quote:
Ik geloof niet dat jij zo'n relgast bent.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef AhmedJaret het volgende:
moet je één keer in me gezicht zeggen sahbi, maar dan kijk je naar de stoeptegels alsof het een rembrandt is
verstop je maar achter je beeldscherm poesje
Vreemd, normaal vinden meisjes zoals jij mij heel erg leuk, vooral als ik Turkse worsten aankaart bij de discussietafel.quote:
wat, ik word dat echt wel als deze bogos mij en anderen belachelijk makenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zo'n relgast bent.
Meisjes van (V)MBO vinden Turken leuk, snap dat dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat, die Turken of (V)MBO tuig scholieren?
dat heet vaderlandse trots, ze hebben wat om voor uit te komenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als er één ding is waar ik een hekel aan heb zijn het die onterecht 'trotse' mocro's en vooral Turken die met hun vlaggetjes gaan wapperen
Bedoel je niet bongo's?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat, ik word dat echt wel als deze bogos mij en anderen belachelijk maken
Want? Dat van Nederland is toch stukken ergerquote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als er één ding is waar ik een hekel aan heb zijn het die onterecht 'trotse' mocro's en vooral Turken die met hun vlaggetjes gaan wapperen
Deuh, maar is de helft van NL een Turk of een MBO-er? Snap dat danquote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meisjes van (V)MBO vinden Turken leuk, snap dat dan.
Vaderland? Nederland is hun vaderland. Als ik links mag geloven.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dat heet vaderlandse trots, ze hebben wat om voor uit te komen
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want? Dat van Nederland is toch stukken erger, dat is gebouwd op slavenarbeid en uitbuiting, tevens heeft Nederland helemaal niks bereikt in de geschiedenis.
De Ottomaanse en Moorse rijken niet kennenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar zullen onderstaande Armeniërs het vast mee eens zijn.
[ afbeelding ]
Rare opmerking.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef o.us het volgende:
[..]
De Ottomaanse en Moorse rijken niet kennen.
Nou ja, er zitten er tussen die zichzelf al belachelijk maken hoor. Hebben ze geen haters voor nodig.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat, ik word dat echt wel als deze bogos mij en anderen belachelijk maken
Ik gaf enkel aan dat Marokko (Moorse rijk) en Turkije (Ottomaanse rijk) in hun vroegere vormen veel hadden betekent en bereikt.quote:
Wat heb jij gestudeerd aan de universiteit? Zolang het geen Turkse geschiedenis is, worden dit soort argumenten verworpen. Serieus, iedereen gedraagt zich als een kenner terwijl jullie helemaal niks wetenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar zullen onderstaande Armeniërs het vast mee eens zijn.
[ afbeelding ]
En dit dubbel en dwars. Dacht echt dat jij een toffe kerel was Wijnand, maar blijkbaar moet je mij profileren op basis van mijn afkomst, jammer dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik gaf enkel aan dat Marokko (Moorse rijk) en Turkije (Ottomaanse rijk) in hun vroegere vormen veel hadden betekent en bereikt.
Kom jij aanzetten met Armeniërs. Moet we de slavenhandel door Nederland niet vergeten he?
Waar heb ik gezegd dat zij niets hebben betekend?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dit dubbel en dwars. Dacht echt dat jij een toffe kerel was Wijnand, maar blijkbaar moet je mij profileren op basis van mijn afkomst, jammer dit.
Dat vergeet ik toch niet? Ik weet best dat onze voorouders rare dingen gedaan hebben. Ik ben niet iemand die met een vlag over straat gaat omdat ie zo trots is op zijn land.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik gaf enkel aan dat Marokko (Moorse rijk) en Turkije (Ottomaanse rijk) in hun vroegere vormen veel hadden betekent en bereikt.
Kom jij aanzetten met Armeniërs. Moeten we de slavenhandel door onder andere Nederland niet vergeten he?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat zij niets hebben betekend?
Ik houd niet zo van overdreven trots op je afkomst of land van oorsprong. Dieptepunten zijn in veel landen te vinden en dat is wat ik duidelijk wil maken.
Hoef je me niet meteen van racisme en domheid te betichten hoor.
Dacht eerst dat de tweede quote ongemeend was, maar na jouw andere reacties begon ik er toch anders over te denken, wat is het nou? En ik noemde je trouwens niet dom hè.quote:
Die reactie was ongemeend, het lijkt me dat mijn andere reacties dat juist benadrukken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Dacht eerst dat de tweede quote ongemeend was, maar na jouw andere reacties begon ik er toch anders over te denken, wat is het nou? En ik noemde je trouwens niet dom hè.
Tevens is nationalisme zowat het enige wat Turkije bij elkaar houdt, met alle rivaliserende landen eromheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |