Ik ga dan altijd wat eten/drinken halen, goed voor de gezondheidquote:
Pauperquote:
quote:
Ik kan en wil niet fokken als ik tv kijkquote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd wat eten/drinken halen, goed voor de gezondheidlive volgen is toch leuker hier op fok alles quoten etc..
[..]
Pauper
Zijn optreden bij Barend en Van Dorp iig wel dus wie weet.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Zouden deze afleveringen op internet staan?
Het is leuker DAN je denkt.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik kan en wil niet fokken als ik tv kijkBovendien staat mn tv in m'n woonkamer
Morgen ga ik even zoeken.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn optreden bij Barend en Van Dorp iig wel dus wie weet.
Gewoon betalen. Hedde gij het moeilik? Ken ik jou wa vertelle, in Afrika hebbe ze 't ok moeilik!quote:
Nope..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Hoort die witte armband bij het spel? Ik ben niet zo thuis in Hints.
Hij was captain!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Hoort die witte armband bij het spel? Ik ben niet zo thuis in Hints.
Fuck Afrika.. die waren te lui om aan een betere toekomst te werkenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gewoon betalen. Hedde gij het moeilik? Ken ik jou wa vertelle, in Afrika hebbe ze 't ok moeilik!
Haha, ik citeerde alleen maar de Brabonegerquote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fuck Afrika.. die waren te lui om aan een betere toekomst te werken(en wij zijn zo dom om ze nu gratis geld te geven)
Gewoon in het stadionquote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef ThaTim het volgende:
Maar ZuidGrens, hoe heb jij de wedstrijd gister gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |