Jouw favoriete spel is vast:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef Leevancleef het volgende:
TS is zeker zo'n blond joch met een babyface en zo'n kutpet op met een rechte klep.
Inderdaad. Is het Jeffrey? Is het DeAngelo? Is het Jordi?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw favoriete spel is vast:
[ afbeelding ]
Fi Holanda. Holanda is onbepaald, mien jong.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef o.us het volgende:
AhmedJaret, wat jij zegt kan gewoon weg niet.. 7ashouma ya khouya, enta 3raf 7tawa7ed ma3azjboush mgharba fil Holanda.
Even een klein vraagje aan je TS.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik haat die marokkaanse "players" met gucci pet en nickelson vuilniszak. Niet alle marokkanen alleen deze ( als jij daar niet bij hoort hoef je je ook niet aangesproken te voelen !) :
[ afbeelding ]
En deze
http://www.google.nl/sear(...)&biw=320&bih=416#i=8
En deze
[ afbeelding ]
Zelf heb ik ook marokkaanse vrienden dus is het niet echt gericht op marokkanen maar de mensen hierboven.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toch lijken ze allemaal op elkaar.. Je hebt iets van vier modellen lijkt wel....
TS is die rechterquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef Leevancleef het volgende:
TS is zeker zo'n blond joch met een babyface en zo'n kutpet op met een rechte klep.
Niet mee eens. Op zich zijn de marokkanen uit mijn buurt netjes en de turken juist weer niet. Ligt aan de plaats waar je bent, denk ik.quote:
Die denken zeker dat ze ook heel wat zijnquote:
2 kindertjes die het te warm hebbenquote:
Hoe bedoel je ? Wat mijn ouders spreken ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent Koerdisch toch? Welke taal spreek jij dan.
shaderon ze haat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:59 schreef shaderon het volgende:
Maak de volgende slagzin af:
"Wij hoeven geen marokkanen in ons land, omdat.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |