Ach lieverd, ik was al helemaal leeg en kapot toen mijn hondje dood ging, en die was 15 en ik wist al maanden dat het er aan zat te komen, dus ik kon me er op voorbereiden. Kan je nagaan hoe jij je moet voelen als het zó enorm onverwachts en op jonge leeftijd is. Ik kreeg echt kippenvel toen ik het las...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:38 schreef Belana het volgende:
Vanmiddag de kindjes verteld, gelukkig zijn die flexibel, ze hebben gehuild en gaan weer door. we zijn lekker ijsjes gaan halen, buitenlucht doet goed. ik ben murf. snap er niks van. kan er niet bij.
ik moet denken aan de fotocompilatie van een tijdje geleden van die witte herder die zo jong overleden is (sorry ben niet goed in namen) ik weet nog dat ik toen dacht, jeetjes zo jong. Nu kan ik er zelf 1 gaan maken. het is zo volkomen onvoorstelbaar.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:49 schreef Belana het volgende:
mazaru, wat mooi dankjewel.
bianca, gabber was bij haar ja, maar alsnog is ie op zoek geloof ik en hij is erg van slag...
Oh Belana, wat een verdriet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:40 schreef Belana het volgende:
lieve mensen, ik kom hier niet zo veel meer, maar ik wil toch hier laten weten dat mijn lieve Noes er niet meer is. Vorige week is ze gesteriliseerd, maar alles ging goed, ze knapte lekker op. werd alweer vrolijk en springerig en at en dronk goed. geen enkele indicatie. Ben vanmorgen de jongens naar school gaan brengen en ze stond al te popelen om naar buiten te gaan. 3 kwartier later kwam ik terug, had staan kletsen op het schoolplein, ik heb haar dood gevonden in de gang...
Ze is nu opgehaald en naar Utrecht gebracht voor onderzoek.
aantal weken geleden had ze een soort epilepsie aanval, misschien is het dat, maar het kan vanalles zijn en ik wil het graag weten.
Mijn lieve Noes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |