want?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhield
http://forum.fok.nl/topic/1662610.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wij hadden ook altijd zo'n geile Armeen tussen ons lopen die dacht ik per dag de advertenties op Kinky bijhield
Die man heeft letterlijk alle hoeken en gaten van Nederland gezien. Waarschijnlijk wel half prostitutie Nederland geneukt.quote:
Kan niet zien.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1662610..
Oooh, ik las dat hij dacht dat jij dat deed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die man heeft letterlijk alle hoeken en gaten van Nederland gezien. Waarschijnlijk wel half prostitutie Nederland geneukt.
Zie TT en TT van vorige topic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds niet. Wat is de fout?
Jij leidde mij af met die UI van je.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:24 schreef Ayca het volgende:
Waarom doe je dat nou. We lopen al niet goed...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Maar de meest geilste persoon in ons midden was nog altijd een Irakees. Die dacht altijd dat de enige reden dat vrouwen een gesprek met hem wilden voerden kwam omdat ze sex met hem wilde hebben. Vergeet nooit meer dat hij een klein Spa flesje in zijn broek deed en vol trots door de fitnesschool liep.
?quote:
Waaaat. Hahahaahahhaaquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Maar de meest geilste persoon in ons midden was nog altijd een Irakees. Die dacht altijd dat de enige reden dat vrouwen een gesprek met hem wilden voerden kwam omdat ze sex met hem wilde hebben. Vergeet nooit meer dat hij een klein Spa flesje in zijn broek deed en vol trots door de fitnesschool liep.
Irakezenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Denkt hij dat nog steeds trouwens nadat-ie mij in levenden lijve heeft gezien?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, of dat. Maar mijn vader vond hem op een Oezbeek lijken. Hij wilde zijn roots weten
!!!!!!!
Wat?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:25 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb je DNA laten zien. Hij vond het raar dat je vooral Europees was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Denkt hij dat nog steeds trouwens nadat-ie mij in levenden lijve heeft gezien?
Meest geilste volk dat ik ken. Serieus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Irakezen
Ik ga er niet mee om, fjieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |