Zonder Di Natale bij Udinese geef ik Az nog best een kans.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Hansie is de enige die realistisch is...
Ajacied422quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef AryaMehr het volgende:
TS stond te popelen om weer een nieuw topic te openen.
Ik counter dat metquote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
in totaal toch een matig showtje,,
[ afbeelding ]
Ik was het ook wel met Hans eens toen hij zei dat voetballers een bizar hoog salaris verdienen in vergelijking met de bakker en de slager en de groenteman.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Thas het volgende:
Eerste keer dit jaar dat ik het met Hans eens ben
Nee, verre van.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jullie wisselen elkaar af? Kansloze figuren.
Uitzending: 3.
...ok stop.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Laten we VI een paar cijfers geven.
http://www.imdb.com/title/tt2230843/
Wtf?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Heel veel Nederlandse programma's zijn terug te vinden op IMDB, zo raar is dat toch niet? Iedereen met een account kan daar iets toevoegen.quote:
Staat wel handige info op, bij Johan's trivia:quote:
http://www.imdb.com/title/tt0383158/quote:Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Somebody on the website speaks een beetje half english and soquote:Op maandag 5 maart 2012 22:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Staat wel handige info op, bij Johan's trivia:
2006: won an Emmy Award for his journalistic work.
Dat weet bijna niemand in Nederland.
Wel mooi ja ook bij de andere Trivia feitjes. Woorden die hij niet kent zijn gewoon Nederlands geschreven.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Somebody on the website speaks een beetje half english and so
Is a great critic in the Dutch Sport Journalistiek.
Done.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Zet er maar bij dat hij bij de uitreiking van de Emmy Award alleen te zien was op videoscherm en toen zei you're a bunch of dressed up monkeys, and then he gave them the finger.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi ja ook bij de andere Trivia feitjes. Woorden die hij niet kent zijn gewoon Nederlands geschreven.
Elke week dat mp4 gebeuren, waarom kijk je het niet gewoon als het start?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef laucas het volgende:
Ergens al een mp4 te vinden? Staan al wel wat fragmentjes op de site.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Imitatie van Ten Hag door Gijpie was echt geweldig trouwens!
Aanmaken of via facebook.quote:
Was wel een vast programma voor mijn toentertijdquote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat René van der Gijp nog in 1995 te gast is geweest bij Waku Waku?
Zijn daar beelden van?
Had hij nog veel aapjes op zijn desk?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
WAKU WAKU Aflevering 29 Ellen Brusse, Rene van der Gijp, Hilde de Mildt, Marco Borsato Copyright Kippa
Direct heb jij er beeldmateriaal van hequote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
WAKU WAKU Aflevering 29 Ellen Brusse, Rene van der Gijp, Hilde de Mildt, Marco Borsato Copyright Kippa
Je volgt z'n carriere wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
in totaal toch een matig showtje,,
[ afbeelding ]
Sorry, mijn excusesquote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elke week dat mp4 gebeuren, waarom kijk je het niet gewoon als het start?
helden show, jammer dat dit niet meer bestaatquote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege de reclamequote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb geen TV.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd wat eten/drinken halen, goed voor de gezondheidquote:
Pauperquote:
quote:
Ik kan en wil niet fokken als ik tv kijkquote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd wat eten/drinken halen, goed voor de gezondheidlive volgen is toch leuker hier op fok alles quoten etc..
[..]
Pauper
Zijn optreden bij Barend en Van Dorp iig wel dus wie weet.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Zouden deze afleveringen op internet staan?
Het is leuker DAN je denkt.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik kan en wil niet fokken als ik tv kijkBovendien staat mn tv in m'n woonkamer
Morgen ga ik even zoeken.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn optreden bij Barend en Van Dorp iig wel dus wie weet.
Gewoon betalen. Hedde gij het moeilik? Ken ik jou wa vertelle, in Afrika hebbe ze 't ok moeilik!quote:
Nope..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Hoort die witte armband bij het spel? Ik ben niet zo thuis in Hints.
Hij was captain!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Hoort die witte armband bij het spel? Ik ben niet zo thuis in Hints.
Fuck Afrika.. die waren te lui om aan een betere toekomst te werkenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gewoon betalen. Hedde gij het moeilik? Ken ik jou wa vertelle, in Afrika hebbe ze 't ok moeilik!
Haha, ik citeerde alleen maar de Brabonegerquote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fuck Afrika.. die waren te lui om aan een betere toekomst te werken(en wij zijn zo dom om ze nu gratis geld te geven)
Gewoon in het stadionquote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef ThaTim het volgende:
Maar ZuidGrens, hoe heb jij de wedstrijd gister gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |