Ik schijn ze blijkbaar aan te trekken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trigger komt heel ende gaar niet uit Diyarbakır!
Jij kent trouwens wel disturbingly veel geile mannen.
Ja, beetje apart. Een klein beetje onverschillig maar ook je hele mood is weg zeg maar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huilde hij?. Of nou ja, wat was zijn eerste reactie?
.
Wat houdt haar tegen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze willen het serieus een keer laten doen. Vooral mijn moeder is benieuwd..
Ik moest denken aan een paint van Electric Retard.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik schijn ze blijkbaar aan te trekken.
Ik heb het ooit gedaan, best tofquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat houdt haar tegen?. En wie wordt er getest als er een kit wordt besteld? Je pa of je broertje?
Hoe, waar? Wat kreeg je te weten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gedaan, best tof. Alleen dan ga je (tenminste ik) veel denken over je roots
.
Ja, in een kroeg. Dat was ook de laatste keer overigens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:43 schreef zarGon het volgende:
En zo te zien vind je het wel fijn.Ben je ooit in je kontje geknepen door een man?.
Tja,quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat houdt haar tegen?. En wie wordt er getest als er een kit wordt besteld? Je pa of je broertje?
Ik zag ooit een topic hier (volgens mij met Ayca erin) met een compleet set en ging het toen uitproberen. Ik blijk naast Arabisch bloed ook deels Assyrisch en Perzisch bloed te hebben (wat niet zo vreemd is)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Ik zou wel een mannelijk familielid laten testen, weet je toch ietsje meerquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze willen het serieus een keer laten doen. Vooral mijn moeder is benieuwd..
[..]
Ehm. Tja, ja, een lang verhaal eigenlijk.. Ze hebben het geaccepteerd. En ze vonden het fijn dat ik niet stiekem deed.
[..]
Iyi geceler!
23AndMe?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zag ooit een topic hier (volgens mij met Ayca erin) met een compleet set en ging het toen uitproberen. Ik blijk naast Arabisch bloed ook deels Assyrisch en Perzisch bloed te hebben.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:49 schreef AryaMehr het volgende:
Welke kit hebben jullie genomen dan?Bij 23andmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je naam daar? Mag ik je toevoegenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:47 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zag ooit een topic hier (volgens mij met Ayca erin) met een compleet set en ging het toen uitproberen. Ik blijk naast Arabisch bloed ook deels Assyrisch en Perzisch bloed te hebben (wat niet zo vreemd is).
Wat? Wie hebben er een relatie hier?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tof! Ik zou wel een mannelijk familielid laten testen, weet je toch ietsje meer
Aha okelang verhaal alsin ik wil het nu niet vertellen/hier niet vertellen/helemaal niet? pm?
Ze hebben tegenwoordig nog maar 1 kit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, maar welke van die verschillende kits die ze aanbieden?
Doeeen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja,we moeten er dan wel achteraan gaan. Misschien dat ik het weer zeg tegen mijn ouders aan tafel morgen. Het was wel een tijdje geleden hè. Dan wordt het zeker op mijn broertje getest, want dat hadden we ook besproken.
Want?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doeeen!.
Wil je vader niet?. Omdat je bij hem net ietje meer te zien krijgt dan bij je broertje zeg maar.
Ik zie een personal kit en de prepaid versie ervan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig nog maar 1 kit.
Ashkenazi Jewishquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doeeen!.
Wil je vader niet?. Omdat je bij hem net ietje meer te zien krijgt dan bij je broertje zeg maar.
Is gewoon dezelfde kit, bij de prepaid zit je subscription (1jaar verplicht) al inbegrepen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie een personal kit en de prepaid versie ervan?
https://www.23andme.com/store/cart/
Dus zon kit kost maar 99 dollar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is gewoon dezelfde kit, bij de prepaid zit je subscription (1jaar verplicht) al inbegrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |