Ik ook niet, en Sjon ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:09 schreef elvhenk het volgende:
Akkie is ook echt een ladiesman, Mack Daddy!
What the hell gebeurt hier? Ik kan de voorkant niet van de achterkant onderscheiden.
[ afbeelding ]
De kat zegt: Open widequote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:21 schreef elvhenk het volgende:
LOL Ik heb nog een paar "gouwe ouwe" van Tinka. Hier zie je onze enge hedder Tinka met Douwe
Dat valt nog mee, ik had meer verwachtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:29 schreef elvhenk het volgende:
Er zaten er 500 in en ik kon er zeker 150 a 200 wegsmijten...![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:09 schreef elvhenk het volgende:
What the hell gebeurt hier? Ik kan de voorkant niet van de achterkant onderscheiden.
quote:
Wowwowwowwowquote:
Ja en dat mocht ook gewoon altijd maar, hij zat gewoon rustig te wachten tot we hem weer af dedenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ahhhhhh, die met helm is wel héél erg cute![]()
Woowwww die voortanden! Haha wat een timing deze foto prachtig!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:21 schreef elvhenk het volgende:
LOL Ik heb nog een paar "gouwe ouwe" van Tinka. Hier zie je onze enge hedder Tinka met Douwe
[ afbeelding ]
Ik zal altijd een zwak hebben voor Duitse herders.. heb er zelf ook ééntje gehad toen ik jong was. Prachtige honden.. Wat schattig met die helm op!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef senesta het volgende:
Oude foto's die ik weer terug had gevonden van mijn kanjer maar mag evengoed wel toch?![]()
Hond paste op kinderenZie die poten
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de kinderen dachten natuurlijk ook om de veiligheid van de hond![]()
[ afbeelding ]
Krulliesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |