Jouw favoriete spel is vast:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef Leevancleef het volgende:
TS is zeker zo'n blond joch met een babyface en zo'n kutpet op met een rechte klep.
Inderdaad. Is het Jeffrey? Is het DeAngelo? Is het Jordi?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw favoriete spel is vast:
[ afbeelding ]
Fi Holanda. Holanda is onbepaald, mien jong.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef o.us het volgende:
AhmedJaret, wat jij zegt kan gewoon weg niet.. 7ashouma ya khouya, enta 3raf 7tawa7ed ma3azjboush mgharba fil Holanda.
Even een klein vraagje aan je TS.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik haat die marokkaanse "players" met gucci pet en nickelson vuilniszak. Niet alle marokkanen alleen deze ( als jij daar niet bij hoort hoef je je ook niet aangesproken te voelen !) :
[ afbeelding ]
En deze
http://www.google.nl/sear(...)&biw=320&bih=416#i=8
En deze
[ afbeelding ]
Zelf heb ik ook marokkaanse vrienden dus is het niet echt gericht op marokkanen maar de mensen hierboven.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toch lijken ze allemaal op elkaar.. Je hebt iets van vier modellen lijkt wel....
TS is die rechterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef Leevancleef het volgende:
TS is zeker zo'n blond joch met een babyface en zo'n kutpet op met een rechte klep.
Niet mee eens. Op zich zijn de marokkanen uit mijn buurt netjes en de turken juist weer niet. Ligt aan de plaats waar je bent, denk ik.quote:
Die denken zeker dat ze ook heel wat zijnquote:
2 kindertjes die het te warm hebbenquote:
Hoe bedoel je ? Wat mijn ouders spreken ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent Koerdisch toch? Welke taal spreek jij dan.
shaderon ze haat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef shaderon het volgende:
Maak de volgende slagzin af:
"Wij hoeven geen marokkanen in ons land, omdat.."
watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef shaderon het volgende:
Leer Nederlands!!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Travel. het volgende:
w8 maar als Marokkaan van 2 meter je ziet
en daar weer een paar varianten op !quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toch lijken ze allemaal op elkaar.. Je hebt iets van vier modellen lijkt wel....
Nee daarom zijn ze nu welvarend? Wat heeft Marokko bereikt bv ? Ze zijn het lachertje van Noord Afrika...quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want? Dat van Nederland is toch stukken erger, dat is gebouwd op slavenarbeid en uitbuiting, tevens heeft Nederland helemaal niks bereikt in de geschiedenis.
Nee, met "jij", heb ik het ook daadwerkelijk over jou.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:29 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Wat mijn ouders spreken ?
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
en daar weer een paar varianten op !
retardquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Nee daarom zijn ze nu welvarend? Wat heeft Marokko bereikt bv ? Ze zijn het lachertje van Noord Afrika...
Jij bent een van henquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef hosselaar. het volgende:
[..]
watwie is "wij"? jij en je stormfront matties?
Haha que? Nederland is jarenlang een toevluchtsoord geweest voor protestanten, joden en andere minderheden omdat zij hier vrijelijk(er) hun geloof konden belijden. Een paar van de grootste werken in de historie van de mensheid zijn hier gepubliceerd, de beste schilders van de wereld kwamen uit de Nederlandse Republiek en door enkele oorlogen heeft Nederland meegeholpen het Europa te scheppen in de vorm waarin wij dat nu kennen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tevens heeft Nederland helemaal niks bereikt in de geschiedenis.
Het paupers zijn die zichzelf groot voelen omdat ze "players" zouden zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef shaderon het volgende:
Turks, nederlands en engels. Ook een paar koerdische scheldwoorden ( zaza ). Ik spreek zelf geen koerdischquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee, met "jij", heb ik het ook daadwerkelijk over jou.
Geen Koerdisch kennen en jezelf Koerd noemenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:53 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Turks, nederlands en engels. Ook een paar koerdische scheldwoorden ( zaza ). Ik spreek zelf geen koerdisch
Het eerste kun/kon je ook zeggen over veel andere landen, zoals het Moors rijk, dat heeft op Andalusië wat dat betreft meer godsdienstvrijheid gehad dan je ooit zou kunnen zeggen van Nederland, in vergelijking met andere West-Europese landen heb je echter volledig gelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Haha que? Nederland is jarenlang een toevluchtsoord geweest voor protestanten, joden en andere minderheden omdat zij hier vrijelijk(er) hun geloof konden belijden. Een paar van de grootste werken in de historie van de mensheid zijn hier gepubliceerd, de beste schilders van de wereld kwamen uit de Nederlandse Republiek en door enkele oorlogen heeft Nederland meegeholpen het Europa te scheppen in de vorm waarin wij dat nu kennen.
Het is prima dat je het Ottomaanse Rijk niet onderbelicht wilt laten, maar stellen dat Nederland niets bereikt heeft is pure quatsch.
Mijn ouders en heel mijn familie ( behalve neefjes en nichtjes ) kan koerdischquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen Koerdisch kennen en jezelf Koerd noemen
[..]
Het eerste kun/kon je ook zeggen over veel andere landen, zoals het Moors rijk, dat heeft op Andalusië wat dat betreft meer godsdienstvrijheid gehad dan je ooit zou kunnen zeggen van Nederland, in vergelijking met andere West-Europese landen heb je echter volledig gelijk.
Kunst heeft alleen een subjectieve waarde.
In elke oorlog heeft Nederland gediend als underdog en c-rol als steun. Of het echt daadwerkelijk heeft geholpen om het tot het hedendaagse Europa te vormen weet ik niet, kan daar niet over oordelen.
Je punt begrijp ik volledig en ben er mee eens.
Hoezo jij dan niet? Meer thuis spreken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Mijn ouders en heel mijn familie ( behalve neefjes en nichtjes ) kan koerdisch
... mijn tante in Marokko moet blijven. Ik wil een beetje zon als ik op familiebezoek ga.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef shaderon het volgende:
Er is in de academische wereld nog een behoorlijke discussie over de daadwerkelijke tolerantie op Andalusië, die voorlopig nog niet afgelopen zal zijn. De tachtigjarige oorlog die Nederland tegen Spanje voerde zorgde er mede voor dat Spanje op andere fronten geen oorlog kon voeren, danwel te hulp kon komen. Aangezien Spanje sterk katholiek was heeft dat in deze periode wel degelijk een sterke invloed gehad op de vorming van Europa als geheel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen Koerdisch kennen en jezelf Koerd noemen
[..]
Het eerste kun/kon je ook zeggen over veel andere landen, zoals het Moors rijk, dat heeft op Andalusië wat dat betreft meer godsdienstvrijheid gehad dan je ooit zou kunnen zeggen van Nederland, in vergelijking met andere West-Europese landen heb je echter volledig gelijk.
Kunst heeft alleen een subjectieve waarde.
In elke oorlog heeft Nederland gediend als underdog en c-rol als steun. Of het echt daadwerkelijk heeft geholpen om het tot het hedendaagse Europa te vormen weet ik niet, kan daar niet over oordelen.
Je punt begrijp ik volledig en ben er mee eens.
Nee jij niet jij word in Marokko weer gediscrimineert omdat ze jouw zien als een West-Afrikaan maak je geen zorgen blowertquote:
Hosselaar is geen Nederlander, maar een Negerlanderquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:04 schreef hosselaar. het volgende:
[..]
watwie is "wij"? jij en je stormfront matties?
HahahahahHAHAHA!!!!!98765432111!!!goeiegarpquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Hosselaar is geen Nederlander, maar een Negerlander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |