abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108759899
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Die reactie was ongemeend, het lijkt me dat mijn andere reacties dat juist benadrukken.

Om nou te zeggen dat Turkije bij elkaar gehouden wordt door nationalisme, ik weet het niet. Ik zie vaak wel een extreme vorm van trots bij Turken die ik ken, waarvan ik soms denk is dit niet gevaarlijk? En dan gaat het met name om haatgevoelens naar mensen die kritisch zijn over de Turkse staat zoals Koerden.

Maar goed, nee ik heb geen Turkse cultuur gestudeerd aan de universiteit.
Mijn beste vriend is Koerdisch :) en ik beoordeel mensen niet op basis van hen ras, islamitisch denken is gebaseerd op dat iedereen gelijk is en dat er geen rassen zijn.

En ik had het over de geschiedenis, dan zou je weten dat die "genocide"-aantallen door de jaren heen exponentieel is gestegen, waar het eerst begon met een schatting van 50.000 (volgens Armenië) zelf, waar het door de jaren heen evolueerde naar 1,5 miljoen. Daarnaast woonden de Armenen daarvoor gewoon heel vredig in Turkije, maar pleegden zij verraad door te collaboreren met Christenen (Aka GB e.d. rest), waarbij zij ook systematisch moorden aan het plegen waren, dat zij in die treinen waren gezet was een gevolg op die actie van hen. Daarnaast heeft Armenië ook door de eeuw heen verschillende moorden gepleegd op Turkse volkeren, waaronder deze. Ik ontken niet dat Turkije fouten heeft gemaakt in het verleden, maar een genocide wordt door door zowel als Turkse/Armeense historici ontkend/bevestigd. En nu wil ik echt niks meer hierover horen hoor, want ik draag de zondes van mijn voorouders niet.
pi_108760060
en het regenttt zwarte negers op de boy
pi_108760287
Lahmacun _O_
Doner _O_
turkije _O_
turken _O_
marokkanen :r :r :r :r :r
pi_108760707
gino pietermaai _O_
  maandag 5 maart 2012 @ 21:44:47 #155
368021 Jul137
one love
pi_108760848
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
marokanen hebbe ook tenminste swag kun je van die kazen niet zeggen
Sommige zijn echt heel erg knap *;
als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken
pi_108760856
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:30 schreef Arcadia het volgende:
En ik had het over de geschiedenis, dan zou je weten dat die "genocide"-aantallen door de jaren heen exponentieel is gestegen, waar het eerst begon met een schatting van 50.000 (volgens Armenië) zelf, waar het door de jaren heen evolueerde naar 1,5 miljoen
Precies dat zeggen neonazi's en revisionisten ook over de holocaust he. Daar wordt een stuk minder licht over gepraat.

Ik weet niet wat waar is en ik kies ook geen kant hoor, je hoeft jezelf, je religie of je land niet te verdedigen. Het enige wat ik aan wilde kaarten is, nogmaals, dat trots niet altijd terecht is.
pi_108760992
ts jij mag haten op marrokkaantjes die player zijn met nickelson jasjes maar een klacht indienen kan niet.

marrokkaantjes hebben ook het recht om zich te vertonen
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
  maandag 5 maart 2012 @ 21:47:50 #158
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_108761076
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
marokanen hebbe ook tenminste swag kun je van die kazen niet zeggen
Heb ook nog nooit kaas shag zien roken. :')
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_108761106
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Precies dat zeggen neonazi's en revisionisten ook over de holocaust he. Daar wordt een stuk minder licht over gepraat.

Ik weet niet wat waar is en ik kies ook geen kant hoor, je hoeft jezelf, je religie of je land niet te verdedigen. Het enige wat ik aan wilde kaarten is, nogmaals, dat trots niet altijd terecht is.
Oké :), blij dat je niet zo kortzichtig bent t.o.v. andere rassen en medelanders.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:49:22 #160
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_108761191

Deze mannen vertellen je wel even hoe het moet _O_
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_108761292
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef PhatBassBoom het volgende:

Deze mannen vertellen je wel even hoe het moet _O_
blanke laat zich de les lezen door 2 negers die wat schreeuwen op een deuntje.

jij bent een domme jongen he
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
  maandag 5 maart 2012 @ 21:56:33 #162
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_108761717
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Allessio het volgende:

[..]

blanke laat zich de les lezen door 2 negers die wat schreeuwen op een deuntje.

jij bent een domme jongen he
Ik ben niet blank, homo. Metal :')
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_108763527
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Vreemd, normaal vinden meisjes zoals jij mij heel erg leuk, vooral als ik Turkse worsten aankaart bij de discussietafel.
Meisjes zoals ik? Explain. :')
pi_108763869
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Want? Dat van Nederland is toch stukken erger :'), dat is gebouwd op slavenarbeid en uitbuiting, tevens heeft Nederland helemaal niks bereikt in de geschiedenis.
Nederland heeft niks bereikt?...
En als je het niks vind ga dan ergens anders met je vlaggetje wapperen
  maandag 5 maart 2012 @ 22:31:20 #165
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_108763948
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik haat die marokkaanse "players" met gucci pet en nickelson vuilniszak. Niet alle marokkanen alleen deze ( als jij daar niet bij hoort hoef je je ook niet aangesproken te voelen !) :
[ afbeelding ]

En deze

http://www.google.nl/sear(...)&biw=320&bih=416#i=8

En deze

[ afbeelding ]

Zelf heb ik ook marokkaanse vrienden dus is het niet echt gericht op marokkanen maar de mensen hierboven.
Lol die neger.
pi_108764170
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Arcadia het volgende:

[..]

[..]

Dacht eerst dat de tweede quote ongemeend was, maar na jouw andere reacties begon ik er toch anders over te denken, wat is het nou? En ik noemde je trouwens niet dom hè.

Tevens is nationalisme zowat het enige wat Turkije bij elkaar houdt, met alle rivaliserende landen eromheen.
Dus jij wilt zeggen dat nationalisme goed is ? Nationalisme is 1 stap minder dan fasicme ( k weet niet hoe je dat schrijft :') ). Ik ben zelf koerdisch en ik zit ook NIET te schreeuwen met pkk terwijl ik een apo shirt draag met op de achterkant fuck turkije.
Je moeder
pi_108764318
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Dus jij wilt zeggen dat nationalisme goed is ? Nationalisme is 1 stap minder dan fasicme ( k weet niet hoe je dat schrijft :') ). Ik ben zelf koerdisch en ik zit ook NIET te schreeuwen met pkk terwijl ik een apo shirt draag met op de achterkant fuck turkije.
Nee, dat is niet wat ik zeg.

When you assume, you make an ASS out of U and ME. Lees het topic terug, ik zei net dat mijn beste vriend koerdisch was.
pi_108764335
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:31 schreef EvanStone het volgende:

[..]

Lol die neger.
Hij is geheim agent.
Je moeder
pi_108764639
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

turkije is ook zotte bende, net geen somalië, snap niet dat die beesten bij de eu mogen
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
  maandag 5 maart 2012 @ 22:48:30 #170
338880 haan33
Studerende Boy
pi_108764930
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

turkije is ook zotte bende, net geen somalië, snap niet dat die beesten bij de eu mogen
Typisch een marokkaanse uitspraak :') turken werken harder en letten op hun kinderen, infantiele dweil, lees een krant
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  maandag 5 maart 2012 @ 22:49:07 #171
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_108764966
Ah wat is dat toch leuk om te zien. Boze marrokaantjes die mensen uitlokken om te vechten. "Kom dan sskltje kaaskop homo bla bla". Doe even bij je moeder in plaats van hier. Je moeder pakt je wel aan. Die hangt je aan je ballen op.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_108764985
quote:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk ?
Je moeder
pi_108765161
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:48 schreef haan33 het volgende:

[..]

Typisch een marokkaanse uitspraak :') turken werken harder en letten op hun kinderen, infantiele dweil, lees een krant
letten op hun kinderen? wel eens over de wallen gelopen? turkse gladjakkers buiten en familieleden achter het raam "werk bij blokker mama"
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_108765174
quote:

[..]

Turken zijn half zo idioot als Marokkanen.
pi_108765264
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Turken zijn half zo idioot als Marokkanen.
_O_ _O-
Je moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')