Lees goed wat erboven staat. Als jij je niet zo gedraagt heb ik niks tegen je.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
oprotte vieze racist heb jij probleme met mij ? klootzak we pakken je wel
Oh ok, maar die heb je ook als Nederlandse tokkies.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Zelf heb ik ook marokkaanse vrienden dus is het niet echt gericht op marokkanen maar de mensen hierboven.
Alsof je 2 meter moet zijn als je een mes wil trekken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Travel. het volgende:
w8 maar als Marokkaan van 2 meter je ziet
je bedoeld de hele familie op elkaar gestapeld.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Travel. het volgende:
w8 maar als Marokkaan van 2 meter je ziet
Neem je pilletje eens inquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef aequus het volgende:
[..]
je bedoeld de hele familie op elkaar gestapeld.
KOM VECHTEN DAN !!
WACHT MAAR IK HAAL ME BROER WHOLLA
En realisten?quote:
dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
oprotte vieze racist heb jij probleme met mij ? klootzak we pakken je wel
kom dan clownquote:Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef Daclown het volgende:
Jo Jahr00n ik heb een probleem met jou, als je aan deze OP voldoet. Wil je dat oplossen door te vechten? Vind ik prima.
NEE NEE NEE !!!!!!!!!!!!!!! KOM DAN HEHEHEHEH HOU ME TEGEN DAN!!!quote:
En dan wordt het zelfs in de TT goed gespeld..quote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
marokanen hebbe ook tenminste swag kun je van die kazen niet zeggen
willen uithangen *quote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef SpikedPsych het volgende:
Dan zijn het vaak ook die mensen die het alphamannetje uithangen.
Station Lelylaan, neem al je bois mee dan gaan we uitvegten kkskkltjequote:
wrm lelylaan kom naar station muiderpoort of sciene park daar komt niemandquote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Station Lelylaan, neem al je bois mee dan gaan we uitvegten kkskkltje
station lelylaan, kom dan vegtquote:
nee vuist hakt je in de panquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Alsof je 2 meter moet zijn als je een mes wil trekken.
ja maar daar wonen geen mocro'squote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef o.us het volgende:
[..]
wrm lelylaan kom naar station muiderpoort of sciene park daar komt niemand
wat dan kaas kom dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
En dan wordt het zelfs in de TT goed gespeld...
wel ousquote:
Noord wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |