zijn ogen nauwelijks open kan houden. Mooie tijden!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Owja, op aanvraag zG'tje, zie de OP.
Ja, zo blijf ik bezig hequote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
Zo een sauna waar je nakend bent? Lijkt me dolletjes ja, met een stel mannen en een Iranees.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen gein. Prachtige tijden, om na het uitgaan vanuit Amsterdam in 1 keer door te rijden naar een saunaclub in Duitsland met een auto vol met Turken en een Iranees die zijn ogen nauwelijks open kan houden. Mooie tijden!
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo een sauna waar je nakend bent? Lijkt me dolletjes ja, met een stel mannen en een Iranees..
Arya, heb jij je moeders ogen trouwens?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.
Haha, nee. Jammer he?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arya, heb jij je moeders ogen trouwens?
Anders ga ik wel met jou naar een sauna
Ik ben ook een Turk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.
Deze man is altijd on point.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondanks dat jij kafir bent enzo! Toch Masha'Allah idd.
Essen? Essen België? Essen Duitsland? Eten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef killfrenzy het volgende:
mijn turken wouden altijd naar essen. good old days
Een handdoek is niet genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar zo'n saunaclub dan?
Of een Oezbeek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder Tatar of Mongool denk ik
Duitsland.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Essen? Essen België? Essen Duitsland? Eten?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondanks dat jij kafir bent enzo! Toch Masha'Allah idd.
Mijn DNA zegt Armeen. Wat nu?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder Tatar of Mongool denk ik
Ja, of datquote:
http://fkkacapulco.de/quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef killfrenzy het volgende:
mijn turken wouden altijd naar essen. good old days
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhieldquote:
Oezbeken lijken op Turken idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, of dat. Maar mijn vader vond hem op een Oezbeek lijken. Hij wilde zijn roots weten
!!!!!!!
want?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhield
http://forum.fok.nl/topic/1662610.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhield
Die man heeft letterlijk alle hoeken en gaten van Nederland gezien. Waarschijnlijk wel half prostitutie Nederland geneukt.quote:
Kan niet zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1662610..
Oooh, ik las dat hij dacht dat jij dat deed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die man heeft letterlijk alle hoeken en gaten van Nederland gezien. Waarschijnlijk wel half prostitutie Nederland geneukt.
Zie TT en TT van vorige topic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds niet. Wat is de fout?
Jij leidde mij af met die UI van je.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:24 schreef Ayca het volgende:
Waarom doe je dat nou. We lopen al niet goed...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Maar de meest geilste persoon in ons midden was nog altijd een Irakees. Die dacht altijd dat de enige reden dat vrouwen een gesprek met hem wilden voerden kwam omdat ze sex met hem wilde hebben. Vergeet nooit meer dat hij een klein Spa flesje in zijn broek deed en vol trots door de fitnesschool liep.
?quote:
Waaaat. Hahahaahahhaaquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Maar de meest geilste persoon in ons midden was nog altijd een Irakees. Die dacht altijd dat de enige reden dat vrouwen een gesprek met hem wilden voerden kwam omdat ze sex met hem wilde hebben. Vergeet nooit meer dat hij een klein Spa flesje in zijn broek deed en vol trots door de fitnesschool liep.
Irakezenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Denkt hij dat nog steeds trouwens nadat-ie mij in levenden lijve heeft gezien?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, of dat. Maar mijn vader vond hem op een Oezbeek lijken. Hij wilde zijn roots weten
!!!!!!!
Wat?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb je DNA laten zien. Hij vond het raar dat je vooral Europees was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denkt hij dat nog steeds trouwens nadat-ie mij in levenden lijve heeft gezien?
Meest geilste volk dat ik ken. Serieus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Irakezen
Ik ga er niet mee om, fjieuw.
Ik ken er wel een paar van, ja. Alhoewel de Turken in mijn kringen wel hoger scoren dan de restquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meest geilste volk dat ik ken. Serieus.
Vreemd, de Marokkanen in mijn clubje komen altijd met de goorste (doch waargebeurde) verhaaltjes aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar van, ja. Alhoewel de Turken in mijn kringen wel hoger scoren dan de rest
De Marokkanen en Turken vechten om de titel in mijn omgeving. Van Marokkanen klopt dat vaak inderdaad maar ik heb geen Mocro's in mijn vaste vriendengroep om dat te ervarenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vreemd, de Marokkanen in mijn clubje komen altijd met de goorste (doch waargebeurde) verhaaltjes aan.
Dat heb ik nou met mensen uit het zuidoosten van Turkije. Volgens mij zit er iets in de Eufraat en de Tigris.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meest geilste volk dat ik ken. Serieus.
Nu ben ik wel benieuwd naar zijn DNA.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb je DNA laten zien. Hij vond het raar dat je vooral Europees was.
Vertel er een paar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vreemd, de Marokkanen in mijn clubje komen altijd met de goorste (doch waargebeurde) verhaaltjes aan.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler, en doe rustiig aan he mensen, laat wat ruimte over voor morgen voor mij hier..
Xxturq..
Dat kan best. De geilste Turk die ik ken komt uit Diyarbakir.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met mensen uit het zuidoosten van Turkije. Volgens mij zit er iets in de Eufraat en de Tigris..
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb ook een keer hard gelachen toen de gloednieuwe auto van Okan in de brand werd gestoken voor een saunaclub in Duitsland. Toen dacht ik ook, hoe leg je dat uit aan je vrouw..
Ze willen het serieus een keer laten doen. Vooral mijn moeder is benieuwd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar zijn DNA..
Ehm. Tja, ja, een lang verhaal eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Ayca het volgende:
Hm misschien een beetje persoonlijk, maar ben wel benieuwdwat was de reactie van je ouders toen je ze over zG vertelde Julis?
Iyi geceler!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler, en doe rustiig aan he mensen, laat wat ruimte over voor morgen voor mij hier..
Xxturq..
Trigger komt heel ende gaar niet uit Diyarbakır!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat kan best. De geilste Turk die ik ken komt uit Diyarbakir.
Ehm we gingen terrasje doen, ineens haalt Marokkaanse vriend genaamd Youssef zijn telefoon naar boven en begint zo te vertellen over zijn seksverhaal in Marokko. Blijkbaar had hij het gedaan met het nichtje van zijn vriend, zij was een hoer in Marokko, degene die haar had betaald was de oom van Youssef, ze hadden geen glijmiddel meer, dus ze hadden margarine gebruikt. In te veel detail ga ik niet, maar ik zag een filmpje van een kale oom die met geld aan het strooien was, die danste op een tafel, waarop hij naar het einde toe een meisje aan het bepotelen was.quote:
Ik heb geen idee. Hij zat binnen in zijn badjas toen er werd omgeroepen of degene met een zwarte Audi naar buiten wil komen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?.
.
Auch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij zat binnen in zijn badjas toen er werd omgeroepen of degene met een zwarte Audi naar buiten wil komen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kent trouwens wel disturbingly veel geile mannen.
Ehm. Okay. What? Okay.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm we gingen terrasje doen, ineens haalt Marokkaanse vriend genaamd Youssef zijn telefoon naar boven en begint zo te vertellen over zijn seksverhaal in Marokko. Blijkbaar had hij het gedaan met het nichtje van zijn vriend, zij was een hoer in Marokko, degene die haar had betaald was de oom van Youssef, ze hadden geen glijmiddel meer, dus ze hadden margarine gebruikt. In te veel detail ga ik niet, maar ik zag een filmpje van een kale oom die met geld aan het strooien was, die danste op een tafel, waarop hij naar het einde toe een meisje aan het bepotelen was.
Huilde hij?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij zat binnen in zijn badjas toen er werd omgeroepen of degene met een zwarte Audi naar buiten wil komen.
Ik schijn ze blijkbaar aan te trekken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trigger komt heel ende gaar niet uit Diyarbakır!
Jij kent trouwens wel disturbingly veel geile mannen.
Ja, beetje apart. Een klein beetje onverschillig maar ook je hele mood is weg zeg maar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huilde hij?. Of nou ja, wat was zijn eerste reactie?
.
Wat houdt haar tegen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze willen het serieus een keer laten doen. Vooral mijn moeder is benieuwd..
Ik moest denken aan een paint van Electric Retard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik schijn ze blijkbaar aan te trekken.
Ik heb het ooit gedaan, best tofquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat houdt haar tegen?. En wie wordt er getest als er een kit wordt besteld? Je pa of je broertje?
Hoe, waar? Wat kreeg je te weten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gedaan, best tof. Alleen dan ga je (tenminste ik) veel denken over je roots
.
Ja, in een kroeg. Dat was ook de laatste keer overigens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:43 schreef zarGon het volgende:
En zo te zien vind je het wel fijn.Ben je ooit in je kontje geknepen door een man?.
Tja,quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat houdt haar tegen?. En wie wordt er getest als er een kit wordt besteld? Je pa of je broertje?
Ik zag ooit een topic hier (volgens mij met Ayca erin) met een compleet set en ging het toen uitproberen. Ik blijk naast Arabisch bloed ook deels Assyrisch en Perzisch bloed te hebben (wat niet zo vreemd is)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik zou wel een mannelijk familielid laten testen, weet je toch ietsje meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze willen het serieus een keer laten doen. Vooral mijn moeder is benieuwd..
[..]
Ehm. Tja, ja, een lang verhaal eigenlijk.. Ze hebben het geaccepteerd. En ze vonden het fijn dat ik niet stiekem deed.
[..]
Iyi geceler!
23AndMe?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zag ooit een topic hier (volgens mij met Ayca erin) met een compleet set en ging het toen uitproberen. Ik blijk naast Arabisch bloed ook deels Assyrisch en Perzisch bloed te hebben.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
Welke kit hebben jullie genomen dan?Bij 23andmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je naam daar? Mag ik je toevoegenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zag ooit een topic hier (volgens mij met Ayca erin) met een compleet set en ging het toen uitproberen. Ik blijk naast Arabisch bloed ook deels Assyrisch en Perzisch bloed te hebben (wat niet zo vreemd is).
Wat? Wie hebben er een relatie hier?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tof! Ik zou wel een mannelijk familielid laten testen, weet je toch ietsje meer
Aha okelang verhaal alsin ik wil het nu niet vertellen/hier niet vertellen/helemaal niet? pm?
Ze hebben tegenwoordig nog maar 1 kit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, maar welke van die verschillende kits die ze aanbieden?
Doeeen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja,we moeten er dan wel achteraan gaan. Misschien dat ik het weer zeg tegen mijn ouders aan tafel morgen. Het was wel een tijdje geleden hè. Dan wordt het zeker op mijn broertje getest, want dat hadden we ook besproken.
Want?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doeeen!.
Wil je vader niet?. Omdat je bij hem net ietje meer te zien krijgt dan bij je broertje zeg maar.
Ik zie een personal kit en de prepaid versie ervan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig nog maar 1 kit.
Ashkenazi Jewishquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doeeen!.
Wil je vader niet?. Omdat je bij hem net ietje meer te zien krijgt dan bij je broertje zeg maar.
Is gewoon dezelfde kit, bij de prepaid zit je subscription (1jaar verplicht) al inbegrepen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie een personal kit en de prepaid versie ervan?
https://www.23andme.com/store/cart/
Dus zon kit kost maar 99 dollar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is gewoon dezelfde kit, bij de prepaid zit je subscription (1jaar verplicht) al inbegrepen.
Beetje raar geformuleerd.quote:
Je hebt ook een maandelijkse subscription. Komt op hetzelfde neer uiteindelijk. Destijds was er een actie en was het ietwat goedkoper.quote:
Aha, die 9 dollar per maand dus. Ik heb helaas geen creditcard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt ook een maandelijkse subscription. Komt op hetzelfde neer uiteindelijk. Destijds was er een actie en was het ietwat goedkoper.
Ik ging stuk toen ik dat eerst zag trouwens. "...nazi Jewish".quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ashkenazi Jewish
I am disappoint man.
Uhu, XYquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tof! Ik zou wel een mannelijk familielid laten testen, weet je toch ietsje meer
Ik knijp hem toch wel een beetje.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ging stuk toen ik dat eerst zag trouwens. "...nazi Jewish"..
Ik zou niet oordelen zonder dat je je eigen DNA hebt laten onderzoeken. Je hebt geen idee wat je voorouders allemaal geflikt hebben..
Ja man, ik ben zo donkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ging stuk toen ik dat eerst zag trouwens. "...nazi Jewish"..
Ik zou niet oordelen zonder dat je je eigen DNA hebt laten onderzoeken. Je hebt geen idee wat je voorouders allemaal geflikt hebben..
Voor zover ik weet:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat? Wie hebben er een relatie hier?
Maar wat is datquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat hij hetgene is wat hij zo erg haat.
Wat? Wie settled al die relaties?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet:
Min-e - ClioSport (getrouwd)
Burakius - Bilmiyorem (laatste update is inmiddels 1,5 jaar geleden of zo)
Jaleloiloilom - Turquaz52
Julis - zarGon.
Wat is het met iedereen die bang is met zijn roots?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja man, ik ben zo donker, wil niet weten wat mijn voorouders zijn.
Straks blijk ik Indische roots te hebben, dan ga ik zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het met iedereen die bang is met zijn roots?.
Oh als het echt voor de moeder van julis is kan ze ook een broer van haar laten testen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje raar geformuleerd.. Nu ik zo achteraf denkt lijkt broertje me beter. Kan zij het min of meer vergelijken (weet je alleen de ziektes en zo niet, maar vader- en moederlijn wel).
Broertje!.
Welk abonnement?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je krijgt automatisch een partner toegewezen na het nemen van een abonnement.
Aaaaaahquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je krijgt automatisch een partner toegewezen na het nemen van een abonnement.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat sluit ik uit. Sowieso geen E1b1b denk ik. Misschien wel wat J2.
Zou zomaar kunnen. Volgens mijn moeder zou mijn vader hebben verteld dat zijn vader Qashqai was, maar of dat helemaal waar is weet ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel verre familie!Heb genoeg iraanse 'cousins'
Als ik zo beetje naar mijn familie kijk. Gezichtsstructuur enz.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:12 schreef Julis het volgende:
[..]. Klinkt wel goed. Nu ga ik opzoeken wat dat betekent. En waar baseer je dat op?
Oh, ik had het over mijn eigen rootsquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als ik zo beetje naar mijn familie kijk. Gezichtsstructuur enz.
Eerst moeten er meer jongedames gewerfd worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Aaaaaah. Wil je mensen aan elkaar koppelen?
En sowieso komt een deel van mijn familie uit iran...quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Volgens mijn moeder zou mijn vader hebben verteld dat zijn vader Qashqai was, maar of dat helemaal waar is weet ik niet.
Ik ben niet inzetbaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst moeten er meer jongedames gewerfd worden.. We hebben er momenteel eentje die inzetbaar is tegenover 3, euh, 5, euh, zoiets, jongens. (Sorry Ayça.
.)
.
.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:17 schreef AryaMehr het volgende:
Oh, voor de mensen die graag willen weten tot welke (sub) ras ze behoren is deze site wel interessant:
http://forum.thiazi.net/forumdisplay.php?f=892
Even je foto droppen en afwachten maar.
Waarom dat? Die 20 kilo was niet serieus hoor. :S.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mijn eigen roots. Ik wil graag een Ethiopische roots. Miscommunicatie. Ah, zo!
Irano-Inderquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
Deze man wil graag weten of hij een echte Arier is.![]()
http://forum.thiazi.net/showthread.php?t=203199
Dat was ooit gebeurd geloof ik. Op een ander forum. Weet het niet meer zeker, even opzoeken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:17 schreef AryaMehr het volgende:
Oh, voor de mensen die graag willen weten tot welke (sub) ras ze behoren is deze site wel interessant:
http://forum.thiazi.net/forumdisplay.php?f=892
Even je foto droppen en afwachten maar.
Ik dacht, misschien vind je dat aantrekkelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom dat? Die 20 kilo was niet serieus hoor. :S.
Waarom nodig je ze dan niet uit?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:22 schreef zarGon het volgende:
Goed dat WammesWaggel, Weissman, Che_ en Bortecinem/Landysh er momenteel niet zijn trouwens.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was ooit gebeurd geloof ik. Op een ander forum. Weet het niet meer zeker, even opzoeken.
Dat hoeft helemaal niets te zeggen.. haplogroep is 1 voorouder duizenden jaren geleden hequote:Op donderdag 8 maart 2012 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als ik zo beetje naar mijn familie kijk. Gezichtsstructuur enz.
Dat kan inderdaad maar net zo zijn, maar denk het niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niets te zeggen.. haplogroep is 1 voorouder duizenden jaren geleden heKon net zo goed een afrikaan zijn
Er is een ander forum waar dat ook kan geloof ik (forumbiodiversity.com). Had destijds dit topic geopend daar: http://www.forumbiodiversity.com/showthread.php?t=13156. Waren een of twee foto's van mij gepost, maar geen idee meer welke foto('s) en wat erover is gezegd.quote:
Ik vind je aantrekkelijk zoals je bent.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien vind je dat aantrekkelijk.
Ik wil me nu wel aanmelden om de foto's te bekijkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een ander forum waar dat ook kan geloof ik (forumbiodiversity.com). Had destijds dit topic geopend daar: http://www.forumbiodiversity.com/showthread.php?t=13156. Waren een of twee foto's van mij gepost, maar geen idee meer welke foto('s) en wat erover is gezegd..
Ashina is Borte.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil me nu wel aanmelden om de foto's te bekijken. Is de user onder jou in dat topic een bekende, hmmm?
Leuk. Borte is zo te zien weer eens gedreven zoals altijd. Waar is ze eigenlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een ander forum waar dat ook kan geloof ik (forumbiodiversity.com). Had destijds dit topic geopend daar: http://www.forumbiodiversity.com/showthread.php?t=13156. Waren een of twee foto's van mij gepost, maar geen idee meer welke foto('s) en wat erover is gezegd..
Lang verhaal. Laten we zeggen dat ze de sfeer in het topic op een gegeven moment niet meer leuk vond en dat ze is gestopt met posten in dit topic. Zeer verhitte discussies over wat we net bespraken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leuk. Borte is zo te zien weer eens gedreven zoals altijd. Waar is ze eigenlijk?
Oh ok, nee ik geloof je wel. Post ze nog op het forum?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lang verhaal. Laten we zeggen dat ze de sfeer in het topic op een gegeven moment niet meer leuk vond en dat ze is gestopt met posten in dit topic. Zeer verhitte discussies over wat we net bespraken.
Zou het voor je opzoeken, maar op een telefoonscherm gaat dat niet zo makkelijk.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
Haar recentste post:quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh ok, nee ik geloof je wel. Post ze nog op het forum?
quote:
ik heb niks met jaleesa..quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet:
Min-e - ClioSport (getrouwd)
Burakius - Bilmiyorem (laatste update is inmiddels 1,5 jaar geleden of zo)
Jaleloiloilom - Turquaz52
Julis - zarGon.
Waar basseer je dat op..?quote:
Laatst zag ik een Iraanse Koerd op Stormfront, met foto's van Kivanç Tatlitug(blond en blauw oog en alles behalve Koerd) Hülya Avsar(vader is Koerd, moeder Turk) en nog een paar bekende Turken, die beweerde Arisch te zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
Op zoveel manieren foutquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Laatst zag ik een Iraanse Koerd op Stormfront, met foto's van Kivanç Tatlitug(blond en blauw oog en alles behalve Koerd) Hülya Avsar(vader is Koerd, moeder Turk) en nog een paar bekende Turken, die beweerde Arisch te zijn![]()
Heb het even opgezocht: http://www.stormfront.org/forum/t801521/
Berrak Tüzünataç nog wel
Roflquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Laatst zag ik een Iraanse Koerd op Stormfront, met foto's van Kivanç Tatlitug(blond en blauw oog en alles behalve Koerd) Hülya Avsar(vader is Koerd, moeder Turk) en nog een paar bekende Turken, die beweerde Arisch te zijn![]()
Heb het even opgezocht: http://www.stormfront.org/forum/t801521/
Berrak Tüzünataç nog wel
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Doler12 het volgende:
Dat dit kan in de VS!Is er meer info?
http://www.hurriyetdailyn(...)T1jmKrw_nmp.facebook
Hij heeft het ontkentquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Doler12 het volgende:
Dat dit kan in de VS!Is er meer info?
http://www.hurriyetdailyn(...)T1jmKrw_nmp.facebook
watquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:30 schreef anna362 het volgende:
Hallo,
weet niet of dit in dit forum moet of int seks forum maar oke..
ik heb dus nog nooit een vriendje gehad of seks en begin er nu wel btje mee te zitten omdat ik toch een van de weinige ben volgens mij.
ik zit er best mee dat je als vrouw altijd minderwaardig moet zijn om leuk gevonden te worden door mannen.
Het is toch algemeen bekend dat jongens vrouwen alleen zien als sexobjecten, ook in pornofilms is het standaard dat zon vrouw dan helemaal gebruikt en vernederd wordt en aan haren getrokken wordt enz en dat die vent dan in dr oog ofzo klaarkomt en haar uitscheld etc.
Mannen vinden dat dus blijkbaar heel leuk.
ik heb eigenlijk geen zin in mannen en het voelt voor mij raar dat ik wel van vriendinnetjes en leeftijdsgenootjes steeds een gevoel krijg dat ik 'een vriendje moet zoeken' of iig seks
Dat ik zegmaar heel preuts of raar ben dat ik eigenlijk geen vriendje wil.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat de meeste vrouwen hier nu leuk aan vinden?
wat als je als meisje geen zin hebt om zo gedomineerd/vernederd te worden?
dan vinden ze je sowieso niet leuk?
Seks en relaties voelt voor mij als iets waar ik eigenlijk wel aan mee MOET doen maar ik word er eigenlijk heel depressief van als ik er zo over nadenk, dat ik deze wereld niet echt snap of er niet bij pas?
Beetje rare post misschien (excuus voor explicite taal hierboven?) maar ik schaam me er teveel voor hier met een mentor ofzo over te praten, ben 17 trouwens en niet zon uitgaanstype/blijkbaar een beetje apart?
Daarom via een forum, hoop wel op serieuze reacties
De rode zeequote:Op vrijdag 9 maart 2012 06:31 schreef zarGon het volgende:
In de vroege ochtend de zee bevaren. Dat weer, die wind, deze man..
Reageer eens op je DM man!quote:
Ik of jij?quote:
Vandaag is het plezierdag, de dag des fun fun fun ende vrijmibo. Negerdag is maandag, maandag is negerdag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:45 schreef Arcadia het volgende:
Wie gaat er vandaag luieren of fietsen stelen? Het is immers negerdag
Waarom eenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat hij doodgemaakt moet worden, maar hij probeert dingen anders te interpreteren.
Turkse bussen altijd nummer bir lan, altijd!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 05:26 schreef zarGon het volgende:
Reisbussen hier in Turkije zijn best modern; Android op een 7 inchish touchscreen (resistief, maar toch) incluis internet.
Het typen van dit bericht duurde vier minuten en elf seconden.
Hij ging in discussie met een hele gestudeerde theoloog en dacht het aan het rechte eind te hebben. Ben je niet bekend met de roze imam?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom eenonder die ene foto dan? Is toch juist goed dat-ie het opzoekt?
Turk of Koerd maakte in feite niet uit, er komen hier zelfs af en toe Nederlanders (hoe durven ze) posten. Broeder in geloof is belangrijker dan broeder in bloed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:05 schreef SpikedPsych het volgende:
Allemaal turkaihe journaal kijk vandaag![]()
Ik ben nieuw op FOK! En ben Turk ( eigenlijk Koerd maar Arcadia had me verteld Dat het Koerdentopic was uitgestorven )
Sowieso Nederlanderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turk of Koerd maakte in feite niet uit, er komen hier zelfs af en toe Nederlanders (hoe durven ze) posten. Broeder in geloof is belangrijker dan broeder in bloed.
Euhhhh.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Broeder in geloof is belangrijker dan broeder in bloed.
hayirdir?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:46 schreef xminator het volgende:
Pfff ene dag ga je slapen, volgende dag word je niet meer wakker..
Op zo een jonge leeftijd nog wel.
Leef met de dag, want niemand geeft je morgen beloofd..
Heb het even laten uitleggen door mijn moeder, omdat ik enkele kernwoorden niet begrepen, heb er niks op te zeggen, behalve ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef polderturk het volgende:
Bazı arkadaşların yoksulluk içinde bu büyük dâvanın başarılamayacağını zannederek, memleketlerine dönmek arzusunda olduklarını duydum. Arkadaşlar! Ben sizleri bu millî dâvaya silâh zoruyla davet etmedim, görüyorsunuz ki sizi burada tutmak için de silâhım yoktur. Dilediğiniz gibi memleketlerinize dönebilirsiniz. Fakat şunu biliniz ki, bütün arkadaşlarım beni yalnız bırakıp gitseler, ben bu Meclis-i Âli'de tek başıma kalsam da, mücadeleye ahdettim. Düşman adım adım her tarafı işgal ederek Ankara'ya kadar gelecek olursa, ben bir elime silâhımı, bir elime de Türk bayrağını alıp Elma Dağı'na çıkacağım. Burada tek başıma son kurşunuma kadar düşmanla çarpışacağım. Sonra da bu mukaddes bayrağı göğsüme sarıp şehit olacağım. Bu bayrak kanımı sindire sindire emerken, ben de milletim uğruna hayata veda edeceğim. Huzurunuzda buna and içiyorum.
- Mustafa Kemal Ataturk
Ben 1919 senesi Mayıs'ı içinde Samsun'a çıktığım gün elimde, maddi hiçbir kuvvet yoktu. Yalnız büyük Türk Milleti'nin asaletinden doğan ve benim vicdanımı dolduran yüksek ve manevi bir kuvvet vardı. İşte ben bu ulusal kuvvetle, bu Türk Milleti'ne güvenerek işe başladım.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef polderturk het volgende:
Bazı arkadaşların yoksulluk içinde bu büyük dâvanın başarılamayacağını zannederek, memleketlerine dönmek arzusunda olduklarını duydum. Arkadaşlar! Ben sizleri bu millî dâvaya silâh zoruyla davet etmedim, görüyorsunuz ki sizi burada tutmak için de silâhım yoktur. Dilediğiniz gibi memleketlerinize dönebilirsiniz. Fakat şunu biliniz ki, bütün arkadaşlarım beni yalnız bırakıp gitseler, ben bu Meclis-i Âli'de tek başıma kalsam da, mücadeleye ahdettim. Düşman adım adım her tarafı işgal ederek Ankara'ya kadar gelecek olursa, ben bir elime silâhımı, bir elime de Türk bayrağını alıp Elma Dağı'na çıkacağım. Burada tek başıma son kurşunuma kadar düşmanla çarpışacağım. Sonra da bu mukaddes bayrağı göğsüme sarıp şehit olacağım. Bu bayrak kanımı sindire sindire emerken, ben de milletim uğruna hayata veda edeceğim. Huzurunuzda buna and içiyorum.
- Mustafa Kemal Ataturk
Respect voor de birsnor!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:06 schreef killfrenzy het volgende:
Wat een mongool, die Ataturk met zijn fetisj.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:08 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Respect voor de birsnor!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:09 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Sorry kan ik helaas niet opbrengen voor dergelijke figuren
quote:Some friends in poverty believe in the success of this great trial, I heard that they desire to return to their homeland. Friends! I did not invite you in this national trial by force of arms, you can see that you have no weapon to keep. You can return lands as you desire. But you must know that they would leave me alone and all my friends, I have remained alone in the Majlis al-Ali, ahdettim struggle. Step by step, each side comes to Ankara by occupying the enemy, if I my gun in my hand, take my hand and the Turkish flag will go to Mount Elma. Here you will struggle with them alone until the last bullets. Then wrap this blessed flag to my chest I'll be a martyr. This flag is absorbing my blood sucking, I'll die for the sake of my nation. I pledge that Cometh.
- Mustafa Kemal Ataturk
Eh, en dan uit mijn zolderkamertje gaan? Doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet jij dan ook niet op visite gaan.
Döner, kebab, lahmacun.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
Jaleesajoia, wil jij hetzelfde mailtje als turquaz?
Nee want jij stond niet op die fotoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Döner, kebab, lahmacun.
Krijg ik er nu ook eentje.
Ja, Bulent Ersoy en Ibrahim Tatlises zijn de voornaamsten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben soms gewoon een lieverd die foto's verstuurd, al moet men daar soms wat lang op wachten.
Dat brengt me bij het volgende punt. Is er een duivel in de Islam? en zo ja, hoe heet ie?
Graag!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
Jaleesajoia, wil jij hetzelfde mailtje als turquaz?
Wat ie je mailadres?quote:
Eerder Bahceliquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, Bulent Ersoy en Ibrahim Tatlises zijn de voornaamsten.
Ben al binnen.. Ik was schijnbaar een uitzonderingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:23 schreef Arcadia het volgende:
We hebben hier barricades opgezet, niemand komt er meer binnen.
Vol is vol.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:23 schreef Arcadia het volgende:
Hoe bedoel je ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:23 schreef Arcadia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ayca![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vond ik ook. Arcadia, waar koop jij je humor? :squote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond die van Ayca beter_!
![]()
Bij zarGonquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Arcadia, waar koop jij je humor? :s![]()
Ja, als je theync links heel erg grappig vindt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt niet. zarGon verkoopt alleen kwaliteit humor.![]()
Ik kende die site nog niet. Bleh. Dat is niet eens grappig.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, als je theync links heel erg grappig vindt.![]()
En daarvoor Scary Movie 3 en hierna Scary Movie 1. Droogheid pur sangquote:
And remember, respect is everything!![]()
ZzzzzWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hallooooo mensen kunnen niet tegen een grapje.. SjesuzWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dus dit vind jij ook een grapje ? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Dersim_Massacrequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hallooooo mensen kunnen niet tegen een grapje.. SjesuzJe moeder![]()
Dat zou kunnen als een paar Ottomaanse hoerenzonen niet de plaatselijke bevolking ( dorpelingen ) afslachtte. Oneerlijke strijd dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol koerden...ga terug naar je eigen land asielzoekerscentrum
Je moeder![]()
Ga weg trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkt maar weerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hallooooo mensen kunnen niet tegen een grapje.. Sjesuz...
![]()
Mensen doe eens normaal. Sowieso is dat als grapje niet eens leuk Ayca, maar wist niet dat het gericht was op Spiked. Laat dit soort kinderachtige grapjes achterwege, iedereen hier met zijn nationalistische overwegingen, maar tóch onderscheid maken tussen Turken en Koerden en hen niet behandelen als broeders.
![]()
Blijkt maar dat jij niet volwassen genoeg bent om te weten waarover je kunt grappen en waarover nietquote:![]()
![]()
Niggaplz ga je nu de moraalridder uithangen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Blijkt maar dat jij niet volwassen genoeg bent om te weten waarover je kunt grappen en waarover niet![]()
Moraalridder wanneer je sociaal ongewenste uitspraken aanpakt? Jullie, de Turken in dit topic, weten wat het problematiek is, maar toch er zo luchtig over doen. In Roosendaal hangen wij dit soort probleemmakers met de nek op.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niggaplz ga je nu de moraalridder uithangen?![]()
Ga toch weg man, aan de ene kant wil je geen onderscheid maken tussen Turken en Koerden aan de andere kant praat je over problematiek. Als je zo'n grap beantwoord met zulke woorden ben je gewoon een halve zool die niet nadenkt over wat ie zegt. Oh en wat je in Roosendaal doet boeit mij geen reet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moraalridder wanneer je sociaal ongewenste uitspraken aanpakt? Jullie, de Turken in dit topic, weten wat het problematiek is, maar toch er zo luchtig over doen. In Roosendaal hangen wij dit soort probleemmakers met de nek op.![]()
Overigens trappen wij wel eens PKK-ers hier in Middelburg onder de trein, kunnen jullie ze in Roosendaal er onderuit halen![]()
Mijn post was overduidelijk als grapje bedoeld.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:39 schreef Arcadia het volgende:
Mensen doe eens normaal. Sowieso is dat als grapje niet eens leuk Ayca, maar wist niet dat het gericht was op Spiked. Laat dit soort kinderachtige grapjes achterwege, iedereen hier met zijn nationalistische overwegingen, maar tóch onderscheid maken tussen Turken en Koerden en hen niet behandelen als broeders.
Dit nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef SpikedPsych het volgende:
@Ayca
Ik steek hete doner stok in je kont dan kun je terug naar je eigen land![]()
Eh? Eerlijk zijn, grappen maken over de doden? Is dat daadwerkelijk grappig? Ik weet niet welke normen en waarden jij hebt aangeleerd, maar in Turkije spugen wij op dit soort mensen. Oneervol en inhumaan gedrag.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga toch weg man, aan de ene kant wil je geen onderscheid maken tussen Turken en Koerden aan de andere kant praat je over problematiek. Als je zo'n grap beantwoord met zulke woorden ben je gewoon een halve zool die niet nadenkt over wat ie zegt. Oh en wat je in Roosendaal doet boeit mij geen reet.
Zal me trouwens ook aan mijn reet roesten wat je in middelburg doet, wij promoten hier broederschap, geen haat.![]()
Wie grapt over doden? Ik heb de laatste 2 pagina's gekeken en niemand die doden graptSöylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Waar maakt Ayca grappen over doden? Man man, ga je nu een lijn trekken van een grap over "koerdistan" naar doden? Teh fuck son. Wel raar dat je over broederschap praat over de rug van 30.000 doden in Turkije, dan heb ik het over militairen en koerden die gedwongen worden of mee te doen met de PKK of te sterven. Je moet je oogkleppen eens afdoen en zien wat er gebeurt in Turkije voordat je over broederschap gaat spreken. Ja er zijn goede koerden maar degene die hier in NL zitten zijn vaak (niet altijd!) koerden die de PKK steunen. Wil je over broederschap spreken in NL? Laat me niet lachen man...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Eerlijk zijn, grappen maken over de doden? Is dat daadwerkelijk grappig? Ik weet niet welke normen en waarden jij hebt aangeleerd, maar in Turkije spugen wij op dit soort mensen. Oneervol en inhumaan gedrag.
Zal me trouwens ook aan mijn reet roesten wat je in middelburg doet, wij promoten hier broederschap, geen haat.![]()
Ja toch, dat lukt zeker wanneer je in wezen ze niet gelijk acht. Deze jongen heeft wellicht 2-3 posts gemaakt op dit topic en hij krijgt een onvriendelijke grap dat naast hem nog 35 miljoen mensen niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laat de PKK eerst maar eens de wapens neerleggen. Dan kan men gaan spreken over broederschap.Ik praat de acties van PKK niet goed, maar het Turks nationalisme of cultuur gaat niet hand in hand met dit soort "grapjes", jezelf druk maken om iets wat 3000km verderop gebeurd gaat geen flikker uitmaken, gaat ook geen flikker uitmaken als je hier mensen lyncht, laten we dat soort zaken buiten het topic houden, deze jongen is nieuw in het topic en hij krijgt zo'n onwelkome entree. Het Turk zijnde betekent niks voor mij, ik ben een moslim en dat is het enige wat telt in mijn ogen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar maakt Ayca grappen over doden? Man man, ga je nu een lijn trekken van een grap over "koerdistan" naar doden? Teh fuck son. Wel raar dat je over broederschap praat over de rug van 30.000 doden in Turkije, dan heb ik het over militairen en koerden die gedwongen worden of mee te doen met de PKK of te sterven. Je moet je oogkleppen eens afdoen en zien wat er gebeurt in Turkije voordat je over broederschap gaat spreken. Ja er zijn goede koerden maar degene die hier in NL zitten zijn vaak koerden die de PKK steunen. Wil je over broederschap spreken in NL? Laat me niet lachen man...
Wat ontbreekt is empathisch gevoel, serieus, jullie denken dat jullie emoties belangrijker zijn dan de mensen waar jullie tegen praten. Fout dus. Op alles ingaan met zulk trollgedrag zoals onderstaande reactie, wat bereik je daarmee, serieus? Daar maak je geen vrienden mee, draag het etiket Turk niet, als je niks positief wilt betekenen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol koerd...ga terug naar je eigen land asielzoekerscentrum![]()
Als jij de grap van Ayca onvriendelijk vind, wat vind je dan wel van zijn achterlijke reactie op Ayca? Jij zegt dat je het belangrijk vind dat je moslims bent maar dat lijk je niet echt blijken. Klasse actie vriend.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja toch, dat lukt zeker wanneer je in wezen ze niet gelijk acht. Deze jongen heeft wellicht 2-3 posts gemaakt op dit topic en hij krijgt een onvriendelijke grap dat naast hem nog 35 miljoen mensen niet leuk vinden.Het speelt zich misschien voornamelijk 3000km verderop af maar diezelfde mensen zitten hier ook. Reden genoeg om je er druk over te maken dus. Degene die jij niet goed praat worden financieel, emotioneel en fysiek gesteund door de mensen die HIER wonen. Jij praat over broederschap terwijl diezelfde haat waar jij tegen wilt strijden zich hier ook bevind. Los die problemen maar op en dan kunnen we praten.quote:Ik praat de acties van PKK niet goed, maar het Turks nationalisme of cultuur gaat niet hand in hand met dit soort "grapjes", jezelf druk maken om iets wat 3000km verderop gebeurd gaat geen flikker uitmaken, gaat ook geen flikker uitmaken als je hier mensen lyncht, laten we dat soort zaken buiten het topic houden, deze jongen is nieuw in het topic en hij krijgt zo'n onwelkome entree. Het Turk zijnde betekent niks voor mij, ik ben een moslim en dat is het enige wat telt in mijn ogen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: