Done.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Laten we VI een paar cijfers geven.
http://www.imdb.com/title/tt2230843/
Zet er maar bij dat hij bij de uitreiking van de Emmy Award alleen te zien was op videoscherm en toen zei you're a bunch of dressed up monkeys, and then he gave them the finger.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi ja ook bij de andere Trivia feitjes. Woorden die hij niet kent zijn gewoon Nederlands geschreven.
Elke week dat mp4 gebeuren, waarom kijk je het niet gewoon als het start?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef laucas het volgende:
Ergens al een mp4 te vinden? Staan al wel wat fragmentjes op de site.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Imitatie van Ten Hag door Gijpie was echt geweldig trouwens!
Aanmaken of via facebook.quote:
Was wel een vast programma voor mijn toentertijdquote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat René van der Gijp nog in 1995 te gast is geweest bij Waku Waku?
Zijn daar beelden van?
Had hij nog veel aapjes op zijn desk?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
WAKU WAKU Aflevering 29 Ellen Brusse, Rene van der Gijp, Hilde de Mildt, Marco Borsato Copyright Kippa
Direct heb jij er beeldmateriaal van hequote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
WAKU WAKU Aflevering 29 Ellen Brusse, Rene van der Gijp, Hilde de Mildt, Marco Borsato Copyright Kippa
Je volgt z'n carriere wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
in totaal toch een matig showtje,,
[ afbeelding ]
Sorry, mijn excusesquote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elke week dat mp4 gebeuren, waarom kijk je het niet gewoon als het start?
helden show, jammer dat dit niet meer bestaatquote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege de reclamequote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen TV.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |