Lees goed wat erboven staat. Als jij je niet zo gedraagt heb ik niks tegen je.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
oprotte vieze racist heb jij probleme met mij ? klootzak we pakken je wel
Oh ok, maar die heb je ook als Nederlandse tokkies.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Zelf heb ik ook marokkaanse vrienden dus is het niet echt gericht op marokkanen maar de mensen hierboven.
Alsof je 2 meter moet zijn als je een mes wil trekken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Travel. het volgende:
w8 maar als Marokkaan van 2 meter je ziet
je bedoeld de hele familie op elkaar gestapeld.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Travel. het volgende:
Neem je pilletje eens inquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef aequus het volgende:
[..]
je bedoeld de hele familie op elkaar gestapeld.
KOM VECHTEN DAN !!
WACHT MAAR IK HAAL ME BROER WHOLLA
En realisten?quote:
dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
oprotte vieze racist heb jij probleme met mij ? klootzak we pakken je wel
kom dan clownquote:Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef Daclown het volgende:
Jo Jahr00n ik heb een probleem met jou, als je aan deze OP voldoet. Wil je dat oplossen door te vechten? Vind ik prima.
NEE NEE NEE !!!!!!!!!!!!!!! KOM DAN HEHEHEHEH HOU ME TEGEN DAN!!!quote:
En dan wordt het zelfs in de TT goed gespeld..quote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
marokanen hebbe ook tenminste swag kun je van die kazen niet zeggen
willen uithangen *quote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef SpikedPsych het volgende:
Dan zijn het vaak ook die mensen die het alphamannetje uithangen.
Station Lelylaan, neem al je bois mee dan gaan we uitvegten kkskkltjequote:
wrm lelylaan kom naar station muiderpoort of sciene park daar komt niemandquote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Station Lelylaan, neem al je bois mee dan gaan we uitvegten kkskkltje
station lelylaan, kom dan vegtquote:
nee vuist hakt je in de panquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Alsof je 2 meter moet zijn als je een mes wil trekken.
ja maar daar wonen geen mocro'squote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef o.us het volgende:
[..]
wrm lelylaan kom naar station muiderpoort of sciene park daar komt niemand
wat dan kaas kom dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
En dan wordt het zelfs in de TT goed gespeld...
wel ousquote:
Noord wat?quote:
vieze xenofobofoob.quote:
nee maar wel het gedragquote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haat je mijn type omwille van mijn jas?
tfoee mattie wat kom je diskriminieren danquote:
Ik heb familie daar wonen dus er wonen wel degelijk mocrosquote:Op maandag 5 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel ous
muiderpoort zou nog wel kunnen maar is meer anti en suri gebied, zelfde gaat op voor science park
Lolquote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tfoee mattie wat kom je diskriminieren dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook niet in Schiebroek of Overschie wonenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Rotterdam, t stikt er van de marokkanen.
Ik zeg toch ook een beetjequote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb familie daar wonen dus er wonen wel degelijk mocros.
Is dat en agent ? Kom daar nu pas achterquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet echt objectief dat ts een plaatje met Marokkanen heeft uitgekozen waarop ze worden aangesproken door een agent. Zo creeërt ts toch een bepaald beeld om zijn standpunt te versterken. Een neutraal plaatje was beter geweest.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef vruchtensapje het volgende:
hoe noem je een haan uit marokko?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hou je bek jij Turk.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Players? Op die 1e foto in de OP zie ik gewoon een paar kleine jochies waarvan de balletjes waarschijnlijk nog niet zijn ingedaald.
Er zijn natuurlijk ook veel meer plaatjes van dat ze worden aangesproken door een agent of op andere manier in aanraking komen met justitie. Het is je dus vergeven.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Is dat en agent ? Kom daar nu pas achter
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef vruchtensapje het volgende:
hoe noem je een haan uit marokko?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je moeder
Ik wil o.us niet beledigen, dus laten we het er gewoon op gooien dat Turken uit Turkije komen en Marokkanen uit Marokko.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen Turken en Marokkanen dan ik ben er nog steeds niet uit
Geef toe, je vindt allochtonen soms wel iets lekkers hebben. Zoals lahmacun en döner.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Zolder het volgende:
Als je die kereltjes uit de OP ziet MOET je wel in de evolutietheorie geloven.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Zolder het volgende:
Als je die kereltjes uit de OP ziet MOET je wel in de evolutietheorie geloven.
Die gozer komt grappig over in dat filmpje maar heeft enige weken later heel laf gereageerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Je bent niet de enige die problemen met Marokkanen en hun jasjes heeft.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil o.us niet beledigen, dus laten we het er gewoon op gooien dat Turken uit Turkije komen en Marokkanen uit Marokko.
Turken zijn meestal stoerder, Marokkanen meestal irritanter.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen Turken en Marokkanen dan ik ben er nog steeds niet uit
En beiden kunnen nog wat leren van westerse beschaving.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Turken zijn meestal stoerder, Marokkanen meestal irritanter.
Als je een kaart in China koopt, dan ligt China in het Westen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En beiden kunnen nog wat leren van westerse beschaving.
Je gaat er echt nooit overheen komen hè. Vind dit soort ignorant gedrag niet passend bij jou.quote:
Wat doe ik nou verkeerd volgens jou dan ?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je een kaart in China koopt, dan ligt China in het Westen.
[..]
Je gaat er echt nooit overheen komen hè. Vind dit soort ignorant gedrag niet passend bij jou.
Anders ga jij morgen gewoon willekeurig een gesprekje voeren met een groepje Marokkanen op straat.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Je gaat er echt nooit overheen komen hè. Vind dit soort ignorant gedrag niet passend bij jou.
Stel je vraag nog eens broquote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Zogenaamde limbokanen.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ze met zo'n accent een grote mond hebben.quote:
Eh? Ik ben bevriend met al die straatjongeren hier, dus gaat niet echt op voor mij.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Anders ga jij morgen gewoon willekeurig een gesprekje voeren met een groepje Marokkanen op straat.
Reageer je even hoe het is gegaan?
Jawel hoor pas maar opquote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze met zo'n accent een grote mond hebben.
Ik vind racisme niet passen bij jou.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat doe ik nou verkeerd volgens jou dan ?
Dat soort kanen krijgen geen degelijke opvoeding. Thuis braaf zijn, en dan op straat gaan rellen. Dus die hebben overal een grote bek.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze met zo'n accent een grote mond hebben.
opzich niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil o.us niet beledigen, dus laten we het er gewoon op gooien dat Turken uit Turkije komen en Marokkanen uit Marokko.
[..]
Geef toe, je vindt allochtonen soms wel iets lekkers hebben. Zoals lahmacun en döner.
Ja dat soort Turken en Marokkanen hebben geen leven en hangen op het internet.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef sinepedraap het volgende:
Jongens willen jullie het volgende even onthouden?
Het negatieve beeld van Turken en Marokkanen komt vaak omdat dat de enige Turken en Marokkanen zijn die je ziet omdat het op straat oftewel buiten rondhangen is.
Zullen vast zat toffe Turken en Marokkanen zijn die wel gewoon op normale plekken vertoeven maar ja die zien we natuurlijk niet zo snel hè.
Iddquote:Op maandag 5 maart 2012 20:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja dat soort Turken en Marokkanen hebben geen leven en hangen op het internet.
Ja, en jij in de een na laatste.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent zeker in laatste fase?
Het idee misschien?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:35 schreef zlotka het volgende:
Zie op de foto geen een marokkaan met Gucci petje, nektasje of Nickelson jas TS...
Hij staat vast te hangen bij dat nieuwe metrostation. Vet hip, man.quote:
Maakt niet uit, VMBO/MBO scholiertjes diggen Turken en dat is dus helft van Nederland. Meer dan genoeg.quote:
Wat, die Turken of (V)MBO tuig scholieren?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, VMBO/MBO scholiertjes diggen Turken en dat is dus helft van Nederland. Meer dan genoeg.
Echniej..al kan ik hun kookkunsten meestal wel waarderenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, VMBO/MBO scholiertjes diggen Turken en dat is dus helft van Nederland. Meer dan genoeg.
Nopequote:Op maandag 5 maart 2012 20:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turks mi mang,
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sucuk
Nog steeds niet?
quote:
Ik geloof niet dat jij zo'n relgast bent.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef AhmedJaret het volgende:
moet je één keer in me gezicht zeggen sahbi, maar dan kijk je naar de stoeptegels alsof het een rembrandt is
verstop je maar achter je beeldscherm poesje
Vreemd, normaal vinden meisjes zoals jij mij heel erg leuk, vooral als ik Turkse worsten aankaart bij de discussietafel.quote:
wat, ik word dat echt wel als deze bogos mij en anderen belachelijk makenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zo'n relgast bent.
Meisjes van (V)MBO vinden Turken leuk, snap dat dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat, die Turken of (V)MBO tuig scholieren?
dat heet vaderlandse trots, ze hebben wat om voor uit te komenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als er één ding is waar ik een hekel aan heb zijn het die onterecht 'trotse' mocro's en vooral Turken die met hun vlaggetjes gaan wapperen
Bedoel je niet bongo's?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat, ik word dat echt wel als deze bogos mij en anderen belachelijk maken
Want? Dat van Nederland is toch stukken ergerquote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als er één ding is waar ik een hekel aan heb zijn het die onterecht 'trotse' mocro's en vooral Turken die met hun vlaggetjes gaan wapperen
Deuh, maar is de helft van NL een Turk of een MBO-er? Snap dat danquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meisjes van (V)MBO vinden Turken leuk, snap dat dan.
Vaderland? Nederland is hun vaderland. Als ik links mag geloven.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dat heet vaderlandse trots, ze hebben wat om voor uit te komen
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want? Dat van Nederland is toch stukken erger, dat is gebouwd op slavenarbeid en uitbuiting, tevens heeft Nederland helemaal niks bereikt in de geschiedenis.
De Ottomaanse en Moorse rijken niet kennenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar zullen onderstaande Armeniërs het vast mee eens zijn.
[ afbeelding ]
Rare opmerking.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef o.us het volgende:
[..]
De Ottomaanse en Moorse rijken niet kennen.
Nou ja, er zitten er tussen die zichzelf al belachelijk maken hoor. Hebben ze geen haters voor nodig.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat, ik word dat echt wel als deze bogos mij en anderen belachelijk maken
Ik gaf enkel aan dat Marokko (Moorse rijk) en Turkije (Ottomaanse rijk) in hun vroegere vormen veel hadden betekent en bereikt.quote:
Wat heb jij gestudeerd aan de universiteit? Zolang het geen Turkse geschiedenis is, worden dit soort argumenten verworpen. Serieus, iedereen gedraagt zich als een kenner terwijl jullie helemaal niks wetenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar zullen onderstaande Armeniërs het vast mee eens zijn.
[ afbeelding ]
En dit dubbel en dwars. Dacht echt dat jij een toffe kerel was Wijnand, maar blijkbaar moet je mij profileren op basis van mijn afkomst, jammer dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik gaf enkel aan dat Marokko (Moorse rijk) en Turkije (Ottomaanse rijk) in hun vroegere vormen veel hadden betekent en bereikt.
Kom jij aanzetten met Armeniërs. Moet we de slavenhandel door Nederland niet vergeten he?
Waar heb ik gezegd dat zij niets hebben betekend?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dit dubbel en dwars. Dacht echt dat jij een toffe kerel was Wijnand, maar blijkbaar moet je mij profileren op basis van mijn afkomst, jammer dit.
Dat vergeet ik toch niet? Ik weet best dat onze voorouders rare dingen gedaan hebben. Ik ben niet iemand die met een vlag over straat gaat omdat ie zo trots is op zijn land.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik gaf enkel aan dat Marokko (Moorse rijk) en Turkije (Ottomaanse rijk) in hun vroegere vormen veel hadden betekent en bereikt.
Kom jij aanzetten met Armeniërs. Moeten we de slavenhandel door onder andere Nederland niet vergeten he?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat zij niets hebben betekend?
Ik houd niet zo van overdreven trots op je afkomst of land van oorsprong. Dieptepunten zijn in veel landen te vinden en dat is wat ik duidelijk wil maken.
Hoef je me niet meteen van racisme en domheid te betichten hoor.
Dacht eerst dat de tweede quote ongemeend was, maar na jouw andere reacties begon ik er toch anders over te denken, wat is het nou? En ik noemde je trouwens niet dom hè.quote:
Die reactie was ongemeend, het lijkt me dat mijn andere reacties dat juist benadrukken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Dacht eerst dat de tweede quote ongemeend was, maar na jouw andere reacties begon ik er toch anders over te denken, wat is het nou? En ik noemde je trouwens niet dom hè.
Tevens is nationalisme zowat het enige wat Turkije bij elkaar houdt, met alle rivaliserende landen eromheen.
Mijn beste vriend is Koerdischquote:Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die reactie was ongemeend, het lijkt me dat mijn andere reacties dat juist benadrukken.
Om nou te zeggen dat Turkije bij elkaar gehouden wordt door nationalisme, ik weet het niet. Ik zie vaak wel een extreme vorm van trots bij Turken die ik ken, waarvan ik soms denk is dit niet gevaarlijk? En dan gaat het met name om haatgevoelens naar mensen die kritisch zijn over de Turkse staat zoals Koerden.
Maar goed, nee ik heb geen Turkse cultuur gestudeerd aan de universiteit.
Sommige zijn echt heel erg knapquote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
Precies dat zeggen neonazi's en revisionisten ook over de holocaust he. Daar wordt een stuk minder licht over gepraat.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:30 schreef Arcadia het volgende:
En ik had het over de geschiedenis, dan zou je weten dat die "genocide"-aantallen door de jaren heen exponentieel is gestegen, waar het eerst begon met een schatting van 50.000 (volgens Armenië) zelf, waar het door de jaren heen evolueerde naar 1,5 miljoen
Heb ook nog nooit kaas shag zien roken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
Okéquote:Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Precies dat zeggen neonazi's en revisionisten ook over de holocaust he. Daar wordt een stuk minder licht over gepraat.
Ik weet niet wat waar is en ik kies ook geen kant hoor, je hoeft jezelf, je religie of je land niet te verdedigen. Het enige wat ik aan wilde kaarten is, nogmaals, dat trots niet altijd terecht is.
blanke laat zich de les lezen door 2 negers die wat schreeuwen op een deuntje.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef PhatBassBoom het volgende:
Deze mannen vertellen je wel even hoe het moet
Ik ben niet blank, homo. Metalquote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Allessio het volgende:
[..]
blanke laat zich de les lezen door 2 negers die wat schreeuwen op een deuntje.
jij bent een domme jongen he
Meisjes zoals ik? Explain.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vreemd, normaal vinden meisjes zoals jij mij heel erg leuk, vooral als ik Turkse worsten aankaart bij de discussietafel.
Nederland heeft niks bereikt?...quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want? Dat van Nederland is toch stukken erger, dat is gebouwd op slavenarbeid en uitbuiting, tevens heeft Nederland helemaal niks bereikt in de geschiedenis.
Lol die neger.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik haat die marokkaanse "players" met gucci pet en nickelson vuilniszak. Niet alle marokkanen alleen deze ( als jij daar niet bij hoort hoef je je ook niet aangesproken te voelen !) :
[ afbeelding ]
En deze
http://www.google.nl/sear(...)&biw=320&bih=416#i=8
En deze
[ afbeelding ]
Zelf heb ik ook marokkaanse vrienden dus is het niet echt gericht op marokkanen maar de mensen hierboven.
Dus jij wilt zeggen dat nationalisme goed is ? Nationalisme is 1 stap minder dan fasicme ( k weet niet hoe je dat schrijftquote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Dacht eerst dat de tweede quote ongemeend was, maar na jouw andere reacties begon ik er toch anders over te denken, wat is het nou? En ik noemde je trouwens niet dom hè.
Tevens is nationalisme zowat het enige wat Turkije bij elkaar houdt, met alle rivaliserende landen eromheen.
Nee, dat is niet wat ik zeg.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat nationalisme goed is ? Nationalisme is 1 stap minder dan fasicme ( k weet niet hoe je dat schrijft). Ik ben zelf koerdisch en ik zit ook NIET te schreeuwen met pkk terwijl ik een apo shirt draag met op de achterkant fuck turkije.
turkije is ook zotte bende, net geen somalië, snap niet dat die beesten bij de eu mogenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat nationalisme goed is ? Nationalisme is 1 stap minder dan fasicme ( k weet niet hoe je dat schrijft). Ik ben zelf koerdisch en ik zit ook NIET te schreeuwen met pkk terwijl ik een apo shirt draag met op de achterkant fuck turkije.
Typisch een marokkaanse uitspraakquote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
turkije is ook zotte bende, net geen somalië, snap niet dat die beesten bij de eu mogen
Hoe oud ben jij eigenlijk ?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
turkije is ook zotte bende, net geen somalië, snap niet dat die beesten bij de eu mogen
letten op hun kinderen? wel eens over de wallen gelopen? turkse gladjakkers buiten en familieleden achter het raam "werk bij blokker mama"quote:Op maandag 5 maart 2012 22:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Typisch een marokkaanse uitspraakturken werken harder en letten op hun kinderen, infantiele dweil, lees een krant
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Turken zijn half zo idioot als Marokkanen.
Heb het over van die straatjochies die meisjes voor "kankerhoer" uitschelden.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
letten op hun kinderen? wel eens over de wallen gelopen? turkse gladjakkers buiten en familieleden achter het raam "werk bij blokker mama"
ja dat is typisch turksquote:Op maandag 5 maart 2012 22:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb het over van die straatjochies die meisjes voor "kankerhoer" uitschelden.
kan ha3k ma3koemquote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef o.us het volgende:
AhmedJaret, wat jij zegt kan gewoon weg niet.. 7ashouma ya khouya, enta 3raf 7tawa7ed ma3azjboush mgharba fil Holanda.
Kijk ff naar wat Arcadia heeft gepostquote:Op maandag 5 maart 2012 23:08 schreef SchoneZoon het volgende:
Zelfs Turken worden boos als ze geassocieerd worden met Marokkanen, dus dan weet je al genoeg
Dat wist ik al. De meeste Turken zijn gewoon nette mensen. Ze worden vooral gehaat, omdat mensen denken dat Turken en Marokkanen hetzelfde zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Kijk ff naar wat Arcadia heeft gepost
dat bewijst toch alleen maar dat Marokkanen veel slimmer, doordachter, sneller, sluwer, leniger en atletischer zijn? Turken worden steeds betrapt en ezel stoot zich- jaja, dus ja, kwestie van simpele marktwerking 1,2,3 de beste is marktleiderquote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Kijk ff naar wat Arcadia heeft gepost
quote:Jonge ik sla zo'n marokaan zo hard dat hij niet eens meer weet wie allah is
spikemaud 1 week geleden 12
Ahahahaquote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef Pulzzar het volgende:
Ik kwam pas zo'n Marokkaan tegen in een steegje. Hij schold me uit voor vieze homo. Toen zei ik dat ik echt homo ben. Hij werd een halve minuut stil. Daarna liet hij zijn broek zakken en hij zei: "Ik ben zo geil, spuit je zaad in mijn kontje!"
Ha! Turken stelen zelfs minder dan Nederlanders..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:14 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
De meeste Turken zijn gewoon nette mensen. Ze worden vooral gehaat, omdat mensen denken dat Turken en Marokkanen hetzelfde zijn.
Ik dacht dat het toch wel vrij bekend was dat Turken over het algemeen vrij nette mensen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze statistiek is een beetje misleidend. Het gaat hier namelijk alleen maar om verdachten, de percentages geven aan hoeveel van die verdachten van inbraak of diefstal worden verdacht.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dat maar eens als je in een Turkenbuurt hebt gewoond. Sowieso zielig die behoefte om misdragingen altijd maar aan afkomst te willen verbinden, maar wel altijd stom lullen dat dat niks met racisme van doen heeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:14 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Dat wist ik al. De meeste Turken zijn gewoon nette mensen. Ze worden vooral gehaat, omdat mensen denken dat Turken en Marokkanen hetzelfde zijn.
Wel bijna net zo idioot als Nederlanders. Ik zeg goed geïntegreerdquote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw favoriete spel is vast:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef Leevancleef het volgende:
TS is zeker zo'n blond joch met een babyface en zo'n kutpet op met een rechte klep.
Inderdaad. Is het Jeffrey? Is het DeAngelo? Is het Jordi?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw favoriete spel is vast:
[ afbeelding ]
Fi Holanda. Holanda is onbepaald, mien jong.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef o.us het volgende:
AhmedJaret, wat jij zegt kan gewoon weg niet.. 7ashouma ya khouya, enta 3raf 7tawa7ed ma3azjboush mgharba fil Holanda.
Even een klein vraagje aan je TS.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik haat die marokkaanse "players" met gucci pet en nickelson vuilniszak. Niet alle marokkanen alleen deze ( als jij daar niet bij hoort hoef je je ook niet aangesproken te voelen !) :
[ afbeelding ]
En deze
http://www.google.nl/sear(...)&biw=320&bih=416#i=8
En deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toch lijken ze allemaal op elkaar.. Je hebt iets van vier modellen lijkt wel....
TS is die rechterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef Leevancleef het volgende:
TS is zeker zo'n blond joch met een babyface en zo'n kutpet op met een rechte klep.
Niet mee eens. Op zich zijn de marokkanen uit mijn buurt netjes en de turken juist weer niet. Ligt aan de plaats waar je bent, denk ik.quote:
Die denken zeker dat ze ook heel wat zijnquote:
2 kindertjes die het te warm hebbenquote:
Hoe bedoel je ? Wat mijn ouders spreken ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent Koerdisch toch? Welke taal spreek jij dan.
shaderon ze haat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef shaderon het volgende:
Maak de volgende slagzin af:
"Wij hoeven geen marokkanen in ons land, omdat.."
watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef shaderon het volgende:
Leer Nederlands!!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Travel. het volgende:
en daar weer een paar varianten op !quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toch lijken ze allemaal op elkaar.. Je hebt iets van vier modellen lijkt wel....
Nee daarom zijn ze nu welvarend? Wat heeft Marokko bereikt bv ? Ze zijn het lachertje van Noord Afrika...quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, met "jij", heb ik het ook daadwerkelijk over jou.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:29 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Wat mijn ouders spreken ?
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
en daar weer een paar varianten op !
retardquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Nee daarom zijn ze nu welvarend? Wat heeft Marokko bereikt bv ? Ze zijn het lachertje van Noord Afrika...
Jij bent een van henquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef hosselaar. het volgende:
[..]
watwie is "wij"? jij en je stormfront matties?
Haha que? Nederland is jarenlang een toevluchtsoord geweest voor protestanten, joden en andere minderheden omdat zij hier vrijelijk(er) hun geloof konden belijden. Een paar van de grootste werken in de historie van de mensheid zijn hier gepubliceerd, de beste schilders van de wereld kwamen uit de Nederlandse Republiek en door enkele oorlogen heeft Nederland meegeholpen het Europa te scheppen in de vorm waarin wij dat nu kennen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tevens heeft Nederland helemaal niks bereikt in de geschiedenis.
Het paupers zijn die zichzelf groot voelen omdat ze "players" zouden zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef shaderon het volgende:
Turks, nederlands en engels. Ook een paar koerdische scheldwoorden ( zaza ). Ik spreek zelf geen koerdischquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, met "jij", heb ik het ook daadwerkelijk over jou.
Geen Koerdisch kennen en jezelf Koerd noemenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turks, nederlands en engels. Ook een paar koerdische scheldwoorden ( zaza ). Ik spreek zelf geen koerdisch
Het eerste kun/kon je ook zeggen over veel andere landen, zoals het Moors rijk, dat heeft op Andalusië wat dat betreft meer godsdienstvrijheid gehad dan je ooit zou kunnen zeggen van Nederland, in vergelijking met andere West-Europese landen heb je echter volledig gelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Haha que? Nederland is jarenlang een toevluchtsoord geweest voor protestanten, joden en andere minderheden omdat zij hier vrijelijk(er) hun geloof konden belijden. Een paar van de grootste werken in de historie van de mensheid zijn hier gepubliceerd, de beste schilders van de wereld kwamen uit de Nederlandse Republiek en door enkele oorlogen heeft Nederland meegeholpen het Europa te scheppen in de vorm waarin wij dat nu kennen.
Het is prima dat je het Ottomaanse Rijk niet onderbelicht wilt laten, maar stellen dat Nederland niets bereikt heeft is pure quatsch.
Mijn ouders en heel mijn familie ( behalve neefjes en nichtjes ) kan koerdischquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen Koerdisch kennen en jezelf Koerd noemen
[..]
Het eerste kun/kon je ook zeggen over veel andere landen, zoals het Moors rijk, dat heeft op Andalusië wat dat betreft meer godsdienstvrijheid gehad dan je ooit zou kunnen zeggen van Nederland, in vergelijking met andere West-Europese landen heb je echter volledig gelijk.
Kunst heeft alleen een subjectieve waarde.
In elke oorlog heeft Nederland gediend als underdog en c-rol als steun. Of het echt daadwerkelijk heeft geholpen om het tot het hedendaagse Europa te vormen weet ik niet, kan daar niet over oordelen.
Je punt begrijp ik volledig en ben er mee eens.
Hoezo jij dan niet? Meer thuis spreken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Mijn ouders en heel mijn familie ( behalve neefjes en nichtjes ) kan koerdisch
... mijn tante in Marokko moet blijven. Ik wil een beetje zon als ik op familiebezoek ga.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef shaderon het volgende:
Er is in de academische wereld nog een behoorlijke discussie over de daadwerkelijke tolerantie op Andalusië, die voorlopig nog niet afgelopen zal zijn. De tachtigjarige oorlog die Nederland tegen Spanje voerde zorgde er mede voor dat Spanje op andere fronten geen oorlog kon voeren, danwel te hulp kon komen. Aangezien Spanje sterk katholiek was heeft dat in deze periode wel degelijk een sterke invloed gehad op de vorming van Europa als geheel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen Koerdisch kennen en jezelf Koerd noemen
[..]
Het eerste kun/kon je ook zeggen over veel andere landen, zoals het Moors rijk, dat heeft op Andalusië wat dat betreft meer godsdienstvrijheid gehad dan je ooit zou kunnen zeggen van Nederland, in vergelijking met andere West-Europese landen heb je echter volledig gelijk.
Kunst heeft alleen een subjectieve waarde.
In elke oorlog heeft Nederland gediend als underdog en c-rol als steun. Of het echt daadwerkelijk heeft geholpen om het tot het hedendaagse Europa te vormen weet ik niet, kan daar niet over oordelen.
Je punt begrijp ik volledig en ben er mee eens.
Nee jij niet jij word in Marokko weer gediscrimineert omdat ze jouw zien als een West-Afrikaan maak je geen zorgen blowertquote:
Hosselaar is geen Nederlander, maar een Negerlanderquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef hosselaar. het volgende:
[..]
watwie is "wij"? jij en je stormfront matties?
HahahahahHAHAHA!!!!!98765432111!!!goeiegarpquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Hosselaar is geen Nederlander, maar een Negerlander
Ga je lekker daar wonen met je tante. Problem Solved, dit op meerdere manieren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:13 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
... mijn tante in Marokko moet blijven. Ik wil een beetje zon als ik op familiebezoek ga.
Als ze d.m.v hun gedrag niet meer buiten de toon vallen binnen de nederlandse "cultuur", dit geldt ook voor nederlanders die net doen of ze mooiboy marokkaan zijn, hoeven ze hier niet weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het paupers zijn die zichzelf groot voelen omdat ze "players" zouden zijn.
Trouwens, ik ben ook allochtoon dus "ons land" mag weg.
Niet alle mocros hoor. Alleen die ventjes als in de OP.
Wat doet Huntelaar daar links?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Jouw zaad-grapjes zijn wel van hoog niveau.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:01 schreef Broodje_Zaad het volgende:
KLB is echt achteruit gegaan. De garpjes zijn niet nieuw meer en t is alleen nog maar "wollah k stek je ner kk flikkr kom dn" onzin.
Dat gaat niet. Ik heb geen dubbel paspoort meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ga je lekker daar wonen met je tante. Problem Solved, dit op meerdere manieren.
when you see it, you'll shit bricksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
when you see it, you'll shit bricksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie hem nu pas
[..]
when you see it, you'll shit bricksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
[..]
when you see it, you'll shit brickswtf "zoek de neger", zovaak naar deze foto gekeken en ik zaghem pas door jouw reactie. Epic reactie dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
when you see it, you'll shit bricksNu schijt ik bakstenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By the light of the moon! *poof*
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]![]()
Wat erg. Ik zie hem ook nu pas!
Nu ben ik vast een racist.
Wat nou racist, hij heeft gewoon een natuurlijke camouflage.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]![]()
Wat erg, Ik zie hem ook nu pas!
Nu ben ik vast een racist.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat nou racist, hij heeft gewoon een natuurlijke camouflage.
Moest lachen, sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat nou racist, hij heeft gewoon een natuurlijke camouflage.
Welke van de 7?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef hoeliefloepie het volgende:
[ afbeelding ]a
lol die neger valt me nu pas op
Nu je het zegt, niemand draagt idd een nektasje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:00 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Jongens jongens, anders ben je even onder de indruk van een plaatje van 6 jaar geleden.
in de zomer ga ik hem echt wel weer pakken, past nu gewoon niet bij winterjasquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nu je het zegt, niemand draagt idd een nektasje.
Vergeet je tampons er niet in te stoppenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
in de zomer ga ik hem echt wel weer pakken, past nu gewoon niet bij winterjas
Makkelijk voor winkeliers en politieagenten. Kunnen ze je er meteen aan terugtrekken als je het weer eens niet kon laten om van de spullen af te blijven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Wat jij zeg? Ik maake jou kapot... is vast de reactie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vergeet je tampons er niet in te stoppen
dan doe ik hem over mijn nek uit, geef ik een trap naar achter en gwn rwiena rennen echt niet dat die dikke fm mij kan pakkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Makkelijk voor winkeliers en politieagenten. Kunnen ze je er meteen aan terugtrekken als je het weer eens niet kon laten om van de spullen af te blijven.
Zijn jouw schoenen ook van de vrachtwagen afgevallen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat dan kom je tekort, wil ze best ff brengenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vergeet je tampons er niet in te stoppen
lolno, alsof ik schoenen draag die en masse op een vrachtwagen gestacked zijn, heb exclusiever dan datquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zijn jouw schoenen ook van de vrachtwagen afgevallen?
handgemaakte prada?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:14 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
lolno, alsof ik schoenen draag die en masse op een vrachtwagen gestacked zijn, heb exclusiever dan dat
Marokkaanse teenslippers die gekust zijn door de koning?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:14 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
lolno, alsof ik schoenen draag die en masse op een vrachtwagen gestacked zijn, heb exclusiever dan dat
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Marokkaanse teenslippers die gekust zijn door de koning?
met mijn jordans kan ik gewoon naast mijn schoenen lopen, dan shine die ita shit er nog uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen boticelli rocken, wat voor mocro ben jij nou.
jordan'squote:Op woensdag 7 maart 2012 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
met mijn jordans kan ik gewoon naast mijn schoenen lopen, dan shine die ita shit er nog uit
Marokkaan in Jordans is als een Nederlander die geen kaas lust.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
met mijn jordans kan ik gewoon naast mijn schoenen lopen, dan shine die ita shit er nog uit
maar ahmet is verkaasd jwz mattiejquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Marokkaan in Jordans is als een Nederlander die geen kaas lust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |