Ik wil o.us niet beledigen, dus laten we het er gewoon op gooien dat Turken uit Turkije komen en Marokkanen uit Marokko.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen Turken en Marokkanen dan ik ben er nog steeds niet uit
Geef toe, je vindt allochtonen soms wel iets lekkers hebben. Zoals lahmacun en döner.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Zolder het volgende:
Als je die kereltjes uit de OP ziet MOET je wel in de evolutietheorie geloven.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Zolder het volgende:
Als je die kereltjes uit de OP ziet MOET je wel in de evolutietheorie geloven.
Die gozer komt grappig over in dat filmpje maar heeft enige weken later heel laf gereageerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Je bent niet de enige die problemen met Marokkanen en hun jasjes heeft.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil o.us niet beledigen, dus laten we het er gewoon op gooien dat Turken uit Turkije komen en Marokkanen uit Marokko.
Turken zijn meestal stoerder, Marokkanen meestal irritanter.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen Turken en Marokkanen dan ik ben er nog steeds niet uit
En beiden kunnen nog wat leren van westerse beschaving.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Turken zijn meestal stoerder, Marokkanen meestal irritanter.
Als je een kaart in China koopt, dan ligt China in het Westen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En beiden kunnen nog wat leren van westerse beschaving.
Je gaat er echt nooit overheen komen hè. Vind dit soort ignorant gedrag niet passend bij jou.quote:
Wat doe ik nou verkeerd volgens jou dan ?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je een kaart in China koopt, dan ligt China in het Westen.
[..]
Je gaat er echt nooit overheen komen hè. Vind dit soort ignorant gedrag niet passend bij jou.
Anders ga jij morgen gewoon willekeurig een gesprekje voeren met een groepje Marokkanen op straat.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Je gaat er echt nooit overheen komen hè. Vind dit soort ignorant gedrag niet passend bij jou.
Stel je vraag nog eens broquote:Op maandag 5 maart 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Zogenaamde limbokanen.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ze met zo'n accent een grote mond hebben.quote:
Eh? Ik ben bevriend met al die straatjongeren hier, dus gaat niet echt op voor mij.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:24 schreef Micson het volgende:
[..]
Anders ga jij morgen gewoon willekeurig een gesprekje voeren met een groepje Marokkanen op straat.
Reageer je even hoe het is gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |