Döner, kebab, lahmacun.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
Jaleesajoia, wil jij hetzelfde mailtje als turquaz?
Nee want jij stond niet op die fotoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Döner, kebab, lahmacun.
Krijg ik er nu ook eentje.
Ja, Bulent Ersoy en Ibrahim Tatlises zijn de voornaamsten.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben soms gewoon een lieverd die foto's verstuurd, al moet men daar soms wat lang op wachten.
Dat brengt me bij het volgende punt. Is er een duivel in de Islam? en zo ja, hoe heet ie?
Graag!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
Jaleesajoia, wil jij hetzelfde mailtje als turquaz?
Wat ie je mailadres?quote:
Eerder Bahceliquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, Bulent Ersoy en Ibrahim Tatlises zijn de voornaamsten.
Ben al binnen.. Ik was schijnbaar een uitzonderingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:23 schreef Arcadia het volgende:
We hebben hier barricades opgezet, niemand komt er meer binnen.
Vol is vol.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:23 schreef Arcadia het volgende:
Hoe bedoel je ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:23 schreef Arcadia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ayca![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vond ik ook. Arcadia, waar koop jij je humor? :squote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond die van Ayca beter_!
![]()
Bij zarGonquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Arcadia, waar koop jij je humor? :s![]()
Ja, als je theync links heel erg grappig vindt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt niet. zarGon verkoopt alleen kwaliteit humor.![]()
Ik kende die site nog niet. Bleh. Dat is niet eens grappig.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, als je theync links heel erg grappig vindt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: