Haha mooi toch! Jammer dat het weer nu weer wat minder isquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Onze ondeugende jongeman vond de zon de afgelopen dagen toch wel erg plezierig
Hmhm.. die van mij pakken het aan en laten het dan vallen. Kijken je dan soms aan met zo'n blik van 'Wat geef je me nou ? Probeer je me te vergiftigen ? Weg met die rotzooi ! Alweer hetzelfde ? 'quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Die van mij krijgen ook overal wat lekkers maar die arrogante eikels nemen het meestal niet aan
Ja, Tessa is zelfs al iets hoger dan Noukie, alleen mag ze eens wat in de breedte gaan.quote:
heb het allemaal gewoon verkeerd begrepen van de week, ws een beetje in de war. het wordt wel volgende week dinsdag of woensdag en de kweekjes die ze doen duren nog wel 3 weken zelfsquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat lief dat de fokster kwam en dat ze dat aanbood ook. Ik kan me indenken dat zij er ook vreselijk van geschrokken is... Vrijdag is best snel al, ik hoop zo dat er iets uit komt.
wat is ie mooi geworden zegquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:00 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
Onze ondeugende jongeman vond de zon de afgelopen dagen toch wel erg plezierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |