Juist. En het is ook zo makkelijk steeds. Gewoon alles wat ie zegt bij voorbaat al belachelijk maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het is ook gewoon een volwassen man en ergens is het echt respectloos om hem elke uitzending zo te kakken te zetten. Hij vindt het zelf ook oprecht niet leuk, maar zal daar ook wel voor de centen en de fame zitten.
Idd. Als je hem dan oprecht zo'n debiel vind, nodig 'm dan gewoon niet uit. Nu ben je gewoon iemand belachelijk aan het maken om jezelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Juist. En het is ook zo makkelijk steeds. Gewoon alles wat ie zegt bij voorbaat al belachelijk maken.
Sowieso de TT's van Ajacied422quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:51 schreef Einthovuh het volgende:
In ieder geval een betere TT dan "Barbaarse Barend" van Ajacied422
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Yes yes, I specially visit your so called forum, and you did not stell me teleur people!
This word joke has made me laugh like a weasel har-har-har-har. Get it? Because he acts like a jerk! Johan Jerk-sen! (in stead of Derksen) Now I'll go back to Australia where I belong. Good morning by the way!
Handtekening?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh shit, dan heb ik al die tijd jouw filmpje in m'n signature
Kopie van m'n creditcard ook gelijk?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok, geef je handtekening maar
Is jouw username afgeleid van het feit dat Derksen een afstammeling is van Vermeer en er ook naar vernoemd is of was je al langer fan van de schilder?quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal je ook alvast mijn handtekening geven:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Het steekt me nog altijd tegen dat de Wikipedia-gestapo het bovengenoemde feit niet op de site laat staan. Eigenlijk zou er op de Engelse pagina over Johannes Vermeer bij Legacy iets moeten staan als 'infamous Dutch sports journalist and former football player Johan Derksen is a descendant of Johannes'
Meerdere male gedaan na zijn VI Oranje bekentenis maar keer op keer van de pagina afgehaaldquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Het steekt me nog altijd tegen dat de Wikipedia-gestapo het bovengenoemde feit niet op de site laat staan. Eigenlijk zou er op de Engelse pagina over Johannes Vermeer bij Legacy iets moeten staan als 'infamous Dutch sports journalist and former football player Johan Derksen is a descendant of Johannes'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |