Lees goed wat erboven staat. Als jij je niet zo gedraagt heb ik niks tegen je.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
oprotte vieze racist heb jij probleme met mij ? klootzak we pakken je wel
Oh ok, maar die heb je ook als Nederlandse tokkies.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Zelf heb ik ook marokkaanse vrienden dus is het niet echt gericht op marokkanen maar de mensen hierboven.
Alsof je 2 meter moet zijn als je een mes wil trekken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Travel. het volgende:
w8 maar als Marokkaan van 2 meter je ziet
je bedoeld de hele familie op elkaar gestapeld.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Travel. het volgende:
w8 maar als Marokkaan van 2 meter je ziet
Neem je pilletje eens inquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef aequus het volgende:
[..]
je bedoeld de hele familie op elkaar gestapeld.
KOM VECHTEN DAN !!
WACHT MAAR IK HAAL ME BROER WHOLLA
En realisten?quote:
dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef Jahr00n het volgende:
oprotte vieze racist heb jij probleme met mij ? klootzak we pakken je wel
kom dan clownquote:Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef Daclown het volgende:
Jo Jahr00n ik heb een probleem met jou, als je aan deze OP voldoet. Wil je dat oplossen door te vechten? Vind ik prima.
NEE NEE NEE !!!!!!!!!!!!!!! KOM DAN HEHEHEHEH HOU ME TEGEN DAN!!!quote:
En dan wordt het zelfs in de TT goed gespeld..quote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
marokanen hebbe ook tenminste swag kun je van die kazen niet zeggen
willen uithangen *quote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef SpikedPsych het volgende:
Dan zijn het vaak ook die mensen die het alphamannetje uithangen.
Station Lelylaan, neem al je bois mee dan gaan we uitvegten kkskkltjequote:
wrm lelylaan kom naar station muiderpoort of sciene park daar komt niemandquote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Station Lelylaan, neem al je bois mee dan gaan we uitvegten kkskkltje
station lelylaan, kom dan vegtquote:
nee vuist hakt je in de panquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Alsof je 2 meter moet zijn als je een mes wil trekken.
ja maar daar wonen geen mocro'squote:Op maandag 5 maart 2012 20:05 schreef o.us het volgende:
[..]
wrm lelylaan kom naar station muiderpoort of sciene park daar komt niemand
wat dan kaas kom dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef o.us het volgende:
[..]
En dan wordt het zelfs in de TT goed gespeld...
wel ousquote:
Noord wat?quote:
vieze xenofobofoob.quote:
nee maar wel het gedragquote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haat je mijn type omwille van mijn jas?
tfoee mattie wat kom je diskriminieren danquote:
Ik heb familie daar wonen dus er wonen wel degelijk mocrosquote:Op maandag 5 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel ous
muiderpoort zou nog wel kunnen maar is meer anti en suri gebied, zelfde gaat op voor science park
Lolquote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tfoee mattie wat kom je diskriminieren dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook niet in Schiebroek of Overschie wonenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Rotterdam, t stikt er van de marokkanen.
Ik zeg toch ook een beetjequote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb familie daar wonen dus er wonen wel degelijk mocros.
Is dat en agent ? Kom daar nu pas achterquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet echt objectief dat ts een plaatje met Marokkanen heeft uitgekozen waarop ze worden aangesproken door een agent. Zo creeërt ts toch een bepaald beeld om zijn standpunt te versterken. Een neutraal plaatje was beter geweest.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef vruchtensapje het volgende:
hoe noem je een haan uit marokko?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hou je bek jij Turk.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Players? Op die 1e foto in de OP zie ik gewoon een paar kleine jochies waarvan de balletjes waarschijnlijk nog niet zijn ingedaald.
Er zijn natuurlijk ook veel meer plaatjes van dat ze worden aangesproken door een agent of op andere manier in aanraking komen met justitie. Het is je dus vergeven.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Is dat en agent ? Kom daar nu pas achter
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef vruchtensapje het volgende:
hoe noem je een haan uit marokko?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je moeder
Ik wil o.us niet beledigen, dus laten we het er gewoon op gooien dat Turken uit Turkije komen en Marokkanen uit Marokko.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen Turken en Marokkanen dan ik ben er nog steeds niet uit
Geef toe, je vindt allochtonen soms wel iets lekkers hebben. Zoals lahmacun en döner.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Zolder het volgende:
Als je die kereltjes uit de OP ziet MOET je wel in de evolutietheorie geloven.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Zolder het volgende:
Als je die kereltjes uit de OP ziet MOET je wel in de evolutietheorie geloven.
Die gozer komt grappig over in dat filmpje maar heeft enige weken later heel laf gereageerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Je bent niet de enige die problemen met Marokkanen en hun jasjes heeft.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil o.us niet beledigen, dus laten we het er gewoon op gooien dat Turken uit Turkije komen en Marokkanen uit Marokko.
Turken zijn meestal stoerder, Marokkanen meestal irritanter.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen Turken en Marokkanen dan ik ben er nog steeds niet uit
En beiden kunnen nog wat leren van westerse beschaving.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Turken zijn meestal stoerder, Marokkanen meestal irritanter.
Als je een kaart in China koopt, dan ligt China in het Westen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En beiden kunnen nog wat leren van westerse beschaving.
Je gaat er echt nooit overheen komen hè. Vind dit soort ignorant gedrag niet passend bij jou.quote:
Wat doe ik nou verkeerd volgens jou dan ?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je een kaart in China koopt, dan ligt China in het Westen.
[..]
Je gaat er echt nooit overheen komen hè. Vind dit soort ignorant gedrag niet passend bij jou.
Anders ga jij morgen gewoon willekeurig een gesprekje voeren met een groepje Marokkanen op straat.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Je gaat er echt nooit overheen komen hè. Vind dit soort ignorant gedrag niet passend bij jou.
Stel je vraag nog eens broquote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Zogenaamde limbokanen.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ze met zo'n accent een grote mond hebben.quote:
Eh? Ik ben bevriend met al die straatjongeren hier, dus gaat niet echt op voor mij.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Anders ga jij morgen gewoon willekeurig een gesprekje voeren met een groepje Marokkanen op straat.
Reageer je even hoe het is gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |