Jawel hoor pas maar opquote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze met zo'n accent een grote mond hebben.
Ik vind racisme niet passen bij jou.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat doe ik nou verkeerd volgens jou dan ?
Dat soort kanen krijgen geen degelijke opvoeding. Thuis braaf zijn, en dan op straat gaan rellen. Dus die hebben overal een grote bek.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze met zo'n accent een grote mond hebben.
opzich niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik wil o.us niet beledigen, dus laten we het er gewoon op gooien dat Turken uit Turkije komen en Marokkanen uit Marokko.
[..]
Geef toe, je vindt allochtonen soms wel iets lekkers hebben. Zoals lahmacun en döner.
Ja dat soort Turken en Marokkanen hebben geen leven en hangen op het internet.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef sinepedraap het volgende:
Jongens willen jullie het volgende even onthouden?
Het negatieve beeld van Turken en Marokkanen komt vaak omdat dat de enige Turken en Marokkanen zijn die je ziet omdat het op straat oftewel buiten rondhangen is.
Zullen vast zat toffe Turken en Marokkanen zijn die wel gewoon op normale plekken vertoeven maar ja die zien we natuurlijk niet zo snel hè.
Iddquote:Op maandag 5 maart 2012 20:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja dat soort Turken en Marokkanen hebben geen leven en hangen op het internet.
Ja, en jij in de een na laatste.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent zeker in laatste fase?
Het idee misschien?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:35 schreef zlotka het volgende:
Zie op de foto geen een marokkaan met Gucci petje, nektasje of Nickelson jas TS...
Hij staat vast te hangen bij dat nieuwe metrostation. Vet hip, man.quote:
Maakt niet uit, VMBO/MBO scholiertjes diggen Turken en dat is dus helft van Nederland. Meer dan genoeg.quote:
Wat, die Turken of (V)MBO tuig scholieren?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, VMBO/MBO scholiertjes diggen Turken en dat is dus helft van Nederland. Meer dan genoeg.
Echniej..al kan ik hun kookkunsten meestal wel waarderenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, VMBO/MBO scholiertjes diggen Turken en dat is dus helft van Nederland. Meer dan genoeg.
Nopequote:Op maandag 5 maart 2012 20:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turks mi mang,
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sucuk
Nog steeds niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |