Ik ben ook een Turk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.
Deze man is altijd on point.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondanks dat jij kafir bent enzo! Toch Masha'Allah idd.
Essen? Essen België? Essen Duitsland? Eten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef killfrenzy het volgende:
mijn turken wouden altijd naar essen. good old days
Een handdoek is niet genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar zo'n saunaclub dan?
Of een Oezbeek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder Tatar of Mongool denk ik
Duitsland.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Essen? Essen België? Essen Duitsland? Eten?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondanks dat jij kafir bent enzo! Toch Masha'Allah idd.
Mijn DNA zegt Armeen. Wat nu?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder Tatar of Mongool denk ik
Ja, of datquote:
http://fkkacapulco.de/quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef killfrenzy het volgende:
mijn turken wouden altijd naar essen. good old days
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhieldquote:
Oezbeken lijken op Turken idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, of dat. Maar mijn vader vond hem op een Oezbeek lijken. Hij wilde zijn roots weten
!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |