SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
[ Bericht 3% gewijzigd door Arcadia op 08-03-2012 01:07:29 ]
Geen gein. Prachtige tijden, om na het uitgaan vanuit Amsterdam in 1 keer door te rijden naar een saunaclub in Duitsland met een auto vol met Turken en een Iranees die zijn ogen nauwelijks open kan houden. Mooie tijden!quote:
Ik vraag me toch af waarom hij dat denkt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..].
Dit moet gekoesterd worden! En in de OP opgenomen worden!
Lew hekeyna bil arabi ma istata-oe zalik, hadzhi-hum al kuffar.quote:
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waarom hij dat denkt.
[edit: oh, antwoord staat boven]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen gein. Prachtige tijden, om na het uitgaan vanuit Amsterdam in 1 keer door te rijden naar een saunaclub in Duitsland met een auto vol met Turken en een Iranees die zijn ogen nauwelijks open kan houden. Mooie tijden!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Owja, op aanvraag zG'tje, zie de OP.
Ja, zo blijf ik bezig hequote:Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
Zo een sauna waar je nakend bent? Lijkt me dolletjes ja, met een stel mannen en een Iranees.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geen gein. Prachtige tijden, om na het uitgaan vanuit Amsterdam in 1 keer door te rijden naar een saunaclub in Duitsland met een auto vol met Turken en een Iranees die zijn ogen nauwelijks open kan houden. Mooie tijden!
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo een sauna waar je nakend bent? Lijkt me dolletjes ja, met een stel mannen en een Iranees..
Arya, heb jij je moeders ogen trouwens?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.
Haha, nee. Jammer he?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arya, heb jij je moeders ogen trouwens?
Anders ga ik wel met jou naar een sauna
Ik ben ook een Turk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zon saunaclub waar je slechts een handdoek om je heen heb gewikkeld hebt en waar schaars geklede vrouwen rondlopen ja.
Deze man is altijd on point.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondanks dat jij kafir bent enzo! Toch Masha'Allah idd.
Essen? Essen België? Essen Duitsland? Eten?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef killfrenzy het volgende:
mijn turken wouden altijd naar essen. good old days
Een handdoek is niet genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar zo'n saunaclub dan?
Of een Oezbeek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder Tatar of Mongool denk ik
Duitsland.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Essen? Essen België? Essen Duitsland? Eten?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondanks dat jij kafir bent enzo! Toch Masha'Allah idd.
Mijn DNA zegt Armeen. Wat nu?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder Tatar of Mongool denk ik
Ja, of datquote:
http://fkkacapulco.de/quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:12 schreef killfrenzy het volgende:
mijn turken wouden altijd naar essen. good old days
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhieldquote:
Oezbeken lijken op Turken idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, of dat. Maar mijn vader vond hem op een Oezbeek lijken. Hij wilde zijn roots weten
!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |