En daarvoor Scary Movie 3 en hierna Scary Movie 1. Droogheid pur sangquote:
Dus dit vind jij ook een grapje ? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Dersim_Massacrequote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hallooooo mensen kunnen niet tegen een grapje.. Sjesuz
Dat zou kunnen als een paar Ottomaanse hoerenzonen niet de plaatselijke bevolking ( dorpelingen ) afslachtte. Oneerlijke strijd dusquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol koerden...ga terug naar je eigen land asielzoekerscentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkt maar weerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hallooooo mensen kunnen niet tegen een grapje.. Sjesuz
Blijkt maar dat jij niet volwassen genoeg bent om te weten waarover je kunt grappen en waarover nietquote:
Niggaplz ga je nu de moraalridder uithangen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Blijkt maar dat jij niet volwassen genoeg bent om te weten waarover je kunt grappen en waarover niet
Moraalridder wanneer je sociaal ongewenste uitspraken aanpakt? Jullie, de Turken in dit topic, weten wat het problematiek is, maar toch er zo luchtig over doen. In Roosendaal hangen wij dit soort probleemmakers met de nek op.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niggaplz ga je nu de moraalridder uithangen?
Ga toch weg man, aan de ene kant wil je geen onderscheid maken tussen Turken en Koerden aan de andere kant praat je over problematiek. Als je zo'n grap beantwoord met zulke woorden ben je gewoon een halve zool die niet nadenkt over wat ie zegt. Oh en wat je in Roosendaal doet boeit mij geen reet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moraalridder wanneer je sociaal ongewenste uitspraken aanpakt? Jullie, de Turken in dit topic, weten wat het problematiek is, maar toch er zo luchtig over doen. In Roosendaal hangen wij dit soort probleemmakers met de nek op.
Mijn post was overduidelijk als grapje bedoeld.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:39 schreef Arcadia het volgende:
Mensen doe eens normaal. Sowieso is dat als grapje niet eens leuk Ayca, maar wist niet dat het gericht was op Spiked. Laat dit soort kinderachtige grapjes achterwege, iedereen hier met zijn nationalistische overwegingen, maar tóch onderscheid maken tussen Turken en Koerden en hen niet behandelen als broeders.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef SpikedPsych het volgende:
@Ayca
Ik steek hete doner stok in je kont dan kun je terug naar je eigen land
Eh? Eerlijk zijn, grappen maken over de doden? Is dat daadwerkelijk grappig? Ik weet niet welke normen en waarden jij hebt aangeleerd, maar in Turkije spugen wij op dit soort mensen. Oneervol en inhumaan gedrag.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga toch weg man, aan de ene kant wil je geen onderscheid maken tussen Turken en Koerden aan de andere kant praat je over problematiek. Als je zo'n grap beantwoord met zulke woorden ben je gewoon een halve zool die niet nadenkt over wat ie zegt. Oh en wat je in Roosendaal doet boeit mij geen reet.
Waar maakt Ayca grappen over doden? Man man, ga je nu een lijn trekken van een grap over "koerdistan" naar doden? Teh fuck son. Wel raar dat je over broederschap praat over de rug van 30.000 doden in Turkije, dan heb ik het over militairen en koerden die gedwongen worden of mee te doen met de PKK of te sterven. Je moet je oogkleppen eens afdoen en zien wat er gebeurt in Turkije voordat je over broederschap gaat spreken. Ja er zijn goede koerden maar degene die hier in NL zitten zijn vaak (niet altijd!) koerden die de PKK steunen. Wil je over broederschap spreken in NL? Laat me niet lachen man...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Eerlijk zijn, grappen maken over de doden? Is dat daadwerkelijk grappig? Ik weet niet welke normen en waarden jij hebt aangeleerd, maar in Turkije spugen wij op dit soort mensen. Oneervol en inhumaan gedrag.
Zal me trouwens ook aan mijn reet roesten wat je in middelburg doet, wij promoten hier broederschap, geen haat.
Ja toch, dat lukt zeker wanneer je in wezen ze niet gelijk acht. Deze jongen heeft wellicht 2-3 posts gemaakt op dit topic en hij krijgt een onvriendelijke grap dat naast hem nog 35 miljoen mensen niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laat de PKK eerst maar eens de wapens neerleggen. Dan kan men gaan spreken over broederschap.
Ik praat de acties van PKK niet goed, maar het Turks nationalisme of cultuur gaat niet hand in hand met dit soort "grapjes", jezelf druk maken om iets wat 3000km verderop gebeurd gaat geen flikker uitmaken, gaat ook geen flikker uitmaken als je hier mensen lyncht, laten we dat soort zaken buiten het topic houden, deze jongen is nieuw in het topic en hij krijgt zo'n onwelkome entree. Het Turk zijnde betekent niks voor mij, ik ben een moslim en dat is het enige wat telt in mijn ogen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar maakt Ayca grappen over doden? Man man, ga je nu een lijn trekken van een grap over "koerdistan" naar doden? Teh fuck son. Wel raar dat je over broederschap praat over de rug van 30.000 doden in Turkije, dan heb ik het over militairen en koerden die gedwongen worden of mee te doen met de PKK of te sterven. Je moet je oogkleppen eens afdoen en zien wat er gebeurt in Turkije voordat je over broederschap gaat spreken. Ja er zijn goede koerden maar degene die hier in NL zitten zijn vaak koerden die de PKK steunen. Wil je over broederschap spreken in NL? Laat me niet lachen man...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol koerd...ga terug naar je eigen land asielzoekerscentrum
Als jij de grap van Ayca onvriendelijk vind, wat vind je dan wel van zijn achterlijke reactie op Ayca? Jij zegt dat je het belangrijk vind dat je moslims bent maar dat lijk je niet echt blijken. Klasse actie vriend.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja toch, dat lukt zeker wanneer je in wezen ze niet gelijk acht. Deze jongen heeft wellicht 2-3 posts gemaakt op dit topic en hij krijgt een onvriendelijke grap dat naast hem nog 35 miljoen mensen niet leuk vinden.
Het speelt zich misschien voornamelijk 3000km verderop af maar diezelfde mensen zitten hier ook. Reden genoeg om je er druk over te maken dus. Degene die jij niet goed praat worden financieel, emotioneel en fysiek gesteund door de mensen die HIER wonen. Jij praat over broederschap terwijl diezelfde haat waar jij tegen wilt strijden zich hier ook bevind. Los die problemen maar op en dan kunnen we praten.quote:Ik praat de acties van PKK niet goed, maar het Turks nationalisme of cultuur gaat niet hand in hand met dit soort "grapjes", jezelf druk maken om iets wat 3000km verderop gebeurd gaat geen flikker uitmaken, gaat ook geen flikker uitmaken als je hier mensen lyncht, laten we dat soort zaken buiten het topic houden, deze jongen is nieuw in het topic en hij krijgt zo'n onwelkome entree. Het Turk zijnde betekent niks voor mij, ik ben een moslim en dat is het enige wat telt in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |