abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:44:20 #176
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_109698951
O+
Niet zo superlief als mijn Billy O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:31:11 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_109702652
weet iemand nog een Gabber proof vuilnisbak _O-
Ik had een nieuwe gekocht. de oude drukte hij zo open met zijn neus.
deze is met een voet pedaal. dat lukt m niet dacht ik...
nou, binnen een dag he... :o
stormy waters...
sailin'
pi_109702954
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef Belana het volgende:
Kun je zoiets niet gewoon afleren?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_109703080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef Belana het volgende:
Forget about it. Ik heb alles geprobeerd hier. Wij hebben een siamese kat, die krijgt alles open. Prullenbakken met de klep omhoog, voetpendaal, sensor. Alles gaat open.
Oh ja, en de koelkast, kastjes, deuren (ook deuren met draaiknop), sleutels draait 'ie om als ze in het slot zitten, douchedeur (en daar zitten best zware magneten in). Ik wacht op de dag dat hij m'n wasmachine open doet.

*edit*
Voor het visuele effect erbij;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_109703159
Belana, ik lees nu pas dat Noes is overleden.. Wat ontzettend triest :'(. Heel veel sterkte.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:52:11 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_109703327
dankjewel Njos... het is nog steeds ongelofelijk... als ik jouw post dan lees denk ik gewoon: huh? Noes? dood? pfff...

wat de vuilnisbak betreft, nee, dat is niet af te leren... ik had de vuilnisbak in de bijkeuken staan achter een hekje, maar iedere keer dat hekje open en dicht doen irriteert me. Maargoed, er zal niets anders opzitten ben ik bang.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:52:38 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_109703342
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Forget about it. Ik heb alles geprobeerd hier. Wij hebben een siamese kat, die krijgt alles open. Prullenbakken met de klep omhoog, voetpendaal, sensor. Alles gaat open.
Oh ja, en de koelkast, kastjes, deuren (ook deuren met draaiknop), sleutels draait 'ie om als ze in het slot zitten, douchedeur (en daar zitten best zware magneten in). Ik wacht op de dag dat hij m'n wasmachine open doet.

*edit*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oe, das helemaal erg, ze ziet er ook wel megacool en slim uit O+
stormy waters...
sailin'
pi_109715049
Nog wat foto's van de gekke flap Lobbus...

Afgelopen maand een fietskar voor hem gekocht. Omdat de auto de laatste tijd minder beschikbaar is kan ie zo toch even mee om te gaan zwemmen en wandelen als het mooi weer is. (Als ik em helemaal mee moet laten lopen naast de fiets issie zo moe als ie daar is, het is best een stuk). Zo vindt meneer het wel best... hij kan er op de terugweg ook lekker in gaan liggen. Wel zwaar trappen met zo'n grote hond! Maarja moet er wat voor over hebben.

Ik dacht dat het wel een groot probleem zou worden hem aan te leren hoe erin te stappen en zich te gedragen als we eenmaal rijden maar na één keer ging het eigenlijk prima.

Meneertje in de fietskar!

En meneertje in het water!
pi_109715147
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef Messina het volgende:

[..]

*edit*

SPOILER
Oh wow, wat een prachtig beest O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_109727484
Vanmorgen zijn onze mannen thuis gekomen, En de kennismaking met de kat ging boven verwachting goed! :) De mannen hebbben lekker gespeeld, en daarna op het veld geplast en gepoept, en nu liggen ze lekker te slapen, even bijkomen van alle indrukken.

S. 2014
J. 2016
pi_109728990
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanmorgen zijn onze mannen thuis gekomen, En de kennismaking met de kat ging boven verwachting goed! :) De mannen hebbben lekker gespeeld, en daarna op het veld geplast en gepoept, en nu liggen ze lekker te slapen, even bijkomen van alle indrukken.

[ afbeelding ]
Wat een schatjes :D
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:53:36 #187
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109729089
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Zwart vind ik niks, zie je amper vorm in en zo en dat fotografeert zo kut ook.
Witjes vind ik echt echt geweldig.
[ afbeelding ]
Maar ik ken mezelf, ik wil dat dan elke dag wassen en zo, geen beginnen aan _O-
Wat wit is moet wit blijven en zulks :')
Waarom hebben die poedels zo'n grote helm? Is dat voor shows of gaan ze ook zo over straat?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:58:36 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_109729186
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 17:01 schreef Michel2GRFE het volgende:

[..]

Hmhm.. die van mij pakken het aan en laten het dan vallen. Kijken je dan soms aan met zo'n blik van 'Wat geef je me nou ? Probeer je me te vergiftigen ? Weg met die rotzooi ! Alweer hetzelfde ? '

}:|

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oooohh. O+. Hebben.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:19:02 #189
176471 oh-oh
pi_109729659
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom hebben die poedels zo'n grote helm? Is dat voor shows of gaan ze ook zo over straat?
Die showhonden gaan ook gewoon over straat hoor :D
Maar meestal zit het haar dan in topknots, net wat handiger.
Doe ik bij Sjon en Bill ook vaak, dan zien ze beter :P

'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:19:53 #190
176471 oh-oh
pi_109729683
quote:

[ afbeelding ]
Twee tegelijk, dapper :D
( Groucho Marx )
pi_109729818
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die showhonden gaan ook gewoon over straat hoor :D
Maar meestal zit het haar dan in topknots, net wat handiger.
Doe ik bij Sjon en Bill ook vaak, dan zien ze beter :P
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMG, die bovenste foto, dat kapsel, die strikjes _O- :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_109730334
quote:

[ afbeelding ]
Ohhhh wat lieeeeef!

Waren deze twee nu ook echt broertjes van elkaar of dat niet?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:03:22 #193
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109730897
Mijn veulnisbakkie:
ik%20zit%20onder%20de%20bank..jpg
Help!!! Ik zit vast!!! ;)

Dit is Mighty Mouse (Maya) geboren ergens eind 2006, sinds 24-03-07 bij mij.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_109731320
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:42 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Ohhhh wat lieeeeef!

Waren deze twee nu ook echt broertjes van elkaar of dat niet?
Ja het zijn echt broertjes, wij zouden eerst alleen de bruine in huis nemen,de zwarte had al n baasje, en daar was hij ook al heen, onze pup kwam 2 weken later ivm een vakantie die wij al lang gepland hadden, maar goed het mens waar toby eerst was (de zwarte) heeft hem na 1.5 week weer weggedaan naar t gezin want hij was niet zindelijk en hij was druk!! op dat moment besloten mijn lief en ik dat ze dan maar allebei bij ons moesten komem wonen! ze zijn morgen 10 weken oud, en het zijn echt schatten
S. 2014
J. 2016
pi_109731439
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja het zijn echt broertjes, wij zouden eerst alleen de bruine in huis nemen,de zwarte had al n baasje, en daar was hij ook al heen, onze pup kwam 2 weken later ivm een vakantie die wij al lang gepland hadden, maar goed het mens waar toby eerst was (de zwarte) heeft hem na 1.5 week weer weggedaan naar t gezin want hij was niet zindelijk en hij was druk!! op dat moment besloten mijn lief en ik dat ze dan maar allebei bij ons moesten komem wonen! ze zijn morgen 10 weken oud, en het zijn echt schatten
... mensen :{w :{
Fijn dat ze nu allebei bij jullie welkom zijn iig, zien er lief uit :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef Belana het volgende:
dankjewel Njos... het is nog steeds ongelofelijk... als ik jouw post dan lees denk ik gewoon: huh? Noes? dood? pfff...
Ja dat kan ik me voorstellen, het klinkt ook heel erg onwerkelijk, zo onverwacht.. :{
quote:
wat de vuilnisbak betreft, nee, dat is niet af te leren... ik had de vuilnisbak in de bijkeuken staan achter een hekje, maar iedere keer dat hekje open en dicht doen irriteert me. Maargoed, er zal niets anders opzitten ben ik bang.
En hem steeds op z'n kop geven als hij de prullenbak open probeert te maken, werkt dat niet? Zo hebben wij het die van ons afgeleerd.
pi_109735036
2 broertjes tegelijk... poeh..Hopelijk blijft het goed gaan..
pi_109736051
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Leuk!! Daar zul je je handen wel vol aan (gaan) hebben.

Maar serieus hoe kun je nu zo'n beestje weer terugbrengen... en druk? Ze wisten dat het een jack russel was of niet :D? Leuk voor het hondje dat hij nu weer bij z'n broertje is!
pi_109737799
het lijkt mij ook dat je weet dat een jack russel een actieve hond is, maar hallo t beessie is 9 weken oud natuurlijk is hij druk het is een pup! Gelukkig heb ik ervaring met het ras dus we zijn vanaf het 1e moment consequent! al is het soms lastig als ze dan op schoot kruipen en knuffelen!
en wat betreft het druk zijn, ze spelen een half uur en dan slapen ze weer 1.5-2 uur! ze zijn nog zoo klein!
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:41:17 #199
176471 oh-oh
pi_109740535
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
2 broertjes tegelijk... poeh..Hopelijk blijft het goed gaan..
Broertjes blijven heus wel vriendjes hoor, tis alleen takkeveel werk, twee pups tegelijk opvoeden, ik moet er niet aan denken.
( Groucho Marx )
pi_109742678
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Broertjes blijven heus wel vriendjes hoor, tis alleen takkeveel werk, twee pups tegelijk opvoeden, ik moet er niet aan denken.
Het is inderdaad veel werk,. nu scheelt het wel dat jack russels hele inteligente honden zijn, en dingen snel oppikken, ze zijn nu 9 weken en blijven op het commando plaats al keurig in de mand! en we weten dat het heftig zal worden maar uiteindelijk krijg je er ook zo veel liefde voor terug!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')