Juist. En het is ook zo makkelijk steeds. Gewoon alles wat ie zegt bij voorbaat al belachelijk maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon een volwassen man en ergens is het echt respectloos om hem elke uitzending zo te kakken te zetten. Hij vindt het zelf ook oprecht niet leuk, maar zal daar ook wel voor de centen en de fame zitten.
Idd. Als je hem dan oprecht zo'n debiel vind, nodig 'm dan gewoon niet uit. Nu ben je gewoon iemand belachelijk aan het maken om jezelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Juist. En het is ook zo makkelijk steeds. Gewoon alles wat ie zegt bij voorbaat al belachelijk maken.
Sowieso de TT's van Ajacied422quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:51 schreef Einthovuh het volgende:
In ieder geval een betere TT dan "Barbaarse Barend" van Ajacied422
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yes yes, I specially visit your so called forum, and you did not stell me teleur people!
This word joke has made me laugh like a weasel har-har-har-har. Get it? Because he acts like a jerk! Johan Jerk-sen! (in stead of Derksen) Now I'll go back to Australia where I belong. Good morning by the way!
Handtekening?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh shit, dan heb ik al die tijd jouw filmpje in m'n signature
Kopie van m'n creditcard ook gelijk?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok, geef je handtekening maar
Is jouw username afgeleid van het feit dat Derksen een afstammeling is van Vermeer en er ook naar vernoemd is of was je al langer fan van de schilder?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal je ook alvast mijn handtekening geven:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Het steekt me nog altijd tegen dat de Wikipedia-gestapo het bovengenoemde feit niet op de site laat staan. Eigenlijk zou er op de Engelse pagina over Johannes Vermeer bij Legacy iets moeten staan als 'infamous Dutch sports journalist and former football player Johan Derksen is a descendant of Johannes'
Meerdere male gedaan na zijn VI Oranje bekentenis maar keer op keer van de pagina afgehaaldquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Het steekt me nog altijd tegen dat de Wikipedia-gestapo het bovengenoemde feit niet op de site laat staan. Eigenlijk zou er op de Engelse pagina over Johannes Vermeer bij Legacy iets moeten staan als 'infamous Dutch sports journalist and former football player Johan Derksen is a descendant of Johannes'
Klik dan op de volg topic knop!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:09 schreef Rens-Reith het volgende:
Vanavond massaal gaan rellen bij het RTL gebouw, heb al de bijbehorende capuchons, petjes en spandoeken met beledigende teksten geregeld. De Maasgebouw hooligans komen ook opdagen voor een fatsoenlijke prijs.
Alvast wat spreekkoren instuderen:
De herdertjes lagen bij nachte. Zij lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden zij engelen zingen:
VI! VI! VI!
illegaal downloaden??quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik voel me schuldig omdat ik Hansie Hansie's boek net illegaal gedownload heb.
Geef het snel door aan de VI Hooligans, wij zullen deze info in vertrouwen behandelenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik voel me schuldig omdat ik Hansie Hansie's boek net illegaal gedownload heb.
Nee dat zijn de VakVI Ultrasquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef satecl het volgende:
[..]![]()
En dan zeker met ze allen ons shirt uittrekken en armen over de schouders, om vervolgens met ons rug naar het RTL gebouw te gaan staan te humpapapapapa'en.![]()
![]()
![]()
http://www.upitus.net/3aedczjetf8dquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef het snel door aan de VI Hooligans, wij zullen deze info in vertrouwen behandelen
Jij bent zo vrij geweest om het gat dat Mulisch in de Nederlandse literatuur achterliet op te vullen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga ook even kijken.
Ik ben één brok literatuur.
Jazeker. Ouwe boedha.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef -Roy- het volgende:
[..]
Jij bent zo vrij geweest om het gat dat Mulisch in de Nederlandse literatuur achterliet op te vullen?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:10 schreef Heufd het volgende:
Ik stel voor dat het vrijdag aanwezige publiek na 21 minuten en 10 seconden (21-10 is de datum dat VI de televizierring won) massaal Johan, Wilfred, René en Jan toe gaat zingen om zo te laten merken dat we het niet eens zijn met het beleid van RTL.
Alles staat in het draaiboek. De hele volgorde, opbouw, René/Hansie-momenten, stompen van Bokskamp & zijn ergernis richting Genee ("Wor helemaal gek van die gozer!" anyone?)quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze verklappen dat die ruzies toneelstukjes zijn.
Als hij ontslagen wordt is het zondag als ze verliezen van NAC. Maar denk niet dat hij weggaat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV vanavond verliest, eis ik het vertrek van Rutten
Wissaut a srees!quote:
Als PSV verliest zondag is het einde Ruttenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hij ontslagen wordt is het zondag als ze verliezen van NAC. Maar denk niet dat hij weggaat.
Ah joh, Huubbie. Laat gaan, is toch prima. Beetje Eddie op zijn bek slaan, lekker toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Als Huub ontspannen is is hij de aardigste kerel op de wereld, maar nu moet je bij hem uit de buurt blijven!
Hij is toch Limburger?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Die Nederlanders..oke, passport afpakken
That's why we love Sierd!quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terecht Sierd helpt ook niet mee lekker stokken over De Jong zijn rug
Waarschijnlijk bij Derksen & Derksen Dames- en Herenkleding in Emmenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me trouwens af waar je die jasjes van Johan kunt kopen...
Het zijn blagenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle verslaggevers worden ook meteen afgebrand
Ik had 'm vroeger op videoband. Alleen trok ik het niet omdat er een hond doodging.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Vette film lijkt me dat met James Bond en die lava
Wacht maar tot je James Bond ziet zingen in Mama Mia.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Vette film lijkt me dat met James Bond en die lava
iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:11 schreef Merkie het volgende:
Even serieus, waarom praat McClaren zo belachelijk slecht Engels?
Voelt zich een Mr. Bigstar en dan is dansen in een showtje als DWDD te minderwaardig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik had verwacht dat Jan zelf zou dansen maar dat liet hij aan een man met een paardenstaart over, en dat is dan het grootste TV talent van 2010.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6a0bbd1b-5bca-356d-a214-b5be8718ea7e
19 min, Strootje en Derksen
Idd. Wat een vragenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]Kan de Stroot hier wel waarderen
Ben het ook eens met Johan
PAARDENBEK op 12 uur.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:20 schreef Anno2012 het volgende:
Toennet moest ik weer ergens naartoe, had ik zo'n hele zak met van die gele banaantjes gekochtNou, toen ik eenmaal thuis was kwam ik dus boerend en scheten latend de auto uit. Keek ik daarna op die zak, bleek dat ik 800kilocalorieen heb liggen te eten
Is die omleiding al voorbij dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Het vet staat al aan, de bamiblokjes liggen klaar, de Texaco is er klaar voor!
Als je je maar niet verslikt in een bitterbal en dit gezicht trekt:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:18 schreef Rens-Reith het volgende:
Frituur staat al aan, lekker patat. Vanavond bitterballen erbij en genieten maar!
![]()
Zin in de uitzending!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je je maar niet verslikt in een bitterbal en dit gezicht trekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Topshow dusquote:
Afhankelijk van het aantal stompen. Bij meer dan 3 is het een topshow.quote:
Was geweldig toen ja. Derksen in topvormquote:
Daar denkt Van Der Gijp anders over.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Boskamp valt er niets te vrezen
Hij kent ook niks anders dan Barca en Madrid .quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:25 schreef Aguero het volgende:
Van der Gijp gaat lekker op Barça en in het bijzonder Messi fappen.
Die hoor je niet zelf te bakken, maar bij de Texaco te halen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
tijd om de bamihapjes in het vet te zetten
Dit is mijn programma, mijn ideaalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
Het begint weerMijn leven heeft weer zin gekregen.
Het ziet er wat ongemakkelijk uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met dat vest inderdaad, ik zat ook al te kijken
Wacht maar tot vi oranje. Dan zijn bijna alle knoopjes losquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Waarom doet Gijp zijn overhemd niet een knoopje verder dicht, geen gezicht dit.
vrouwen houden toch van borsthaar?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Waarom doet Gijp zijn overhemd niet een knoopje verder dicht, geen gezicht dit.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Wacht maar tot vi oranje. Dan zijn bijna alle knoopjes los
En staan de voetjes in een bakje met ijs...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En staan de voetjes in een bakje met ijs...
Valt niet op met Jakhals Erik ernaast, die laat z'n navel zien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef Quisho het volgende:
[..]
Maar VI oranje duurt toch alleen totad Nederland eruit ligt?
Nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:34 schreef Quisho het volgende:
[..]
Maar VI oranje duurt toch alleen totad Nederland eruit ligt?
wat is daarquote:
Die mag niet meer komen toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Valt niet op met Jakhals Erik ernaast, die laat z'n navel zien.
En vooral die reactie van Derksen...die bleef er zowat in hangenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Meest geniale blijft die anekdote op het eind van de avonduitzending over de Slurf van Wim Suurbier
En Wilfred die met Gijpie de kranten doornam op het terras.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Meest geniale blijft die anekdote op het eind van de avonduitzending over de Slurf van Wim Suurbier
Dat maakte het fragment nog legendarischerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En vooral die reactie van Derksen...die bleef er zowat in hangen
Beste journalistiek ooit rammelde hijquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En vooral die reactie van Derksen...die bleef er zowat in hangen
Geldquote:
Geen Xavi & Iniesta misschien?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vreemd dat hij het bij Argentinië niet kan laten zien...
En misschien de uitdaging. Dan kan natuurlijk ook nog.quote:
huh?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef macca728 het volgende:
is er een storing ? Wanneer begint VI nu ? Nu een of ander Spaans pratprogramma
druk eens op de 7 ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef macca728 het volgende:
Daar dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ujfalusi heeft Messi een keer een echte doodschop gegeven.
Welke zender kijk je dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef macca728 het volgende:
Hebben we dat Messi gefap in ieder geval alvast gehad.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:41 schreef macca728 het volgende:
duurt wel lang zeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:42 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hebben we dat Messi gefap in ieder geval alvast gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |