Ga je lekker daar wonen met je tante. Problem Solved, dit op meerdere manieren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:13 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
... mijn tante in Marokko moet blijven. Ik wil een beetje zon als ik op familiebezoek ga.
Als ze d.m.v hun gedrag niet meer buiten de toon vallen binnen de nederlandse "cultuur", dit geldt ook voor nederlanders die net doen of ze mooiboy marokkaan zijn, hoeven ze hier niet weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het paupers zijn die zichzelf groot voelen omdat ze "players" zouden zijn.
Trouwens, ik ben ook allochtoon dus "ons land" mag weg.
Niet alle mocros hoor. Alleen die ventjes als in de OP.
Wat doet Huntelaar daar links?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik haat die marokkaanse "players" met gucci pet en nickelson vuilniszak. Niet alle marokkanen alleen deze ( als jij daar niet bij hoort hoef je je ook niet aangesproken te voelen !) :
Jouw zaad-grapjes zijn wel van hoog niveau.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:01 schreef Broodje_Zaad het volgende:
KLB is echt achteruit gegaan. De garpjes zijn niet nieuw meer en t is alleen nog maar "wollah k stek je ner kk flikkr kom dn" onzin.
Dat gaat niet. Ik heb geen dubbel paspoort meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:58 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ga je lekker daar wonen met je tante. Problem Solved, dit op meerdere manieren.
when you see it, you'll shit bricksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef wise het volgende:
[..]
when you see it, you'll shit bricksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie hem nu pas
[..]
when you see it, you'll shit bricksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
[..]
when you see it, you'll shit brickswtf "zoek de neger", zovaak naar deze foto gekeken en ik zaghem pas door jouw reactie. Epic reactie dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
when you see it, you'll shit bricksNu schijt ik bakstenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
By the light of the moon! *poof*
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]![]()
Wat erg. Ik zie hem ook nu pas!
Nu ben ik vast een racist.
Wat nou racist, hij heeft gewoon een natuurlijke camouflage.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]![]()
Wat erg, Ik zie hem ook nu pas!
Nu ben ik vast een racist.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat nou racist, hij heeft gewoon een natuurlijke camouflage.
Moest lachen, sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat nou racist, hij heeft gewoon een natuurlijke camouflage.
Welke van de 7?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef hoeliefloepie het volgende:
[ afbeelding ]a
lol die neger valt me nu pas op
Nu je het zegt, niemand draagt idd een nektasje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:00 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Jongens jongens, anders ben je even onder de indruk van een plaatje van 6 jaar geleden.
in de zomer ga ik hem echt wel weer pakken, past nu gewoon niet bij winterjasquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nu je het zegt, niemand draagt idd een nektasje.
Vergeet je tampons er niet in te stoppenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
in de zomer ga ik hem echt wel weer pakken, past nu gewoon niet bij winterjas
Makkelijk voor winkeliers en politieagenten. Kunnen ze je er meteen aan terugtrekken als je het weer eens niet kon laten om van de spullen af te blijven.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Wat jij zeg? Ik maake jou kapot... is vast de reactie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vergeet je tampons er niet in te stoppen
dan doe ik hem over mijn nek uit, geef ik een trap naar achter en gwn rwiena rennen echt niet dat die dikke fm mij kan pakkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Makkelijk voor winkeliers en politieagenten. Kunnen ze je er meteen aan terugtrekken als je het weer eens niet kon laten om van de spullen af te blijven.
Zijn jouw schoenen ook van de vrachtwagen afgevallen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat dan kom je tekort, wil ze best ff brengenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vergeet je tampons er niet in te stoppen
lolno, alsof ik schoenen draag die en masse op een vrachtwagen gestacked zijn, heb exclusiever dan datquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zijn jouw schoenen ook van de vrachtwagen afgevallen?
handgemaakte prada?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:14 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
lolno, alsof ik schoenen draag die en masse op een vrachtwagen gestacked zijn, heb exclusiever dan dat
Marokkaanse teenslippers die gekust zijn door de koning?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:14 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
lolno, alsof ik schoenen draag die en masse op een vrachtwagen gestacked zijn, heb exclusiever dan dat
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Marokkaanse teenslippers die gekust zijn door de koning?
met mijn jordans kan ik gewoon naast mijn schoenen lopen, dan shine die ita shit er nog uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geen boticelli rocken, wat voor mocro ben jij nou.
jordan'squote:Op woensdag 7 maart 2012 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
met mijn jordans kan ik gewoon naast mijn schoenen lopen, dan shine die ita shit er nog uit
Marokkaan in Jordans is als een Nederlander die geen kaas lust.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
met mijn jordans kan ik gewoon naast mijn schoenen lopen, dan shine die ita shit er nog uit
maar ahmet is verkaasd jwz mattiejquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Marokkaan in Jordans is als een Nederlander die geen kaas lust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |