Kun je zoiets niet gewoon afleren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef Belana het volgende:
weet iemand nog een Gabber proof vuilnisbak
Ik had een nieuwe gekocht. de oude drukte hij zo open met zijn neus.
deze is met een voet pedaal. dat lukt m niet dacht ik...
nou, binnen een dag he...
Forget about it. Ik heb alles geprobeerd hier. Wij hebben een siamese kat, die krijgt alles open. Prullenbakken met de klep omhoog, voetpendaal, sensor. Alles gaat open.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef Belana het volgende:
weet iemand nog een Gabber proof vuilnisbak
Ik had een nieuwe gekocht. de oude drukte hij zo open met zijn neus.
deze is met een voet pedaal. dat lukt m niet dacht ik...
nou, binnen een dag he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Forget about it. Ik heb alles geprobeerd hier. Wij hebben een siamese kat, die krijgt alles open. Prullenbakken met de klep omhoog, voetpendaal, sensor. Alles gaat open.
Oh ja, en de koelkast, kastjes, deuren (ook deuren met draaiknop), sleutels draait 'ie om als ze in het slot zitten, douchedeur (en daar zitten best zware magneten in). Ik wacht op de dag dat hij m'n wasmachine open doet.
*edit*
Voor het visuele effect erbij;oe, das helemaal erg, ze ziet er ook wel megacool en slim uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stormy waters...
sailin'
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Forget about it. Ik heb alles geprobeerd hier. Wij hebben een siamese kat, die krijgt alles open. Prullenbakken met de klep omhoog, voetpendaal, sensor. Alles gaat open.
Oh ja, en de koelkast, kastjes, deuren (ook deuren met draaiknop), sleutels draait 'ie om als ze in het slot zitten, douchedeur (en daar zitten best zware magneten in). Ik wacht op de dag dat hij m'n wasmachine open doet.
*edit*
Voor het visuele effect erbij;Oh wow, wat een prachtig beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wat een schatjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanmorgen zijn onze mannen thuis gekomen, En de kennismaking met de kat ging boven verwachting goed!De mannen hebbben lekker gespeeld, en daarna op het veld geplast en gepoept, en nu liggen ze lekker te slapen, even bijkomen van alle indrukken.
[ afbeelding ]
Waarom hebben die poedels zo'n grote helm? Is dat voor shows of gaan ze ook zo over straat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Zwart vind ik niks, zie je amper vorm in en zo en dat fotografeert zo kut ook.
Witjes vind ik echt echt geweldig.
[ afbeelding ]
Maar ik ken mezelf, ik wil dat dan elke dag wassen en zo, geen beginnen aan![]()
Wat wit is moet wit blijven en zulks
Oooohh.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:01 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Hmhm.. die van mij pakken het aan en laten het dan vallen. Kijken je dan soms aan met zo'n blik van 'Wat geef je me nou ? Probeer je me te vergiftigen ? Weg met die rotzooi ! Alweer hetzelfde ? '
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die showhonden gaan ook gewoon over straat hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom hebben die poedels zo'n grote helm? Is dat voor shows of gaan ze ook zo over straat?
Twee tegelijk, dapperquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanmorgen zijn onze mannen thuis gekomen, En de kennismaking met de kat ging boven verwachting goed!De mannen hebbben lekker gespeeld, en daarna op het veld geplast en gepoept, en nu liggen ze lekker te slapen, even bijkomen van alle indrukken.
[ afbeelding ]
OMG, die bovenste foto, dat kapsel, die strikjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die showhonden gaan ook gewoon over straat hoor![]()
Maar meestal zit het haar dan in topknots, net wat handiger.
Doe ik bij Sjon en Bill ook vaak, dan zien ze beter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhh wat lieeeeef!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]

Ja het zijn echt broertjes, wij zouden eerst alleen de bruine in huis nemen,de zwarte had al n baasje, en daar was hij ook al heen, onze pup kwam 2 weken later ivm een vakantie die wij al lang gepland hadden, maar goed het mens waar toby eerst was (de zwarte) heeft hem na 1.5 week weer weggedaan naar t gezin want hij was niet zindelijk en hij was druk!! op dat moment besloten mijn lief en ik dat ze dan maar allebei bij ons moesten komem wonen! ze zijn morgen 10 weken oud, en het zijn echt schattenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:42 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Ohhhh wat lieeeeef!
Waren deze twee nu ook echt broertjes van elkaar of dat niet?
... mensenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja het zijn echt broertjes, wij zouden eerst alleen de bruine in huis nemen,de zwarte had al n baasje, en daar was hij ook al heen, onze pup kwam 2 weken later ivm een vakantie die wij al lang gepland hadden, maar goed het mens waar toby eerst was (de zwarte) heeft hem na 1.5 week weer weggedaan naar t gezin want hij was niet zindelijk en hij was druk!! op dat moment besloten mijn lief en ik dat ze dan maar allebei bij ons moesten komem wonen! ze zijn morgen 10 weken oud, en het zijn echt schatten
Ja dat kan ik me voorstellen, het klinkt ook heel erg onwerkelijk, zo onverwacht..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef Belana het volgende:
dankjewel Njos... het is nog steeds ongelofelijk... als ik jouw post dan lees denk ik gewoon: huh? Noes? dood? pfff...
En hem steeds op z'n kop geven als hij de prullenbak open probeert te maken, werkt dat niet? Zo hebben wij het die van ons afgeleerd.quote:wat de vuilnisbak betreft, nee, dat is niet af te leren... ik had de vuilnisbak in de bijkeuken staan achter een hekje, maar iedere keer dat hekje open en dicht doen irriteert me. Maargoed, er zal niets anders opzitten ben ik bang.
Leuk!! Daar zul je je handen wel vol aan (gaan) hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja het zijn echt broertjes, wij zouden eerst alleen de bruine in huis nemen,de zwarte had al n baasje, en daar was hij ook al heen, onze pup kwam 2 weken later ivm een vakantie die wij al lang gepland hadden, maar goed het mens waar toby eerst was (de zwarte) heeft hem na 1.5 week weer weggedaan naar t gezin want hij was niet zindelijk en hij was druk!! op dat moment besloten mijn lief en ik dat ze dan maar allebei bij ons moesten komem wonen! ze zijn morgen 10 weken oud, en het zijn echt schatten
Broertjes blijven heus wel vriendjes hoor, tis alleen takkeveel werk, twee pups tegelijk opvoeden, ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
2 broertjes tegelijk... poeh..Hopelijk blijft het goed gaan..
Het is inderdaad veel werk,. nu scheelt het wel dat jack russels hele inteligente honden zijn, en dingen snel oppikken, ze zijn nu 9 weken en blijven op het commando plaats al keurig in de mand! en we weten dat het heftig zal worden maar uiteindelijk krijg je er ook zo veel liefde voor terug!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Broertjes blijven heus wel vriendjes hoor, tis alleen takkeveel werk, twee pups tegelijk opvoeden, ik moet er niet aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |