Nee, want hij weet hoe het werkelijk zit en als er nou nog één keer een grapje gemaakt wordt over hacken kan het zijn dat iemand binnenkort eens een voortand mist.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee en ik vind het ook niet leuk dat jij dat insinueert.
Ah, Waku Waku. Dat ken ik nog wel ja. Met Klaasje Wilting toch ook?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die programma's die je als kind leuk vond, Waku Waku, de Droomshow, en zelfs Spel zonder Grenzen, waarbij ik Jack v Gelder nog sympathiek vond.
"Als voetbal cabaret wordt haak ik af."quote:
Whaha je was weer te snel! Dacht er net nog aan dat je deze mij ooit opstuurde!quote:
Die wijk in Enschede is er beter van afgekomenquote:
Ik denk dat hij nog gewoon hetzelfde is maar zijn kijkers zijn verzuurde VI-hooligans geworden, die willen geen schijtlollige televisiemakers die een oud kunstje opvoeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:07 schreef Rens-Reith het volgende:
Deze video heb ik ooit opgestuurd gekregen van Veerboot! Top video!
Hoe is het dan zover gekomen dat het nu zo'n vreselijke vent is?
True, ik heb Harry alleen nooit leuk gevonden, bij mij hield het na Die2 op.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog gewoon hetzelfde is maar zijn kijkers zijn verzuurde VI-hooligans geworden, die willen geen schijtlollige televisiemakers die een oud kunstje opvoeren.
En Pater Moeskroenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben opgegroeid in een tijd van eenden met rode snavels, campingvrienden en David Livingstone.
Vreselijke vent. Spaan was/is dan beter.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
True, ik heb Harry alleen nooit leuk gevonden, bij mij hield het na Die2 op.
Is alleen ook vreselijk, maar hoe die 2 samen de Toto invulden, daar kunnen Genee en Derksen een puntje aan zuigen. VRAAG HET MIJ DAN NIETquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Vreselijke vent. Spaan was/is dan beter.
Spel zonder grenzen dat was geniaalquote:Op maandag 5 maart 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van die programma's die je als kind leuk vond, Waku Waku, de Droomshow, en zelfs Spel zonder Grenzen, waarbij ik Jack v Gelder nog sympathiek vond.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef Veerboot het volgende:
Maar goed, de Jaren '90 dus. De tijd dat
gewoon in de Top 40 stond. Heerlijk man! Niks mis mee!
Kijk en daar ben ik de enige van me klas die gewoon dagelijks jaren 90 happy hardcore/dance luister.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:20 schreef Veerboot het volgende:
Maar goed, de Jaren '90 dus. De tijd dat
gewoon in de Top 40 stond. Heerlijk man! Niks mis mee!
Ja, maar mocht er niet te vaak naar kijken, want volgens mijn ouders ging het nergens over ...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Spel zonder grenzen dat was geniaal![]()
altijd op de tros toch?
Nou, op andere momenten toonde Hansie zich toch een goedkope coverartiest. Een beetje de Danny Vera van de 90's. Met z'n Heppie Luis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nummer 1 hitje, in Hansie's liedjes worden wel maatschappelijke misstanden aan de kaak gesteld, niet dat lollige gedoe van Geef Me Hoop Jomanda of M'n Zusje Komt Zo.
Maar jouw generatie kan/kon tenminste wel voor onderweg naar de camping in Frankrijk gewoon een iPod vullen met gedownloade muziek. Wij moesten het doen met een cassettebandje dat je zelf had opgenomen van de radio en waarbij dan constant een of andere lul van een dj door het begin van het nummer liep heen te schreeuwen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:23 schreef Rens-Reith het volgende:
Jammer dat ik in de tijd opgroei met muziek van mongolen uit Drachten die over een scooter zingen.
Dat. het gaat ook niet meer om voetbal. Derksen gebruikt het programma alleen maar om zijn persoonlijke vetes en die van Cruijff uit te vechten. Als Van Gaal het niet moet ontgelden dan is het Adriaanse wel. Kritiek begrijp ik wel maar hij gaat raaskalt als een gestoorde hooligan af en toe, zo kort door de bocht, zo opportunistisch. En dat moet dan voetbal verstand hebben, en wou geen clowns meer in zijn show zonder voetbal achtergrond, want hij wil namelijk geen concurentie volgens mij, dat was het gewoon. Ik vondt het lange tijd grappig, nu begint het gewoon vies trappen en negativiteit worden zeg. Stelletje zeikerds die zichzelf hopelijk totaal niet serieus nemen anders is het best triest gesteld met ze. Die droplul van een presentator probeert het nog af en toe te nuanceren maar de laatste weken gaat Johan er zo hard overheen en veegt alle nuances zo snel mogelijk van tafel om zijn haat weer te spuwen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:33 schreef boekenplank het volgende:
Ik ben die van der Gijp wel een beetje zat eigenlijk. Alleen zijn mening telt, hij laat niemand uitpraten en hij zit overal doorheen te bleren tot hij het woord weer heeft. Ze kunnen er allemaal niets van behalve zijn oogappeltje Ozül.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:38 schreef Serko het volgende:
[..]
Dat. het gaat ook niet meer om voetbal. Derksen gebruikt het programma alleen maar om zijn persoonlijke vetes en die van Cruijff uit te vechten. Als Van Gaal het niet moet ontgelden dan is het Adriaanse wel. Kritiek begrijp ik wel maar hij gaat raaskalt als een gestoorde hooligan af en toe, zo kort door de bocht, zo opportunistisch. En dat moet dan voetbal verstand hebben, en wou geen clowns meer in zijn show zonder voetbal achtergrond, want hij wil namelijk geen concurentie volgens mij, dat was het gewoon. Ik vondt het lange tijd grappig, nu begint het gewoon vies trappen en negativiteit worden zeg. Stelletje zeikerds die zichzelf hopelijk totaal niet serieus nemen anders is het best triest gesteld met ze. Die droplul van een presentator probeert het nog af en toe te nuanceren maar de laatste weken gaat Johan er zo hard overheen en veegt alle nuances zo snel mogelijk van tafel om zijn haat weer te spuwen...
Dat ik dit ooit een leuk programma heb gevonden...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:43 schreef Veerboot het volgende:
Zie ik dat goed? Zijn er nou enkele mensen die hier ontopic aan het posten zijn? Laat gaan joh! Niks mis met dat programma'tje.
Tijd voor muziek!
?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, en uit de 00's komt dan drie homo's op een vliegtuig die een beetje Roemeens zingen, dat zuigt echt keihard. Blagh.
Ik dacht dat je het over De Toppers had, maar het schijnt dat René Froger het wel met een soort van vrouw (hoewel...) doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, je hebt 'm in één keer, dat vind ik wel verdacht
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:53 schreef Veerboot het volgende:
Misschien moeten ze die vrouw van René Froger overigens eens wedstrijdjes laten analyseren.
Hadden we Julio P even ingehuurd!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee daar had ik het niet over, maar de drie toppers op een vliegtuig, wat voor kans zou dat geweest zijn zeg voor de piloot
Je hebt in ieder geval niet opgelet tijdens de Nederlandse les.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:48 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
?
Was een hit op me bassischool! Moet je nagaan wat voor tijd ik daar gehad heb.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval niet opgelet tijdens de Nederlandse les.
Wat te denken van:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:05 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan me nog een of ander ketchup ofzo herinneren, wat een hit was en chihauha ofzo (dat klote hond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |