Dat denk je...Fort Boyard leek ook geniaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Spel zonder grenzen dat was geniaal![]()
altijd op de tros toch?
80's en 90's waren geweldig man. We hebben "alles" meegemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:33 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Maar jouw generatie kan/kon tenminste wel voor onderweg naar de camping in Frankrijk gewoon een iPod vullen met gedownloade muziek. Wij moesten het doen met een cassettebandje dat je zelf had opgenomen van de radio en waarbij dan constant een of andere lul van een dj door het begin van het nummer liep heen te schreeuwen.
Mooi man!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:22 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik woon wel in het dorp samen met de leden van Mannenkoor Karrespoor.
Tsja..
Mooie kijkcijfers hoor!quote:
Basisschool?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:48 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
?
Was een hit op me bassischool! Moet je nagaan wat voor tijd ik had op school.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Heb het teruggekeken en het viel me wel nee qua Hansie-bash. Toch moeten de heren leren te matigen met het bashen, want Hans is best een leuke gast, zeker als hij zijn verhaal kan houden zonder teveel onderbrekingen.
Maar ja, Derksen en matigen. Net als bij zijn eetpatroon: of overvloedig bierworstje kanen, of helemaal niets eten tot hij omvalt en dan één klein crackertje.
Dat is 8 jaar geleden toen was ik 8, zat ik niet op de universiteit volgens mij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mooie kijkcijfers hoor!
[..]
Basisschool?Dat 'nummer' is uit 2004 man, dat is pas geleden!
Aldus Sigaarsnor, blijkbaar trekt Hansie en het gebash toch nog erg aan.quote:Gisteren 907.000 kijkers voor Voetbal International. Op een na best bekeken
Ze komen toch ook met een boek? Nu al genieten, probably 100% onzin, toch grappig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:47 schreef Paul-89 het volgende:
Morgen deel 3 van het detective duo Knipping & Van Duren over de voetbalmaffia, ik kan niet wachten.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze komen toch ook met een boek? Nu al genieten, probably 100% onzin, toch grappig.
Wat een teaser, ik ga popcorn halen voor morgen.quote:Ook in dit nummer gaat het duo Iwan van Duren en Tom Knipping verder in op de activiteiten rond matchfixing en de voetbalmaffia. In deel 3 volgen ze een spoor dat hen van Noordwijk naar het Zwitserse dorpje Gossau brengt.
Moet deel 2 nog lezen. Deel 1 was boeiend.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:47 schreef Paul-89 het volgende:
Morgen deel 3 van het detective duo Knipping & Van Duren over de voetbalmaffia, ik kan niet wachten.
Als ze Hansie niet zo zaten ze sarren zou het een stuk leuker zijn om naar te kijken idd.. nu lijkt het meer op de tweede klas vmbo waar je ook altijd een pispaaltje had.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef Jivis het volgende:
Hansie wordt echt te geforceerd belachelijk gemaakt en reageert daar vervolgens weer geforceerd overdreven op, waarop Genee hem weer geforceerd gaat zitten trollen. Gevolg: een matige uitzending.
Afleveringen met Boskamp, Schelviccio en ja, zelfs Van Hanegem zijn tegenwoordig veel leuker dan die met Hans. Waarom? Omdat de focus dan veel meer op gebeurtenissen in de voetballerij ligt. Nu steken ze al in hun energie in het boos maken van Kraay.
Dat laatste sowieso. Ik denk dat Gijp het meeste verstand van voetbal heeft, maar hij is wat mij betreft iets te veel gefixeerd op de Xavi's, Iniesta's en Özil's van deze wereld. Derksen heeft meer verstand van randzaken en Genee is een lopende enclopedie wat voetbal betreft, maar als je Hans hoort praten dan hoor je echt een trainer imoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:01 schreef Aikara het volgende:
Ik begin dat nu inderdaad ook een beetje storend te vinden. Terwijl Hans voetbalinhoudelijk best interessante dingen te melden heeft.
Het is vooral Johan die Hans af kapt en belachelijk maakt. Vervolgens gaat Hans dan maar op Genee lopen zeiken, omdat dat veel makkelijker is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:23 schreef tech4u het volgende:
Hans zat te klagen dat als het programma inhoudeijk over voetbal gaat, Genee meteen afhaakt. Daar heeft hij dan ook volkomen gelijk in.
Klopt, Kraaij heeft lang nodig om tot zijn punt te komen, het is ook Genee zijn taak als gespreksleider om daarop te moderaten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het tempo van het programma is natuurlijk essentieel, Hans heeft de neiging zijn verhalen een beetje bloemig te vertellen, uitgebreider dan nodig, vaak klopt het punt dat hij wil maken wel, maar het gaat niet snel genoeg, en daarom moet Genee hem wel afkappen. Hij weet dat Hans daar niet van gediend is en zo ontstaat er spanning aan tafel, wat soms leuk is om te zien, soms niet, maar je wilt er wel naar blijven kijken.
Hans heeft echter inhoudelijk geen fuck te melden, dus zo vreemd is het niet dat men dan afhaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:23 schreef tech4u het volgende:
Hans zat te klagen dat als het programma inhoudeijk over voetbal gaat, Genee meteen afhaakt. Daar heeft hij dan ook volkomen gelijk in.
Je begint een beetje Derksen na te praten...doen er wel meer hier helaas.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hans heeft echter inhoudelijk geen fuck te melden, dus zo vreemd is het niet dat men dan afhaakt.
Gisteren ook weer met die scoop over Van Bommel. Eerst hoog van de toren blazen, en vervolgens komen met nieuws wat iedere boerenlul allang had begrepen uit de eerdere berichten.
Hans is een dorpsidioot die camerageil is, en daarom (en alleen daarom) op TV verschijnt.
Oh, dat Derksen regelmatig uit zijn nek lult, dat zeg ik al jaren. Ongelooflijk inconsequent en hypocriet, die man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je begint een beetje Derksen na te praten...doen er wel meer hier helaas.
Derksen zit ook vaak onzin te vertellen, om over Gijp maar niet te beginnen. Dat is ook de bedoeling van het programma.
Overigens, dat afhaken is omdat het Kraay is en omdat wij dat "grappig" vinden, en niet omdat ie niks inhoudelijk te melden heeft.
Als Derksen zijn gasten 0,0 serieus neemt, moet hij ze ook niet uitnodigen. Want dan krijg je alleen maar gejank als de gast zijn bek een keer opentrekt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Je begint een beetje Derksen na te praten...doen er wel meer hier helaas.
Derksen zit ook vaak onzin te vertellen, om over Gijp maar niet te beginnen. Dat is ook de bedoeling van het programma.
Overigens, dat afhaken is omdat het Kraay is en omdat wij dat "grappig" vinden, en niet omdat ie niks inhoudelijk te melden heeft.
dat jochie komt niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, dat Derksen regelmatig uit zijn nek lult, dat zeg ik al jaren. Ongelooflijk inconsequent en hypocriet, die man.
Gijp heeft wel degelijk verstand van voetbal, maar tegelijkertijd komt er natuurlijk ook genoeg onzin uit, of puur om even te scoren.
Alleen gaf ik jaren geleden al aan dat ik het programma een heel stuk minder leuk vind om naar te kijken wanneer Hansie aan tafel zit. Ten eerste omdat het een sneue idioot is, en ten tweede omdat de rest van de mensen daar aan tafel dat ook vindt en dat ook laat blijken met steeds hetzelfde gebash en getreiter, wat gewoon vervelend begint te worden.
Het wordt een stukje. Het wordt cabaret. En in dit geval vrij sneu cabaret.
Ik vind de vaste gasten sowieso weinig aan. Ik vond het veel leuker toen we figuren als Jakhals Erik aan tafel hadden zitten. Of Raoul Heertje. Natuurlijk zijn er ook genoeg baggergasten langsgekomen, maar het zorgt in ieder geval voor een frisse wind aan tafel.
Bosman, Hansie, Kromme en dat jochie van Sport1, daarvan weet ik nou wel wat ze te melden hebben.
Dat is juist goed nieuws.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:38 schreef pberends het volgende:
NBC haalt Youp-filmpjes van YouTube
Na RTL, nu ook Youp.
Precies dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef Jivis het volgende:
Hansie wordt echt te geforceerd belachelijk gemaakt en reageert daar vervolgens weer geforceerd overdreven op, waarop Genee hem weer geforceerd gaat zitten trollen. Gevolg: een matige uitzending.
Afleveringen met Boskamp, Schelviccio en ja, zelfs Van Hanegem zijn tegenwoordig veel leuker dan die met Hans. Waarom? Omdat de focus dan veel meer op gebeurtenissen in de voetballerij ligt. Nu steken ze al in hun energie in het boos maken van Kraay.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:00 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat is juist goed nieuws.
Youp & Tom
Ik heb er wel begrip voor... de verleiding om HKjr in de zeik te nemen is gewoon te groot doordat het zo makkelijk is... hij vraagt erom. Het zal wel grotendeels een act zijn, hij speelt de rol van pispaaltje en dat hebben we nu wel gezien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Klopt, Kraaij heeft lang nodig om tot zijn punt te komen, het is ook Genee zijn taak als gespreksleider om daarop te moderaten.
Wat je echter in toenemende mate ziet is dat Genee en Derksen Kraaij onderbreken en het onderwerp zo draaien dat het een persoonlijke belediging tegen Kraaij wordt.
Dat is best weleens grappig op z'n tijd, maar acht keer in het eerste blok is overkill.
Maar het is ook gewoon een volwassen man en ergens is het echt respectloos om hem elke uitzending zo te kakken te zetten. Hij vindt het zelf ook oprecht niet leuk, maar zal daar ook wel voor de centen en de fame zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er wel begrip voor... de verleiding om HKjr in de zeik te nemen is gewoon te groot doordat het zo makkelijk is... hij vraagt erom. Het zal wel grotendeels een act zijn, hij speelt de rol van pispaaltje en dat hebben we nu wel gezien.
Of hij heeft gewoon echt een minderwaardigheidscomplex.![]()
Misschien moeten we het eens zijn vader vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |