SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
[ Bericht 3% gewijzigd door Arcadia op 08-03-2012 01:07:29 ]
Geen gein. Prachtige tijden, om na het uitgaan vanuit Amsterdam in 1 keer door te rijden naar een saunaclub in Duitsland met een auto vol met Turken en een Iranees die zijn ogen nauwelijks open kan houden. Mooie tijden!quote:
Ik vraag me toch af waarom hij dat denkt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..].
Dit moet gekoesterd worden! En in de OP opgenomen worden!
Lew hekeyna bil arabi ma istata-oe zalik, hadzhi-hum al kuffar.quote:
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waarom hij dat denkt.
[edit: oh, antwoord staat boven]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen gein. Prachtige tijden, om na het uitgaan vanuit Amsterdam in 1 keer door te rijden naar een saunaclub in Duitsland met een auto vol met Turken en een Iranees die zijn ogen nauwelijks open kan houden. Mooie tijden!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Owja, op aanvraag zG'tje, zie de OP.
Ja, zo blijf ik bezig hequote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
Zo een sauna waar je nakend bent? Lijkt me dolletjes ja, met een stel mannen en een Iranees.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen gein. Prachtige tijden, om na het uitgaan vanuit Amsterdam in 1 keer door te rijden naar een saunaclub in Duitsland met een auto vol met Turken en een Iranees die zijn ogen nauwelijks open kan houden. Mooie tijden!
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo een sauna waar je nakend bent? Lijkt me dolletjes ja, met een stel mannen en een Iranees..
Arya, heb jij je moeders ogen trouwens?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.
Haha, nee. Jammer he?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arya, heb jij je moeders ogen trouwens?
Anders ga ik wel met jou naar een sauna
Ik ben ook een Turk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.
Deze man is altijd on point.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondanks dat jij kafir bent enzo! Toch Masha'Allah idd.
Essen? Essen België? Essen Duitsland? Eten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef killfrenzy het volgende:
mijn turken wouden altijd naar essen. good old days
Een handdoek is niet genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar zo'n saunaclub dan?
Of een Oezbeek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder Tatar of Mongool denk ik
Duitsland.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Essen? Essen België? Essen Duitsland? Eten?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondanks dat jij kafir bent enzo! Toch Masha'Allah idd.
Mijn DNA zegt Armeen. Wat nu?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder Tatar of Mongool denk ik
Ja, of datquote:
http://fkkacapulco.de/quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef killfrenzy het volgende:
mijn turken wouden altijd naar essen. good old days
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhieldquote:
Oezbeken lijken op Turken idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, of dat. Maar mijn vader vond hem op een Oezbeek lijken. Hij wilde zijn roots weten
!!!!!!!
want?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhield
http://forum.fok.nl/topic/1662610.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhield
Die man heeft letterlijk alle hoeken en gaten van Nederland gezien. Waarschijnlijk wel half prostitutie Nederland geneukt.quote:
Kan niet zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1662610..
Oooh, ik las dat hij dacht dat jij dat deed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die man heeft letterlijk alle hoeken en gaten van Nederland gezien. Waarschijnlijk wel half prostitutie Nederland geneukt.
Zie TT en TT van vorige topic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds niet. Wat is de fout?
Jij leidde mij af met die UI van je.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:24 schreef Ayca het volgende:
Waarom doe je dat nou. We lopen al niet goed...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Maar de meest geilste persoon in ons midden was nog altijd een Irakees. Die dacht altijd dat de enige reden dat vrouwen een gesprek met hem wilden voerden kwam omdat ze sex met hem wilde hebben. Vergeet nooit meer dat hij een klein Spa flesje in zijn broek deed en vol trots door de fitnesschool liep.
?quote:
Waaaat. Hahahaahahhaaquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Maar de meest geilste persoon in ons midden was nog altijd een Irakees. Die dacht altijd dat de enige reden dat vrouwen een gesprek met hem wilden voerden kwam omdat ze sex met hem wilde hebben. Vergeet nooit meer dat hij een klein Spa flesje in zijn broek deed en vol trots door de fitnesschool liep.
Irakezenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Denkt hij dat nog steeds trouwens nadat-ie mij in levenden lijve heeft gezien?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, of dat. Maar mijn vader vond hem op een Oezbeek lijken. Hij wilde zijn roots weten
!!!!!!!
Wat?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb je DNA laten zien. Hij vond het raar dat je vooral Europees was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denkt hij dat nog steeds trouwens nadat-ie mij in levenden lijve heeft gezien?
Meest geilste volk dat ik ken. Serieus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Irakezen
Ik ga er niet mee om, fjieuw.
Ik ken er wel een paar van, ja. Alhoewel de Turken in mijn kringen wel hoger scoren dan de restquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meest geilste volk dat ik ken. Serieus.
Vreemd, de Marokkanen in mijn clubje komen altijd met de goorste (doch waargebeurde) verhaaltjes aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar van, ja. Alhoewel de Turken in mijn kringen wel hoger scoren dan de rest
De Marokkanen en Turken vechten om de titel in mijn omgeving. Van Marokkanen klopt dat vaak inderdaad maar ik heb geen Mocro's in mijn vaste vriendengroep om dat te ervarenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vreemd, de Marokkanen in mijn clubje komen altijd met de goorste (doch waargebeurde) verhaaltjes aan.
Dat heb ik nou met mensen uit het zuidoosten van Turkije. Volgens mij zit er iets in de Eufraat en de Tigris.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Meest geilste volk dat ik ken. Serieus.
Nu ben ik wel benieuwd naar zijn DNA.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb je DNA laten zien. Hij vond het raar dat je vooral Europees was.
Vertel er een paar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vreemd, de Marokkanen in mijn clubje komen altijd met de goorste (doch waargebeurde) verhaaltjes aan.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler, en doe rustiig aan he mensen, laat wat ruimte over voor morgen voor mij hier..
Xxturq..
Dat kan best. De geilste Turk die ik ken komt uit Diyarbakir.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met mensen uit het zuidoosten van Turkije. Volgens mij zit er iets in de Eufraat en de Tigris..
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:34 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb ook een keer hard gelachen toen de gloednieuwe auto van Okan in de brand werd gestoken voor een saunaclub in Duitsland. Toen dacht ik ook, hoe leg je dat uit aan je vrouw..
Ze willen het serieus een keer laten doen. Vooral mijn moeder is benieuwd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar zijn DNA..
Ehm. Tja, ja, een lang verhaal eigenlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Ayca het volgende:
Hm misschien een beetje persoonlijk, maar ben wel benieuwdwat was de reactie van je ouders toen je ze over zG vertelde Julis?
Iyi geceler!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:30 schreef Turquaz52 het volgende:
ii geceler, en doe rustiig aan he mensen, laat wat ruimte over voor morgen voor mij hier..
Xxturq..
Trigger komt heel ende gaar niet uit Diyarbakır!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat kan best. De geilste Turk die ik ken komt uit Diyarbakir.
Ehm we gingen terrasje doen, ineens haalt Marokkaanse vriend genaamd Youssef zijn telefoon naar boven en begint zo te vertellen over zijn seksverhaal in Marokko. Blijkbaar had hij het gedaan met het nichtje van zijn vriend, zij was een hoer in Marokko, degene die haar had betaald was de oom van Youssef, ze hadden geen glijmiddel meer, dus ze hadden margarine gebruikt. In te veel detail ga ik niet, maar ik zag een filmpje van een kale oom die met geld aan het strooien was, die danste op een tafel, waarop hij naar het einde toe een meisje aan het bepotelen was.quote:
Ik heb geen idee. Hij zat binnen in zijn badjas toen er werd omgeroepen of degene met een zwarte Audi naar buiten wil komen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?.
.
Auch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij zat binnen in zijn badjas toen er werd omgeroepen of degene met een zwarte Audi naar buiten wil komen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kent trouwens wel disturbingly veel geile mannen.
Ehm. Okay. What? Okay.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm we gingen terrasje doen, ineens haalt Marokkaanse vriend genaamd Youssef zijn telefoon naar boven en begint zo te vertellen over zijn seksverhaal in Marokko. Blijkbaar had hij het gedaan met het nichtje van zijn vriend, zij was een hoer in Marokko, degene die haar had betaald was de oom van Youssef, ze hadden geen glijmiddel meer, dus ze hadden margarine gebruikt. In te veel detail ga ik niet, maar ik zag een filmpje van een kale oom die met geld aan het strooien was, die danste op een tafel, waarop hij naar het einde toe een meisje aan het bepotelen was.
Huilde hij?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij zat binnen in zijn badjas toen er werd omgeroepen of degene met een zwarte Audi naar buiten wil komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |