vieze xenofobofoob.quote:
nee maar wel het gedragquote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haat je mijn type omwille van mijn jas?
tfoee mattie wat kom je diskriminieren danquote:
Ik heb familie daar wonen dus er wonen wel degelijk mocrosquote:Op maandag 5 maart 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel ous
muiderpoort zou nog wel kunnen maar is meer anti en suri gebied, zelfde gaat op voor science park
Lolquote:Op maandag 5 maart 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tfoee mattie wat kom je diskriminieren dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ook niet in Schiebroek of Overschie wonenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Rotterdam, t stikt er van de marokkanen.
Ik zeg toch ook een beetjequote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb familie daar wonen dus er wonen wel degelijk mocros.
Is dat en agent ? Kom daar nu pas achterquote:Op maandag 5 maart 2012 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet echt objectief dat ts een plaatje met Marokkanen heeft uitgekozen waarop ze worden aangesproken door een agent. Zo creeërt ts toch een bepaald beeld om zijn standpunt te versterken. Een neutraal plaatje was beter geweest.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef vruchtensapje het volgende:
hoe noem je een haan uit marokko?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hou je bek jij Turk.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Players? Op die 1e foto in de OP zie ik gewoon een paar kleine jochies waarvan de balletjes waarschijnlijk nog niet zijn ingedaald.
Er zijn natuurlijk ook veel meer plaatjes van dat ze worden aangesproken door een agent of op andere manier in aanraking komen met justitie. Het is je dus vergeven.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Is dat en agent ? Kom daar nu pas achter
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef vruchtensapje het volgende:
hoe noem je een haan uit marokko?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |