Ik schijn ze blijkbaar aan te trekken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trigger komt heel ende gaar niet uit Diyarbakır!
Jij kent trouwens wel disturbingly veel geile mannen.
Ja, beetje apart. Een klein beetje onverschillig maar ook je hele mood is weg zeg maar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huilde hij?. Of nou ja, wat was zijn eerste reactie?
.
Wat houdt haar tegen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze willen het serieus een keer laten doen. Vooral mijn moeder is benieuwd..
Ik moest denken aan een paint van Electric Retard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik schijn ze blijkbaar aan te trekken.
Ik heb het ooit gedaan, best tofquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat houdt haar tegen?. En wie wordt er getest als er een kit wordt besteld? Je pa of je broertje?
Hoe, waar? Wat kreeg je te weten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gedaan, best tof. Alleen dan ga je (tenminste ik) veel denken over je roots
.
Ja, in een kroeg. Dat was ook de laatste keer overigens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:43 schreef zarGon het volgende:
En zo te zien vind je het wel fijn.Ben je ooit in je kontje geknepen door een man?.
Tja,quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat houdt haar tegen?. En wie wordt er getest als er een kit wordt besteld? Je pa of je broertje?
Ik zag ooit een topic hier (volgens mij met Ayca erin) met een compleet set en ging het toen uitproberen. Ik blijk naast Arabisch bloed ook deels Assyrisch en Perzisch bloed te hebben (wat niet zo vreemd is)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik zou wel een mannelijk familielid laten testen, weet je toch ietsje meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze willen het serieus een keer laten doen. Vooral mijn moeder is benieuwd..
[..]
Ehm. Tja, ja, een lang verhaal eigenlijk.. Ze hebben het geaccepteerd. En ze vonden het fijn dat ik niet stiekem deed.
[..]
Iyi geceler!
23AndMe?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zag ooit een topic hier (volgens mij met Ayca erin) met een compleet set en ging het toen uitproberen. Ik blijk naast Arabisch bloed ook deels Assyrisch en Perzisch bloed te hebben.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
Welke kit hebben jullie genomen dan?Bij 23andmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je naam daar? Mag ik je toevoegenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zag ooit een topic hier (volgens mij met Ayca erin) met een compleet set en ging het toen uitproberen. Ik blijk naast Arabisch bloed ook deels Assyrisch en Perzisch bloed te hebben (wat niet zo vreemd is).
Wat? Wie hebben er een relatie hier?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tof! Ik zou wel een mannelijk familielid laten testen, weet je toch ietsje meer
Aha okelang verhaal alsin ik wil het nu niet vertellen/hier niet vertellen/helemaal niet? pm?
Ze hebben tegenwoordig nog maar 1 kit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, maar welke van die verschillende kits die ze aanbieden?
Doeeen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja,we moeten er dan wel achteraan gaan. Misschien dat ik het weer zeg tegen mijn ouders aan tafel morgen. Het was wel een tijdje geleden hè. Dan wordt het zeker op mijn broertje getest, want dat hadden we ook besproken.
Want?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doeeen!.
Wil je vader niet?. Omdat je bij hem net ietje meer te zien krijgt dan bij je broertje zeg maar.
Ik zie een personal kit en de prepaid versie ervan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig nog maar 1 kit.
Ashkenazi Jewishquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doeeen!.
Wil je vader niet?. Omdat je bij hem net ietje meer te zien krijgt dan bij je broertje zeg maar.
Is gewoon dezelfde kit, bij de prepaid zit je subscription (1jaar verplicht) al inbegrepen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie een personal kit en de prepaid versie ervan?
https://www.23andme.com/store/cart/
Dus zon kit kost maar 99 dollar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is gewoon dezelfde kit, bij de prepaid zit je subscription (1jaar verplicht) al inbegrepen.
Beetje raar geformuleerd.quote:
Je hebt ook een maandelijkse subscription. Komt op hetzelfde neer uiteindelijk. Destijds was er een actie en was het ietwat goedkoper.quote:
Aha, die 9 dollar per maand dus. Ik heb helaas geen creditcard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt ook een maandelijkse subscription. Komt op hetzelfde neer uiteindelijk. Destijds was er een actie en was het ietwat goedkoper.
Ik ging stuk toen ik dat eerst zag trouwens. "...nazi Jewish".quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ashkenazi Jewish
I am disappoint man.
Uhu, XYquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tof! Ik zou wel een mannelijk familielid laten testen, weet je toch ietsje meer
Ik knijp hem toch wel een beetje.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ging stuk toen ik dat eerst zag trouwens. "...nazi Jewish"..
Ik zou niet oordelen zonder dat je je eigen DNA hebt laten onderzoeken. Je hebt geen idee wat je voorouders allemaal geflikt hebben..
Ja man, ik ben zo donkerquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ging stuk toen ik dat eerst zag trouwens. "...nazi Jewish"..
Ik zou niet oordelen zonder dat je je eigen DNA hebt laten onderzoeken. Je hebt geen idee wat je voorouders allemaal geflikt hebben..
Voor zover ik weet:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat? Wie hebben er een relatie hier?
Maar wat is datquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat hij hetgene is wat hij zo erg haat.
Wat? Wie settled al die relaties?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet:
Min-e - ClioSport (getrouwd)
Burakius - Bilmiyorem (laatste update is inmiddels 1,5 jaar geleden of zo)
Jaleloiloilom - Turquaz52
Julis - zarGon.
Wat is het met iedereen die bang is met zijn roots?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja man, ik ben zo donker, wil niet weten wat mijn voorouders zijn.
Straks blijk ik Indische roots te hebben, dan ga ik zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het met iedereen die bang is met zijn roots?.
Oh als het echt voor de moeder van julis is kan ze ook een broer van haar laten testen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje raar geformuleerd.. Nu ik zo achteraf denkt lijkt broertje me beter. Kan zij het min of meer vergelijken (weet je alleen de ziektes en zo niet, maar vader- en moederlijn wel).
Broertje!.
Welk abonnement?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je krijgt automatisch een partner toegewezen na het nemen van een abonnement.
Aaaaaahquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je krijgt automatisch een partner toegewezen na het nemen van een abonnement.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat sluit ik uit. Sowieso geen E1b1b denk ik. Misschien wel wat J2.
Zou zomaar kunnen. Volgens mijn moeder zou mijn vader hebben verteld dat zijn vader Qashqai was, maar of dat helemaal waar is weet ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel verre familie!Heb genoeg iraanse 'cousins'
Als ik zo beetje naar mijn familie kijk. Gezichtsstructuur enz.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:12 schreef Julis het volgende:
[..]. Klinkt wel goed. Nu ga ik opzoeken wat dat betekent. En waar baseer je dat op?
Oh, ik had het over mijn eigen rootsquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als ik zo beetje naar mijn familie kijk. Gezichtsstructuur enz.
Eerst moeten er meer jongedames gewerfd worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Aaaaaah. Wil je mensen aan elkaar koppelen?
En sowieso komt een deel van mijn familie uit iran...quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Volgens mijn moeder zou mijn vader hebben verteld dat zijn vader Qashqai was, maar of dat helemaal waar is weet ik niet.
Ik ben niet inzetbaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst moeten er meer jongedames gewerfd worden.. We hebben er momenteel eentje die inzetbaar is tegenover 3, euh, 5, euh, zoiets, jongens. (Sorry Ayça.
.)
.
.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:17 schreef AryaMehr het volgende:
Oh, voor de mensen die graag willen weten tot welke (sub) ras ze behoren is deze site wel interessant:
http://forum.thiazi.net/forumdisplay.php?f=892
Even je foto droppen en afwachten maar.
Waarom dat? Die 20 kilo was niet serieus hoor. :S.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mijn eigen roots. Ik wil graag een Ethiopische roots. Miscommunicatie. Ah, zo!
Irano-Inderquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
Deze man wil graag weten of hij een echte Arier is.![]()
http://forum.thiazi.net/showthread.php?t=203199
Dat was ooit gebeurd geloof ik. Op een ander forum. Weet het niet meer zeker, even opzoeken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:17 schreef AryaMehr het volgende:
Oh, voor de mensen die graag willen weten tot welke (sub) ras ze behoren is deze site wel interessant:
http://forum.thiazi.net/forumdisplay.php?f=892
Even je foto droppen en afwachten maar.
Ik dacht, misschien vind je dat aantrekkelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom dat? Die 20 kilo was niet serieus hoor. :S.
Waarom nodig je ze dan niet uit?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:22 schreef zarGon het volgende:
Goed dat WammesWaggel, Weissman, Che_ en Bortecinem/Landysh er momenteel niet zijn trouwens.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was ooit gebeurd geloof ik. Op een ander forum. Weet het niet meer zeker, even opzoeken.
Dat hoeft helemaal niets te zeggen.. haplogroep is 1 voorouder duizenden jaren geleden hequote:Op donderdag 8 maart 2012 02:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als ik zo beetje naar mijn familie kijk. Gezichtsstructuur enz.
Dat kan inderdaad maar net zo zijn, maar denk het niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niets te zeggen.. haplogroep is 1 voorouder duizenden jaren geleden heKon net zo goed een afrikaan zijn
Er is een ander forum waar dat ook kan geloof ik (forumbiodiversity.com). Had destijds dit topic geopend daar: http://www.forumbiodiversity.com/showthread.php?t=13156. Waren een of twee foto's van mij gepost, maar geen idee meer welke foto('s) en wat erover is gezegd.quote:
Ik vind je aantrekkelijk zoals je bent.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien vind je dat aantrekkelijk.
Ik wil me nu wel aanmelden om de foto's te bekijkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een ander forum waar dat ook kan geloof ik (forumbiodiversity.com). Had destijds dit topic geopend daar: http://www.forumbiodiversity.com/showthread.php?t=13156. Waren een of twee foto's van mij gepost, maar geen idee meer welke foto('s) en wat erover is gezegd..
Ashina is Borte.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik wil me nu wel aanmelden om de foto's te bekijken. Is de user onder jou in dat topic een bekende, hmmm?
Leuk. Borte is zo te zien weer eens gedreven zoals altijd. Waar is ze eigenlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een ander forum waar dat ook kan geloof ik (forumbiodiversity.com). Had destijds dit topic geopend daar: http://www.forumbiodiversity.com/showthread.php?t=13156. Waren een of twee foto's van mij gepost, maar geen idee meer welke foto('s) en wat erover is gezegd..
Lang verhaal. Laten we zeggen dat ze de sfeer in het topic op een gegeven moment niet meer leuk vond en dat ze is gestopt met posten in dit topic. Zeer verhitte discussies over wat we net bespraken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leuk. Borte is zo te zien weer eens gedreven zoals altijd. Waar is ze eigenlijk?
Oh ok, nee ik geloof je wel. Post ze nog op het forum?quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lang verhaal. Laten we zeggen dat ze de sfeer in het topic op een gegeven moment niet meer leuk vond en dat ze is gestopt met posten in dit topic. Zeer verhitte discussies over wat we net bespraken.
Zou het voor je opzoeken, maar op een telefoonscherm gaat dat niet zo makkelijk.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
Haar recentste post:quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh ok, nee ik geloof je wel. Post ze nog op het forum?
quote:
ik heb niks met jaleesa..quote:Op donderdag 8 maart 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet:
Min-e - ClioSport (getrouwd)
Burakius - Bilmiyorem (laatste update is inmiddels 1,5 jaar geleden of zo)
Jaleloiloilom - Turquaz52
Julis - zarGon.
Waar basseer je dat op..?quote:
Laatst zag ik een Iraanse Koerd op Stormfront, met foto's van Kivanç Tatlitug(blond en blauw oog en alles behalve Koerd) Hülya Avsar(vader is Koerd, moeder Turk) en nog een paar bekende Turken, die beweerde Arisch te zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
Op zoveel manieren foutquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Laatst zag ik een Iraanse Koerd op Stormfront, met foto's van Kivanç Tatlitug(blond en blauw oog en alles behalve Koerd) Hülya Avsar(vader is Koerd, moeder Turk) en nog een paar bekende Turken, die beweerde Arisch te zijn![]()
Heb het even opgezocht: http://www.stormfront.org/forum/t801521/
Berrak Tüzünataç nog wel
Roflquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Laatst zag ik een Iraanse Koerd op Stormfront, met foto's van Kivanç Tatlitug(blond en blauw oog en alles behalve Koerd) Hülya Avsar(vader is Koerd, moeder Turk) en nog een paar bekende Turken, die beweerde Arisch te zijn![]()
Heb het even opgezocht: http://www.stormfront.org/forum/t801521/
Berrak Tüzünataç nog wel
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Doler12 het volgende:
Dat dit kan in de VS!Is er meer info?
http://www.hurriyetdailyn(...)T1jmKrw_nmp.facebook
Hij heeft het ontkentquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:33 schreef Doler12 het volgende:
Dat dit kan in de VS!Is er meer info?
http://www.hurriyetdailyn(...)T1jmKrw_nmp.facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |