Vind je? Zal op de foto wel zo lijken, maar ik ken 2 kanten van Koda; de lieve en rustige kant zoals in huis, en de drukke ondeugende kant die hij in het bos altijd laat zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke foto's, die liggende geeft meteen een heel ander beeld van hem
Haha awesome photoshopjequote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef hugsy33 het volgende:
Gefeliciteerd Diaz!
Van een schattige puppy naar stoere hond, je zou niet zeggen dat het dezelfde hond is als op de eerste foto.
Koda is trouwens ook lekker groot geworden, en idd een echte lab zo te horen.
Mijn catdog
"Dog: I am... DOG THE MIGHTY!
Cat: Yeah, mighty ridiculous!
[ afbeelding ]
Awwquote:
Ja maar ik bedoelde qua uiterlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Laatste post uit vorige deel:
[..]
Vind je? Zal op de foto wel zo lijken, maar ik ken 2 kanten van Koda; de lieve en rustige kant zoals in huis, en de drukke ondeugende kant die hij in het bos altijd laat zien.
Verstoppertjequote:
Ohhhhhhhh ik zou ook jaloers zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:43 schreef oh-oh het volgende:
http://www.crufts.org.uk/
Crufts begint morgen weer trouwens, ik ken veel mensen die vandaag vertrokken zijn.
Jaloeeeeeeers ben ik
Welkom in het hondentopicquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef some1_eddy het volgende:
Na een tijdje zoeken hebben we de juiste hond voor ons gevonden..
Ik heb in een ander topic ook al de foto's geplaatst, maar ik dacht ik kan ze hier ook wel posten:)
Goed..
Zondag hebben wij een Border Collie pup gekocht van 8 week oud.
Hij heet Misha en het is een reutje.
Natuurlijk horen daar foto's bij, dus dan zit ik hier in het juiste topic dacht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaawww, wat lief!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef some1_eddy het volgende:
Ik heb in een ander topic ook al de foto's geplaatst, maar ik dacht ik kan ze hier ook wel posten:)
Goed..
Natuurlijk horen daar foto's bij, dus dan zit ik hier in het juiste topic dacht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Misha is een knappe kerel! Blijf je wel foto's posten?
ik moet aan deze denken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:19 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond is dol op de bankleuning -.-
Geniet ervan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef some1_eddy het volgende:
Goed..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef some1_eddy het volgende:
Goed..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:19 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hond is dol op de bankleuning -.-
Waarom hebben ze geen haar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de rugleuning van mijn bank is ook niet meer wat ie ooit was dus
Hebben deze hondjes als het zonnetje schijnt ook een dekje nodig? Ik denk het haast wel, omdat ze anders kunnen verbranden?quote:Op maandag 12 maart 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben verliefd op Akky![]()
Mijn geteisem heeft de lente in de bol, zelfs die ouwe huppelt door het gras![]()
Zaterdag wandelden we door de miezer, een dikke twee uur, maar ze vonden het evengoed lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren was het gelukkig mooier weer, dus konden we lekker 2 keer 2 uur lopen![]()
Mn showbinkie![]()
[ afbeelding ]
Altijd aan het jagen.
[ afbeelding ]
Mn flyboy:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blote billen opoe:
[ afbeelding ]
Elegantie![]()
[ afbeelding ]
Woesh oren![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, dat zeikwijf was ook mee hoor![]()
[ afbeelding ]
Ah, oke.quote:Op maandag 12 maart 2012 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, mijnes hebben donker pigment, die verbranden niet. Rode en witte wel soms, maar die mot ik toch niet
Die oogjes, lekker dingquote:Op maandag 12 maart 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dat zeikwijf was ook mee hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, en Sjon ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:09 schreef elvhenk het volgende:
Akkie is ook echt een ladiesman, Mack Daddy!
What the hell gebeurt hier? Ik kan de voorkant niet van de achterkant onderscheiden.
[ afbeelding ]
De kat zegt: Open widequote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:21 schreef elvhenk het volgende:
LOL Ik heb nog een paar "gouwe ouwe" van Tinka. Hier zie je onze enge hedder Tinka met Douwe
Dat valt nog mee, ik had meer verwachtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:29 schreef elvhenk het volgende:
Er zaten er 500 in en ik kon er zeker 150 a 200 wegsmijten...![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:09 schreef elvhenk het volgende:
What the hell gebeurt hier? Ik kan de voorkant niet van de achterkant onderscheiden.
quote:
Wowwowwowwowquote:
Ja en dat mocht ook gewoon altijd maar, hij zat gewoon rustig te wachten tot we hem weer af dedenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ahhhhhh, die met helm is wel héél erg cute![]()
Woowwww die voortanden! Haha wat een timing deze foto prachtig!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:21 schreef elvhenk het volgende:
LOL Ik heb nog een paar "gouwe ouwe" van Tinka. Hier zie je onze enge hedder Tinka met Douwe
[ afbeelding ]
Ik zal altijd een zwak hebben voor Duitse herders.. heb er zelf ook ééntje gehad toen ik jong was. Prachtige honden.. Wat schattig met die helm op!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef senesta het volgende:
Oude foto's die ik weer terug had gevonden van mijn kanjer maar mag evengoed wel toch?![]()
Hond paste op kinderenZie die poten
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de kinderen dachten natuurlijk ook om de veiligheid van de hond![]()
[ afbeelding ]
Krulliesquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mopshondje dat het batman deuntje zingt, genius
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt een dierenarts bezoekje....
Zeg maar nee, dan krijg je er twee!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo![]()
Ik kom me ook eens melden met onze jongens!
De officiele planning was dat wij volgende week 1 pup in huis zouden krijgen, Zijn broertje was al weg, maar ivm vakantie bleef die van ons een week langer daar, Nu werd ik vanavond gebeld door de 'fokster' dat de andere pup weer naar huis kwam, want de vrouw waar hij zat wilde m niet meer, Hij was druk en niet zindelijk ( pups zijn nu 9 weken oud, en hij woonde daar sinds 1.5 week) Of ik nog een plekje wist voor m, Nou ik heb rond gebeld, maar helaas, niks gevonden, En dan bleef marktplaats of asiel nog over, en dat konden we niet over ons hart verkrijgen dus toen zei mijn vriend, Bel maar, dan nemen we hem er zelf wel bij! En zo hebben we dus ineens 2 pups!
Het zijn 2 volbloed jack russel pups, De ene met bruine vlekken heet dexter en de zwart witte hebben we Jimmy genoemd, (heette eerst toby)
Ik verwacht veel drukte, en veel werk, maar ik ben er klaar voor, en mijn lief ook!
We gaan geen erkende puppycursus doen omdat een vriend van ons die cursussen geeft en ons voor niks wil helpenMooi meegenomen!
Even een foto van de mannen!
[ afbeelding ] Jimmy
[ afbeelding ] Dexter
Het was even omschakelen, maar nu al ben ik blij dat we er straks 2 krijgen, Ik heb gelukkig al ervaring met het opvoeden van een jack russel, anders had ik er echt geen 2 in huis genomen. Hoewel ik nogal een zacht ei ben als het op dieren aankomt, ben ik een behoorlijk consequente opvoeder! Ik heb er zin in!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee!
Wel heel erg lief dat jullie het zo hebben opgelost en waarschijnlijk zullen die twee broertjes ook heel blij met deze oplossing zijn, alleen is maar alleen
Succes met de opvoeding, Jack Russeltjes zijn niet de makkelijkste hondjes om op te voeden, daar zit een koppie op.
Met zulke snuitjes die je aankijken, krijg je er vanzelf wel zin in! Wat een dotjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het was even omschakelen, maar nu al ben ik blij dat we er straks 2 krijgen, Ik heb gelukkig al ervaring met het opvoeden van een jack russel, anders had ik er echt geen 2 in huis genomen. Hoewel ik nogal een zacht ei ben als het op dieren aankomt, ben ik een behoorlijk consequente opvoeder! Ik heb er zin in!
Ach lieverd, ik was al helemaal leeg en kapot toen mijn hondje dood ging, en die was 15 en ik wist al maanden dat het er aan zat te komen, dus ik kon me er op voorbereiden. Kan je nagaan hoe jij je moet voelen als het zó enorm onverwachts en op jonge leeftijd is. Ik kreeg echt kippenvel toen ik het las...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:38 schreef Belana het volgende:
Vanmiddag de kindjes verteld, gelukkig zijn die flexibel, ze hebben gehuild en gaan weer door. we zijn lekker ijsjes gaan halen, buitenlucht doet goed. ik ben murf. snap er niks van. kan er niet bij.
ik moet denken aan de fotocompilatie van een tijdje geleden van die witte herder die zo jong overleden is (sorry ben niet goed in namen) ik weet nog dat ik toen dacht, jeetjes zo jong. Nu kan ik er zelf 1 gaan maken. het is zo volkomen onvoorstelbaar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:49 schreef Belana het volgende:
mazaru, wat mooi dankjewel.
bianca, gabber was bij haar ja, maar alsnog is ie op zoek geloof ik en hij is erg van slag...
Oh Belana, wat een verdriet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:40 schreef Belana het volgende:
lieve mensen, ik kom hier niet zo veel meer, maar ik wil toch hier laten weten dat mijn lieve Noes er niet meer is. Vorige week is ze gesteriliseerd, maar alles ging goed, ze knapte lekker op. werd alweer vrolijk en springerig en at en dronk goed. geen enkele indicatie. Ben vanmorgen de jongens naar school gaan brengen en ze stond al te popelen om naar buiten te gaan. 3 kwartier later kwam ik terug, had staan kletsen op het schoolplein, ik heb haar dood gevonden in de gang...
Ze is nu opgehaald en naar Utrecht gebracht voor onderzoek.
aantal weken geleden had ze een soort epilepsie aanval, misschien is het dat, maar het kan vanalles zijn en ik wil het graag weten.
Mijn lieve Noes
[ afbeelding ]
Jezus, dat bedoel ik helemaal niet zo hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Waar slaat dat nu weer op zeg? Rinske werd toch gewoon ziek , dat was toch gewoon hele erge pech? Jeminee
![]()
Leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga zo met Loebes naar t park zal nog wat foto's maken :-D
Omg, dat vind ik geen honden meer, maar showpoppetjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Zwart vind ik niks, zie je amper vorm in en zo en dat fotografeert zo kut ook.
Witjes vind ik echt echt geweldig.
[ afbeelding ]
Maar ik ken mezelf, ik wil dat dan elke dag wassen en zo, geen beginnen aan![]()
Wat wit is moet wit blijven en zulks
Surfplas? Vlaardingen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat zijn de leukere teckels.![]()
Bij de surfplas hier zijn wel eens jongens met een mechelse herder en met een duitse herder. Oscar is er helemaal weg van.
Voelen ze echt compleet niks van hoor, is niks zieligs aan, de poedels die ik ken staan dolgraag op tafel en genieten van hun trimbeurtquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Omg, dat vind ik geen honden meer, maar showpoppetjes.Zielig.
Haha mooi toch! Jammer dat het weer nu weer wat minder isquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Onze ondeugende jongeman vond de zon de afgelopen dagen toch wel erg plezierig
Hmhm.. die van mij pakken het aan en laten het dan vallen. Kijken je dan soms aan met zo'n blik van 'Wat geef je me nou ? Probeer je me te vergiftigen ? Weg met die rotzooi ! Alweer hetzelfde ? 'quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij krijgen ook overal wat lekkers maar die arrogante eikels nemen het meestal niet aan
Ja, Tessa is zelfs al iets hoger dan Noukie, alleen mag ze eens wat in de breedte gaan.quote:
heb het allemaal gewoon verkeerd begrepen van de week, ws een beetje in de war. het wordt wel volgende week dinsdag of woensdag en de kweekjes die ze doen duren nog wel 3 weken zelfsquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat lief dat de fokster kwam en dat ze dat aanbood ook. Ik kan me indenken dat zij er ook vreselijk van geschrokken is... Vrijdag is best snel al, ik hoop zo dat er iets uit komt.
wat is ie mooi geworden zegquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je zoiets niet gewoon afleren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef Belana het volgende:
weet iemand nog een Gabber proof vuilnisbak
Ik had een nieuwe gekocht. de oude drukte hij zo open met zijn neus.
deze is met een voet pedaal. dat lukt m niet dacht ik...
nou, binnen een dag he...
Forget about it. Ik heb alles geprobeerd hier. Wij hebben een siamese kat, die krijgt alles open. Prullenbakken met de klep omhoog, voetpendaal, sensor. Alles gaat open.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef Belana het volgende:
weet iemand nog een Gabber proof vuilnisbak
Ik had een nieuwe gekocht. de oude drukte hij zo open met zijn neus.
deze is met een voet pedaal. dat lukt m niet dacht ik...
nou, binnen een dag he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Forget about it. Ik heb alles geprobeerd hier. Wij hebben een siamese kat, die krijgt alles open. Prullenbakken met de klep omhoog, voetpendaal, sensor. Alles gaat open.
Oh ja, en de koelkast, kastjes, deuren (ook deuren met draaiknop), sleutels draait 'ie om als ze in het slot zitten, douchedeur (en daar zitten best zware magneten in). Ik wacht op de dag dat hij m'n wasmachine open doet.
*edit*
Voor het visuele effect erbij;oe, das helemaal erg, ze ziet er ook wel megacool en slim uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stormy waters...
sailin'
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Forget about it. Ik heb alles geprobeerd hier. Wij hebben een siamese kat, die krijgt alles open. Prullenbakken met de klep omhoog, voetpendaal, sensor. Alles gaat open.
Oh ja, en de koelkast, kastjes, deuren (ook deuren met draaiknop), sleutels draait 'ie om als ze in het slot zitten, douchedeur (en daar zitten best zware magneten in). Ik wacht op de dag dat hij m'n wasmachine open doet.
*edit*
Voor het visuele effect erbij;Oh wow, wat een prachtig beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wat een schatjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanmorgen zijn onze mannen thuis gekomen, En de kennismaking met de kat ging boven verwachting goed!De mannen hebbben lekker gespeeld, en daarna op het veld geplast en gepoept, en nu liggen ze lekker te slapen, even bijkomen van alle indrukken.
[ afbeelding ]
Waarom hebben die poedels zo'n grote helm? Is dat voor shows of gaan ze ook zo over straat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Zwart vind ik niks, zie je amper vorm in en zo en dat fotografeert zo kut ook.
Witjes vind ik echt echt geweldig.
[ afbeelding ]
Maar ik ken mezelf, ik wil dat dan elke dag wassen en zo, geen beginnen aan![]()
Wat wit is moet wit blijven en zulks
Oooohh.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:01 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Hmhm.. die van mij pakken het aan en laten het dan vallen. Kijken je dan soms aan met zo'n blik van 'Wat geef je me nou ? Probeer je me te vergiftigen ? Weg met die rotzooi ! Alweer hetzelfde ? '
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die showhonden gaan ook gewoon over straat hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom hebben die poedels zo'n grote helm? Is dat voor shows of gaan ze ook zo over straat?
Twee tegelijk, dapperquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanmorgen zijn onze mannen thuis gekomen, En de kennismaking met de kat ging boven verwachting goed!De mannen hebbben lekker gespeeld, en daarna op het veld geplast en gepoept, en nu liggen ze lekker te slapen, even bijkomen van alle indrukken.
[ afbeelding ]
OMG, die bovenste foto, dat kapsel, die strikjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die showhonden gaan ook gewoon over straat hoor![]()
Maar meestal zit het haar dan in topknots, net wat handiger.
Doe ik bij Sjon en Bill ook vaak, dan zien ze beter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhh wat lieeeeef!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het zijn echt broertjes, wij zouden eerst alleen de bruine in huis nemen,de zwarte had al n baasje, en daar was hij ook al heen, onze pup kwam 2 weken later ivm een vakantie die wij al lang gepland hadden, maar goed het mens waar toby eerst was (de zwarte) heeft hem na 1.5 week weer weggedaan naar t gezin want hij was niet zindelijk en hij was druk!! op dat moment besloten mijn lief en ik dat ze dan maar allebei bij ons moesten komem wonen! ze zijn morgen 10 weken oud, en het zijn echt schattenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:42 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Ohhhh wat lieeeeef!
Waren deze twee nu ook echt broertjes van elkaar of dat niet?
... mensenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja het zijn echt broertjes, wij zouden eerst alleen de bruine in huis nemen,de zwarte had al n baasje, en daar was hij ook al heen, onze pup kwam 2 weken later ivm een vakantie die wij al lang gepland hadden, maar goed het mens waar toby eerst was (de zwarte) heeft hem na 1.5 week weer weggedaan naar t gezin want hij was niet zindelijk en hij was druk!! op dat moment besloten mijn lief en ik dat ze dan maar allebei bij ons moesten komem wonen! ze zijn morgen 10 weken oud, en het zijn echt schatten
Ja dat kan ik me voorstellen, het klinkt ook heel erg onwerkelijk, zo onverwacht..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef Belana het volgende:
dankjewel Njos... het is nog steeds ongelofelijk... als ik jouw post dan lees denk ik gewoon: huh? Noes? dood? pfff...
En hem steeds op z'n kop geven als hij de prullenbak open probeert te maken, werkt dat niet? Zo hebben wij het die van ons afgeleerd.quote:wat de vuilnisbak betreft, nee, dat is niet af te leren... ik had de vuilnisbak in de bijkeuken staan achter een hekje, maar iedere keer dat hekje open en dicht doen irriteert me. Maargoed, er zal niets anders opzitten ben ik bang.
Leuk!! Daar zul je je handen wel vol aan (gaan) hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja het zijn echt broertjes, wij zouden eerst alleen de bruine in huis nemen,de zwarte had al n baasje, en daar was hij ook al heen, onze pup kwam 2 weken later ivm een vakantie die wij al lang gepland hadden, maar goed het mens waar toby eerst was (de zwarte) heeft hem na 1.5 week weer weggedaan naar t gezin want hij was niet zindelijk en hij was druk!! op dat moment besloten mijn lief en ik dat ze dan maar allebei bij ons moesten komem wonen! ze zijn morgen 10 weken oud, en het zijn echt schatten
Broertjes blijven heus wel vriendjes hoor, tis alleen takkeveel werk, twee pups tegelijk opvoeden, ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
2 broertjes tegelijk... poeh..Hopelijk blijft het goed gaan..
Het is inderdaad veel werk,. nu scheelt het wel dat jack russels hele inteligente honden zijn, en dingen snel oppikken, ze zijn nu 9 weken en blijven op het commando plaats al keurig in de mand! en we weten dat het heftig zal worden maar uiteindelijk krijg je er ook zo veel liefde voor terug!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Broertjes blijven heus wel vriendjes hoor, tis alleen takkeveel werk, twee pups tegelijk opvoeden, ik moet er niet aan denken.
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Mijn veulnisbakkie:
[ afbeelding ]
Help!!! Ik zit vast!!!
Dit is Mighty Mouse (Maya) geboren ergens eind 2006, sinds 24-03-07 bij mij.
Veel werk 2, maar wel heel leuk zo vriendjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoofd uit die wagenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:54 schreef CesarMilan het volgende:
Meneertje in de fietskar!
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuk dat ze zo lekker groot wordt, lekker uit de kluit gewassen Labquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
We hebben de tuinset weer neer gezet, en Koda moest direct ff profiteren. Hij kijkt weer zo droevig door die hang oogjes van hemGeen super kwaliteit, foto's zijn gemaakt met de mobiel.
[ afbeelding ]
Hij lijkt veel groter geworden, wat breder koppie, of is het door de hoek van de foto?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
En ja hoor, daar gáán we weer. Het is alweer een tijdje geleden dat het JR afzeikdag was.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Jack russels zijn ook erg actief en druk, nog een reden waarom ik er nooit twee tegelijk zou willen haha, ik wil er niet eens een
wat is er mis met een jack russel dan? ja ze zijn druk en ja ze zijn eigenwijs en koppig, maar dat ben ik ook en daarbij als je ze goed opvoedt heb je maatjes voor het leven!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
En ja hoor, daar gáán we weer. Het is alweer een tijdje geleden dat het JR afzeikdag was.
Ik wil lekker geen nakies en chihuahua's![]()
Lekkere ventjes hoor, ik hoop dat de broers net zo gelukkig worden als dat mijn 2 'broertjes' met elkaar waren
Er is helemaal niks mis met JR, maar regelmatig worden ze hier over 1 kam geschoren (als de niet luisterende bijtertjes die niet door hun baasjes in toom (kunnen worden) gehouden (worden) en altijd los lopend en keffend op andere honden komen aanrennenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wat is er mis met een jack russel dan? ja ze zijn druk en ja ze zijn eigenwijs en koppig, maar dat ben ik ook en daarbij als je ze goed opvoedt heb je maatjes voor het leven!
nee hoor, dat doen we al een jaar, maar daar heeft ie volkomen schijt aanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
... mensen![]()
![]()
Fijn dat ze nu allebei bij jullie welkom zijn iig, zien er lief uit
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, het klinkt ook heel erg onwerkelijk, zo onverwacht..
[..]
En hem steeds op z'n kop geven als hij de prullenbak open probeert te maken, werkt dat niet? Zo hebben wij het die van ons afgeleerd.
wel zwaar 2 pups hoor, maar wel erg lief van jullie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wat een schatje met een geweldige naamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Mijn veulnisbakkie:
[ afbeelding ]
Help!!! Ik zit vast!!!
Dit is Mighty Mouse (Maya) geboren ergens eind 2006, sinds 24-03-07 bij mij.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
En ja hoor, daar gáán we weer. Het is alweer een tijdje geleden dat het JR afzeikdag was.
Ik wil lekker geen nakies en chihuahua's![]()
Lekkere ventjes hoor, ik hoop dat de broers net zo gelukkig worden als dat mijn 2 'broertjes' met elkaar waren
En ik meld niet out of the blue en zonder dat het me gevraagd wordt welke hondenrassen ik NIET wil hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jeez, ik wil sowieso maar erg weinig rassen wel hoor, twee pups tegelijk wil ik echt al never nooit niet,van geen enkel ras, en al helemaal niet bij een druk ras als een jr.
Ik ga echt nie huilie doen omdat iemand mijn hondenrassen niet leuk vindt of niet wil
Ik vind het gewoon erg onsympathiek als iemand net een foto neer heeft gezet van zijn nieuwe hondjes, naar alle waarschijnlijk trots, om zo te reageren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik steek er mn tong niet bij uit als ik het wel doe
Dat maak ik zelf wel uit net zoals jij blijkbaar zelf uitmaakt dat je niet ooh en aah hoeft te zeggen over iemand zijn nieuwe puppies.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Jij zou ook moeten weten dat ik niet alle jr³s over een kam scheer, en dat ik niet van het enkel ooh en aah zeggen ben, dus hou es op met verwijten maken of zo zeg...
Ik moet er altijd om lachen al die mensen die gillen dat ze die naakthonden maar niks vinden, niemand hoeft ze van mij ook te willen hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:34 schreef Belana het volgende:
en zo is het gewoonmezelf, ieder zijn/haar ding toch. als je het mij vraagt zegt oh-oh ook niks slechts
Ik vind Gabber ook te mooi naast een Spanielquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh god nee geen spaniel Belaan![]()
![]()
Seriously?????
![]()
Arme Gab, moet ie daarnaast lopen, dan komt ie maar lekker hier
ja maar dan moet ik mijn kat thuis laten en dat kan ik dus niet....quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Op vakantie gaan is dan ook veel leuker samen met je hondjes
Wat heb jij toch geweldig leuke namen daar in het Zuidenquote:
Poezel mee, lekker weekje in eigen land op vakantie in een huisje?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik mijn kat thuis laten en dat kan ik dus niet....
Ja, Diana en Silvery heetten ze, moeder en dochter. Silvery had ook nog een broer die Balder heette, dat vind ik een mooie naamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Gabber ook te mooi naast een Spaniel![]()
Wat gaaf Belana, dat jij bent opgegroeid met Bedlingtons![]()
Een Diaz? Zoals Diaz uit dit topic bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:49 schreef Belana het volgende:
Ja een briard maakt ook nog steeds een goeie kans, of een diaz
Wat gaaf! Ik zou bijna vragen of je geen kinderfoto van jezelf met Bedlington hebt, maar dan wordt het heel persoonlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:49 schreef Belana het volgende:
Ja een briard maakt ook nog steeds een goeie kans, of een diaz
Maar heel eerlijk, ik denk dat we het voorlopig lekker bij Gabber houden.
Het lijkt alsof het Gabber op een vreemde manier goed doet, hij trekt nu natuurlijk meer naar ons, dus hij reageert ook vrolijker op ons en we spelen samen.
Nou ja, anyway, we vinden het wel even goed zo.
Maar ik vind dus ook spanielen leuk ja![]()
[..]
Ja, Diana en Silvery heetten ze, moeder en dochter. Silvery had ook nog een broer die Balder heette, dat vind ik een mooie naam
en later heeft mijn moeder nog Raisa en Ayla gehad, maar die werden helaas niet oud
Ik ging al googlen of ik toch iets gemist had qua rasquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef Belana het volgende:
ja, "onze" Diaz jaik vergeet altijd het ras, maar ik vind hem zo leuk
En dan ook nog zoveel ervaring meteenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het zo grappig dat Belana de enige persoon is die ik ken die bedlingtonervaring heeft
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef oh-oh het volgende:
die ouwe aap valt altijd voor van die grote dames, Duitse Doggen en zo
uuuhh, whut?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh een kommondor of een pullie dan Belana?
Dat benne kommondors, pulli´s zijn way kleinerquote:
EEN KOMMONDOR!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef Belana het volgende:
ik wil er gewoon precies zo 1 als hierboven op de fotowat is dat?
Die benen wat een steltenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar nee, neem gewoon een Pluusj![]()
[ afbeelding ]
Een hond met een klote karakterquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef Belana het volgende:
MOOI! Geen Spaniel maar Komondorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef Belana het volgende:
Pluusj is wel tof, maar tis net een bouvier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Maar nee, neem gewoon een Pluusj![]()
[ afbeelding ]
whahahahaha, ja precies, zoals al die briards!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Een hond met een klote karakter
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Pulli´s vind ik lelijk, veel te cobby, zo een kommondor, die zijn echt meeeeeeeeeega, op hun achterpoten, abnormaal gewoon
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pluusj is wel tof, maar tis net een bouvier.
Ah gos tussen de madeliefjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:02 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels 2 jaar, fucking lief beest alleen : Hij denkt een waakhond te zijn. Dit resulteert soms in hard blaffen als er een auto het pad op komt rijden, maar soms is er ook helemaal niemand en dan denkt hij iets te horen..
Soms ook midden in de nacht. We hebben een vrij groot huis, dus als hij blaft hoor je echt een keiharde galmende lage blaf door het huis, soms om 4 uur snachts ineens. It freaks me out.. Al regelmatig een halve hartaanval gehad als ik savonds op de bank lig te slapen en hij opeens aanslaat...
Verder, i love that thing
Ik vind het een enorme look-a-like. Doe dan maar die Spaniel, oh wait...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]Heul nie, ze is nog pupje he, bouviers, dat vind ik nou echt de meest vormeloze lelijke honden die er zijn
Mooie kleur zijn ze ook!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:09 schreef oh-oh het volgende:
En deze peludo´s vind ik ook zo vet![]()
[ afbeelding ]
ehm, tja, het zijn super lieve hondjes, makkelijk in de omgang, blijven terriers, dus wel wat eiegnwijs, maar niet extreem. persoonlijk vind ik ze wat saaiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Belana, wat zijn minpunten van een Bedlington, als er al iets is? Ik heb altijd zo'n beeld van een lieve windhond voor meZo zachtaardig en ook kalm in de omgang.
.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Het zijn toch wel terriers hoor, maar daar mag ik niks meer over zeggen he
Ja maar ik zie de charme pas sinds jij erover bept en we zeggen altijd Bedlingtonquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Ze heten bedlington terrier for fucks sake
Ah thanks!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:24 schreef Belana het volgende:
[..]
ehm, tja, het zijn super lieve hondjes, makkelijk in de omgang, blijven terriers, dus wel wat eiegnwijs, maar niet extreem. persoonlijk vind ik ze wat saai
maar heel eerlijk, dat ligt misschien ook aan de manier waarop mijn moeder altijd met honden om gegaan is, ze is nooit een wandel/speel type geweest
Ah dat zou ik ook heel jammer vindenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Mozart en Verdi spelen alleen maar met elkaar, die kijken amper naar andere honden om, ook best jammer.
Peludo is de behaarde variant van de peruaanse naakthond.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:27 schreef Belana het volgende:
en ow ja, dat was het, een peruaanse peludo, die vind ik leuk, pfff, die namen allemaal
ja precies, ik wil toch wel haar zien hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Peludo is de behaarde variant van de peruaanse naakthond.
Zoals de powder puff dat is van de chinese naakthond,
Ingewikkeld ook allemaal
Dat wist ik dan weer wel, fiewquote:
Voordat Verdi erbij kwam was Mozart altijd redelijk terughoudend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dat zou ik ook heel jammer vinden
Maar misschien zouden ze apart van elkaar al anders zijn?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:30 schreef Belana het volgende:
ik ga naar bed met de plechtige belofte hier weer vaker te komen, was fijn eventhanks ladies
Welterustenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:30 schreef Belana het volgende:
ik ga naar bed met de plechtige belofte hier weer vaker te komen, was fijn eventhanks ladies
Wat een schatje, dat koppiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, neem jij dan lekker die puff jongen waar ik zo verliefd op ben![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Haha, ik zal die Noes van je echt nooit vergeten, ze bleef ook echt lekker gallen tegen Kees he, echte wijven die twee, en al die jongens ondertussen maar lekker spelenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:32 schreef Belana het volgende:
jouw chineesjes zijn super leuk! kan niet anders zeggen! heel sociaal en ze vonden die wildebrassen van mij terecht wat indrukwekkend, maar bang waren ze niet (op arme Kees na dan, maar das dan ook geen chinees)
god oh-oh, ik zie Noes nog rennen achter haar aan, het was wel slapstick hoor. zucht, mijn Noesje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |