Heb het over van die straatjochies die meisjes voor "kankerhoer" uitschelden.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
letten op hun kinderen? wel eens over de wallen gelopen? turkse gladjakkers buiten en familieleden achter het raam "werk bij blokker mama"
ja dat is typisch turksquote:Op maandag 5 maart 2012 22:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb het over van die straatjochies die meisjes voor "kankerhoer" uitschelden.
kan ha3k ma3koemquote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef o.us het volgende:
AhmedJaret, wat jij zegt kan gewoon weg niet.. 7ashouma ya khouya, enta 3raf 7tawa7ed ma3azjboush mgharba fil Holanda.
Kijk ff naar wat Arcadia heeft gepostquote:Op maandag 5 maart 2012 23:08 schreef SchoneZoon het volgende:
Zelfs Turken worden boos als ze geassocieerd worden met Marokkanen, dus dan weet je al genoeg
Dat wist ik al. De meeste Turken zijn gewoon nette mensen. Ze worden vooral gehaat, omdat mensen denken dat Turken en Marokkanen hetzelfde zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Kijk ff naar wat Arcadia heeft gepost
dat bewijst toch alleen maar dat Marokkanen veel slimmer, doordachter, sneller, sluwer, leniger en atletischer zijn? Turken worden steeds betrapt en ezel stoot zich- jaja, dus ja, kwestie van simpele marktwerking 1,2,3 de beste is marktleiderquote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Kijk ff naar wat Arcadia heeft gepost
quote:Jonge ik sla zo'n marokaan zo hard dat hij niet eens meer weet wie allah is
spikemaud 1 week geleden 12
Ahahahaquote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef Pulzzar het volgende:
Ik kwam pas zo'n Marokkaan tegen in een steegje. Hij schold me uit voor vieze homo. Toen zei ik dat ik echt homo ben. Hij werd een halve minuut stil. Daarna liet hij zijn broek zakken en hij zei: "Ik ben zo geil, spuit je zaad in mijn kontje!"
Ha! Turken stelen zelfs minder dan Nederlanders..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Turken zijn half zo idioot als Marokkanen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:14 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
De meeste Turken zijn gewoon nette mensen. Ze worden vooral gehaat, omdat mensen denken dat Turken en Marokkanen hetzelfde zijn.
Ik dacht dat het toch wel vrij bekend was dat Turken over het algemeen vrij nette mensen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze statistiek is een beetje misleidend. Het gaat hier namelijk alleen maar om verdachten, de percentages geven aan hoeveel van die verdachten van inbraak of diefstal worden verdacht.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dat maar eens als je in een Turkenbuurt hebt gewoond. Sowieso zielig die behoefte om misdragingen altijd maar aan afkomst te willen verbinden, maar wel altijd stom lullen dat dat niks met racisme van doen heeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:14 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Dat wist ik al. De meeste Turken zijn gewoon nette mensen. Ze worden vooral gehaat, omdat mensen denken dat Turken en Marokkanen hetzelfde zijn.
Wel bijna net zo idioot als Nederlanders. Ik zeg goed geïntegreerdquote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |