Ik ook niet, en Sjon ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:09 schreef elvhenk het volgende:
Akkie is ook echt een ladiesman, Mack Daddy!
What the hell gebeurt hier? Ik kan de voorkant niet van de achterkant onderscheiden.
[ afbeelding ]
De kat zegt: Open widequote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:21 schreef elvhenk het volgende:
LOL Ik heb nog een paar "gouwe ouwe" van Tinka. Hier zie je onze enge hedder Tinka met Douwe
Dat valt nog mee, ik had meer verwachtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:29 schreef elvhenk het volgende:
Er zaten er 500 in en ik kon er zeker 150 a 200 wegsmijten...![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:09 schreef elvhenk het volgende:
What the hell gebeurt hier? Ik kan de voorkant niet van de achterkant onderscheiden.
quote:
Wowwowwowwowquote:
Ja en dat mocht ook gewoon altijd maar, hij zat gewoon rustig te wachten tot we hem weer af dedenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ahhhhhh, die met helm is wel héél erg cute![]()
Woowwww die voortanden! Haha wat een timing deze foto prachtig!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:21 schreef elvhenk het volgende:
LOL Ik heb nog een paar "gouwe ouwe" van Tinka. Hier zie je onze enge hedder Tinka met Douwe
[ afbeelding ]
Ik zal altijd een zwak hebben voor Duitse herders.. heb er zelf ook ééntje gehad toen ik jong was. Prachtige honden.. Wat schattig met die helm op!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef senesta het volgende:
Oude foto's die ik weer terug had gevonden van mijn kanjer maar mag evengoed wel toch?![]()
Hond paste op kinderenZie die poten
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de kinderen dachten natuurlijk ook om de veiligheid van de hond![]()
[ afbeelding ]
Krulliesquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mopshondje dat het batman deuntje zingt, genius
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt een dierenarts bezoekje....
Zeg maar nee, dan krijg je er twee!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hallo![]()
Ik kom me ook eens melden met onze jongens!
De officiele planning was dat wij volgende week 1 pup in huis zouden krijgen, Zijn broertje was al weg, maar ivm vakantie bleef die van ons een week langer daar, Nu werd ik vanavond gebeld door de 'fokster' dat de andere pup weer naar huis kwam, want de vrouw waar hij zat wilde m niet meer, Hij was druk en niet zindelijk ( pups zijn nu 9 weken oud, en hij woonde daar sinds 1.5 week) Of ik nog een plekje wist voor m, Nou ik heb rond gebeld, maar helaas, niks gevonden, En dan bleef marktplaats of asiel nog over, en dat konden we niet over ons hart verkrijgen dus toen zei mijn vriend, Bel maar, dan nemen we hem er zelf wel bij! En zo hebben we dus ineens 2 pups!
Het zijn 2 volbloed jack russel pups, De ene met bruine vlekken heet dexter en de zwart witte hebben we Jimmy genoemd, (heette eerst toby)
Ik verwacht veel drukte, en veel werk, maar ik ben er klaar voor, en mijn lief ook!
We gaan geen erkende puppycursus doen omdat een vriend van ons die cursussen geeft en ons voor niks wil helpenMooi meegenomen!
Even een foto van de mannen!
[ afbeelding ] Jimmy
[ afbeelding ] Dexter
Het was even omschakelen, maar nu al ben ik blij dat we er straks 2 krijgen, Ik heb gelukkig al ervaring met het opvoeden van een jack russel, anders had ik er echt geen 2 in huis genomen. Hoewel ik nogal een zacht ei ben als het op dieren aankomt, ben ik een behoorlijk consequente opvoeder! Ik heb er zin in!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg maar nee, dan krijg je er twee!
Wel heel erg lief dat jullie het zo hebben opgelost en waarschijnlijk zullen die twee broertjes ook heel blij met deze oplossing zijn, alleen is maar alleen
Succes met de opvoeding, Jack Russeltjes zijn niet de makkelijkste hondjes om op te voeden, daar zit een koppie op.
Met zulke snuitjes die je aankijken, krijg je er vanzelf wel zin in! Wat een dotjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het was even omschakelen, maar nu al ben ik blij dat we er straks 2 krijgen, Ik heb gelukkig al ervaring met het opvoeden van een jack russel, anders had ik er echt geen 2 in huis genomen. Hoewel ik nogal een zacht ei ben als het op dieren aankomt, ben ik een behoorlijk consequente opvoeder! Ik heb er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |