quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat wijf wat de 4-1 voorspelt had, goed zo.
Dat wijf heeft een naam, maar bedanktquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat wijf wat de 4-1 voorspelt had, goed zo.
Tieteeeeeuhquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dat wijf heeft een naam, maar bedankt
Gnieperd is erger dan wijfquote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dat wijf heeft een naam, maar bedankt
Copy paste je weet toch 422 is mijn leermeester. Naja tijd voor Psv - Twente kijken op wie Ajax verder inlooptquote:
Waarom dan niet tegen manchester? Goffer als ze wat eerder hadden ingezien dat t gewoon kon....quote:
Veel teveel opgehemeld.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef Lemsterr het volgende:
Wat is er mis met Eriksen trouwens? Bakt er helemaal niks van.
die rukt teveel op video's van Xaviquote:Op zondag 4 maart 2012 16:28 schreef Lemsterr het volgende:
Wat is er mis met Eriksen trouwens? Bakt er helemaal niks van.
Whehehehehehequote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, was een gelukje. Nu weer de keuken in.
Over 2 uur ben ik weer in de keuken. Nu genieten van de 3-2 voor PSV tegen Twente.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, was een gelukje. Nu weer de keuken in.
Klopt ja geweldige assist van Theo.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef davihaa het volgende:
Lorenzo 'Hattrick' Ebecilio![]()
Had trouwens wel naar Theo mogen rennen voor die pass bij de 4-1. Toch geweldig dat vandaag zo afloopt, ging al uit me dak bij de 1-1.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef DeTolk het volgende:
Ok, nu weet ik het zeker. Ik doe nooit meer een Ajaxshirt aan tijdens een wedstrijd van Ajax.
1e helft met Ajaxshirt en 2e zonder.
Grapje, geweldige voorspelling.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Over 2 uur ben ik weer in de keuken. Nu genieten van de 3-2 voor PSV tegen Twente.
Dan maar hopen dat je die niet goed hebtquote:Op zondag 4 maart 2012 16:31 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Over 2 uur ben ik weer in de keuken. Nu genieten van de 3-2 voor PSV tegen Twente.
verpatsen, \heel snelquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
MAN CITY BIEDT 30MILJOEN VOOR L.EBECILIO
Ik wil de helft.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Grapje, geweldige voorspelling.
Door jou heb ik 50 euro gewonnen met de TOTO.
een miljoen is al zatquote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ajax verwerpt het bod.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
was echt een wonder dat ajax er geen 1 keer gevaarlijk uit werd.. zo slecht waren die voorzetten niet echt...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toby heeft ook een voorzet syndroom van de rechter kant sinds vandaag denk ik.
Like a bossquote:Op zondag 4 maart 2012 15:30 schreef S0nic het volgende:
Er zijn nog 45 minuten, Imbecilio maakt vast hattrick jeweet.
10 voor Ebecilio.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef Self-Catering het volgende:
Jullie cijfers aan de spelers please
Jawel Anita 7.5quote:Op zondag 4 maart 2012 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
10 voor Ebecilio.
De rest maakt niet uit.
Die eerste was gewoon gelukquote:Op zondag 4 maart 2012 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gniepert heeft 3-2 voorspeld.
Maar toch wordt het 2-2.
Twente mag ook niet winnen. Ze moeten echt gelijk spelen.quote:
gelijk is idd het best, hoewel ik liever twente zie winnen dan psvquote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Twente mag ook niet winnen. Ze moeten echt gelijk spelen.
Las een paar maanden geleden: 'Bejaarde vrouw wint 10.000 met TOTO'quote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die eerste was gewoon geluk![]()
doe nou niet alsof vrouwen verstand hebben van voetbal
Ja de derde is eraf gevallen omdat hij de bal met zijn borst aannam. Maar even serieus, als Ebecilio nou deze vorm vast houdt van de tweede helft dan.......quote:
NIEUWE MESSI!!!1!1!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja de derde is eraf gevallen omdat hij de bal met zijn borst aannam. Maar even serieus, als Ebecilio nou deze vorm vast houdt van de tweede helft dan.......![]()
![]()
![]()
Heeft hij nou een kleine schaal op zijn hart getatoeëerd?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Who the fuck is Messi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zit z'n pacemakerquote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij nou een kleine schaal op zijn hart getatoeëerd?
Het is net zo'n the piratebay boot.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij nou een kleine schaal op zijn hart getatoeëerd?
Oh ja dat klopt, was wel grappig toen jaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar dat zei ons Eredivisie Live neger toen.
Hou toch op man, geweldige speler.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Mandéra het volgende:
Ebecillio, leuk dat je 3x scoorde vanmiddag, verder blijft het 1 groot drama die jongen.
Volgende week RKC bekijken vanaf VAK410.
Wel met Ebecilio in de basis he!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Mandéra het volgende:
Ebecillio, leuk dat je 3x scoorde vanmiddag, verder blijft het 1 groot drama die jongen.
Volgende week RKC bekijken vanaf VAK410.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt geweldige wedstrijd heeft ie uitgekozen om in 410 te zitten wel.
Tsja voor andere wedstrijden waren er geen kaarten in de verkoop.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt geweldige wedstrijd heeft ie uitgekozen om in 410 te zitten wel.
Iedereen kan toch wel eens een middagje knallen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Mandéra het volgende:
Ik vraag me gewoon ontzettend af, waarom kan hij het nu ineens wel maar heeft hij de rest van dit seizoen nog niks laten zien? Hij kan echt wel voetballen heeft hij laten zien.
Maar ik ben wel erg opgelucht man, eerste helft was helemaal niks geef toe.
Ik vind Sulejmani de laatste weken echt niks presteren.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Lorenzo basisplaats nou hoor, oprotten met sulejmani
Zeker wel, je zult mij niet horen klagen over zijn doelpunten.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel eens een middagje knallen?
Zolang je er maar van genietquote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tsja voor andere wedstrijden waren er geen kaarten in de verkoop.Moet het toch een keertje meegemaakt hebben.
Mwah hij liet vandaag ook wel zien dat hij zeker wat techniek bezit.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zeker wel, je zult mij niet horen klagen over zijn doelpunten.
Ze worden aardig in het zadel geholpenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, Ebecilio speelde vanmiddag ook geweldig en speelt normaal ook ruk, ik denk niet dat Twente nog een keer zo goed gaat spelen.
psv is wel heel dramatisch iddquote:
Wat een geweldige kerel, dat had ik niet achter hem gezocht!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Stiggie het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)jn-hoofd-zitten.html
Sorry maar Roda viel na de 1-1 enorm terug en na de 2-1 deden ze helemaal niets meer, dus zo goed was het allemaal nietquote:Op zondag 4 maart 2012 17:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, als hij deze lijn nu door trekt. Ik bedoel, als je een keer zo kan spelen kan je wel vaker zo spelen toch? Want dit was echt heel goed.
Maar als je die goals van Ebecilio nou eens terug kijkt? Ik bedoel, die twee schoten, daar kan een verdediger moeilijk iets aan doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry maar Roda viel na de 1-1 enorm terug en na de 2-1 deden ze helemaal niets meer, dus zo goed was het allemaal niet
HIj heeft het over Ebe en niet over Ajax.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry maar Roda viel na de 1-1 enorm terug en na de 2-1 deden ze helemaal niets meer, dus zo goed was het allemaal niet
Ze zijn de hele wedstrijd heel ver teruggevallen. Ze hadden een counter waar de goal uit kwam. Thats it.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, goede schoten maar hij wordt toch ook niet aangepaktquote:Op zondag 4 maart 2012 17:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
HIj heeft het over Ebe en niet over Ajax.
Mwah, ookal is hij uit vorm is hij meestal toch goed voor assists, hij was een beetje onzichtbaar maarja.. Hij komt er wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Maar hij had z'n dag niet echt...
Nee die is de hele wedstrijd vrij gelaten want aan@allen deed Roda toch al niet en er was niet 1 van zijn 3000 voorzetten voldoende. Volgens mij heeft Velthoven ook gewoon aan zijn team opgedragen hem vrij te laten.quote:
Het spel was dominerend op zijn Ajax. Veelquote:Op zondag 4 maart 2012 16:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Janssen deed trouwens helemaal niks deze wedstrijd, het was net alsof we met 10 man speelde.
Zo slecht speelde Ajax sowieso niet, Hele wedstrijd wel dominerend. Die ene fout van Ebe was de enige kans van Roda en daar kwam gelijk een goal uit, daarna was iedereen gelijk depressief.
Klopt, het hangt heel erg van individuele hoogstandjes af. Maar vooral tegen ploegen als dit roda die met 11 man achter de bal verdedigen is het sowieso heel lastig om voor de goal te komen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Het spel was dominerend op zijn Ajax. Veel
Balbezit. Middenvelders die terugzakken tot bijna tussen de verdedigers. Veel rondtikken tussen verdediging/middenveld.
Maar als er een keer een bal ingespeeld wordt dan komt er totaal geen kans uit, ballen worden simpel verspeeld, aanvallers die niet bewegen, middenvelders die geen pass naar voren durven te geven, geen ballen door de linies heen enzovoort...
Kansen creëren, vooruit voetballen is gewoon zwak op dit moment
Ach het is algemeen bekend dat Janssen nou niet echt een 'Ajacied' is. Ik kan me er niet aan storen. Interviewer was ook wel lekker aan het stoken. Ik vind Janssens houding wel prima. Hij doet wat de trainer zegt. Punt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef RvLaak het volgende:
Die uitspraak van Janssen net "Ik hoop dat 'ze' dan winnen"... Verspreking, of bewust?
Ik hoop sowieso dat ze hem niet meer opstellen, dus mij maakt t echt niet uit wat hij zegt zolang hij maar niet speelt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef RvLaak het volgende:
Die uitspraak van Janssen net "Ik hoop dat 'ze' dan winnen"... Verspreking, of bewust?
Idd. Janssen is gewoon een prima, realistische gast.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Ach het is algemeen bekend dat Janssen nou niet echt een 'Ajacied' is. Ik kan me er niet aan storen. Interviewer was ook wel lekker aan het stoken. Ik vind Janssens houding wel prima. Hij doet wat de trainer zegt. Punt.
Op de opmerking van de interviewer dat De Boer voortaan zonder hem het middenveld wil bemannen zei Janssen "ik hoop dat 'ze' dan kampioen worden. Oeps, 'we'".quote:
Al die te korte en anders wel extreem zachte passjes die hij vandaag gaf terwijl dit voorheen juist zijn handelsmerk wasquote:Op zondag 4 maart 2012 18:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat ze hem niet meer opstellen, dus mij maakt t echt niet uit wat hij zegt zolang hij maar niet speelt.
Zou wel aangeven waarom hij zo dramatisch speelt.
Ach die verspreking vind ik niet zo'n probleem, dat hij niet goed speelt des te meerquote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Filmpje:
http://eredivisielive.nl/(...)kampioen-worden.html
Gewoon een miskoop maar dat is hem niet alleen te verwijtenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Mandéra het volgende:
Theo is wel rock 'n roll, die drinkt een pintje, rookt een peuk en volgende week is er weer een wedstrijd.
Geen miskoop, Ajax haalt gewoon niet het maximale uit hem omdat hij allerlei andere posities moet bezetten dan hij bij twente deed.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een miskoop maar dat is hem niet alleen te verwijten
Dat weten ze bij Ajax toch? Dus een miskoop maar niet alleen de speler verwijtbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 19:54 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geen miskoop, Ajax haalt gewoon niet het maximale uit hem omdat hij allerlei andere posities moet bezetten dan hij bij twente deed.
Dat ligt niet alleen aan z'n positie, z'n passen en schoten gaan ook het stadion uit en zijn dramatisch.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:54 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geen miskoop, Ajax haalt gewoon niet het maximale uit hem omdat hij allerlei andere posities moet bezetten dan hij bij twente deed.
Vandaag niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan z'n positie, z'n passen en schoten gaan ook het stadion uit en zijn dramatisch.
Ooijer balt ebe.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef muzas het volgende:
Waarom rende ie trouwens na zijn 2e doelpunt linea recta met 3 keer de lichtsnelheid naar Ooijer?
Omdat De Ooij.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef muzas het volgende:
Waarom rende ie trouwens na zijn 2e doelpunt linea recta met 3 keer de lichtsnelheid naar Ooijer?
Omdat Ooijer erg belangrijk is voor de jongere spelers!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef muzas het volgende:
Jep. Al denk ik dat er toch teveel ploegen boven ons staan/.meedoen om de titel om zelf de titel te pakken dit jaar.quote:
Als we nu voor een twee plek zouden kunnen tekenen dan moeten we dat zeker doen. Titel is wel heel ambitieus met zo'n elftal.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jep. Al denk ik dat er toch teveel ploegen boven ons staan/.meedoen om de titel om zelf de titel te pakken dit jaar.
Maar ik zie zelf AZ & Twente niet heel veel meer verspelenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Als we nu voor een twee plek zouden kunnen tekenen dan moeten we dat zeker doen. Titel is wel heel ambitieus met zo'n elftal.
Jij ziet Az uit bij Feyenoord, Psv en Vitesse en thuis Twente weinig verspillen? Ze doen het geweldig maar ik verwacht nog steeds een terugval zoals ze voor de winterstop al een tijd hadden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar ik zie zelf AZ & Twente niet heel veel meer verspelen
Ben het wel met je eens maar dat was vorig jaar niet anders, zolang we erom meedoen zijn we kanshebberquote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Als we nu voor een twee plek zouden kunnen tekenen dan moeten we dat zeker doen. Titel is wel heel ambitieus met zo'n elftal.
Ja. Ik denk dat Ajax in de komende 10 wedstrijden meer gaat verspelen. Tuurlijk, goede reslutaten laatste tijd maar wel met erg matig spelquote:Op zondag 4 maart 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet Az uit bij Feyenoord, Psv en Vitesse en thuis Twente weinig verspillen?
Eens. Klopt volledig.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:01 schreef Tarado het volgende:
Domineren is de bal in bezit houden en dan gaatjes vinden in de verdediging van de tegenstander, dat heb ik niet gezien vandaag, balbezit op eigen helft is geen dominantie
Dat is gewaagd. Ajax zal kampioen worden, niet met goed voetbal, maar omdat Ebecilio de boost heeft gegeven vanmiddag.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat Ajax in de komende 10 wedstrijden meer gaat verspelen. Tuurlijk, goede reslutaten laatste tijd maar wel met erg matig spel
We spelen ruk en toch winnen we? Typische kampioenselftal toch ?:Pquote:Op zondag 4 maart 2012 20:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat Ajax in de komende 10 wedstrijden meer gaat verspelen. Tuurlijk, goede reslutaten laatste tijd maar wel met erg matig spel
Denk dat Ozbiliz eigenlijk is begonnen met die boost, Man u, Excelsior (Armeens elftalquote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is gewaagd. Ajax zal kampioen worden, niet met goed voetbal, maar omdat Ebecilio de boost heeft gegeven vanmiddag.
Ja, Ozbiliz begon er idd mee. Ik moet zeggen, Ebecilio doet iets en probeert dingen terwijl de anderen alleen maar tikkie breed tikkie terug doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Denk dat Ozbiliz eigenlijk is begonnen met die boost, Man u, Excelsior (Armeens elftal![]()
).
Daardoor heeft Ebecilio denk ik ook doorgekregen dat er misschien wel wat te halen voor hem is ofzo
Het rijtje wordt afgesloten met Jeroen Verhoeven en Lorenzo Ebecilio die respectievelijk 6000 en 2500 euro per maand krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoeveel betalen ze die ebecilio per jaar? weet iemand dat?
thx, 2500 is niet heel erg veel voor een voetballerquote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Het rijtje wordt afgesloten met Jeroen Verhoeven en Lorenzo Ebecilio die respectievelijk 6000 en 2500 euro per maand krijgen.
Bron:
http://www.soccernews.nl/(...)o_verdient_het_minst
Wel een artikeltje van een jaar geleden.
wat een interview zegquote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Ebecilio-Dubbele-gevoelens.htm
'Na weer een fout gemaakt te hebben'
Wat een realistische jongen !
Maar ff serieus, leuk voor hem!
Eerste contract na amateurclubs.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
thx, 2500 is niet heel erg veel voor een voetballer
Gewoon wat in het contract is afgesproken incl evt bonussen en voorwaarden daarvoorquote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef bjanaan het volgende:
2500 is inderdaad niet veel? Hoe wordt dat bepaald eigenlijk hoe beter je presteert hoe meer salaris je krijgt?
Of hoe langer je bij een club zit hoe hoger je salaris?
Beidequote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef bjanaan het volgende:
2500 is inderdaad niet veel? Hoe wordt dat bepaald eigenlijk hoe beter je presteert hoe meer salaris je krijgt?
Of hoe langer je bij een club zit hoe hoger je salaris?
No problemo. Daar heb je vrienden voor!quote:
Waarom dequote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
No problemo. Daar heb je vrienden voor!
Wat heeft die dan ongeveer?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Er wordt gevreesd dat Sulejmani het hele seizoen niet meer in actie kan komen.
sorry dat ik het zeg maar :quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gevreesd?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Na dit seizoen moeten we echt die Verheijen z'n werk laten doen bij ons.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:06 schreef gniffie het volgende:
Sulejmani er de rest van het seizoen uit? 14.gif
Geen Janssen en Enoh ook meer, dus de rotte appels zijn er nu bijna allemaal uit
Ik dacht dat er een week of 4 voor stond, maar is het al bevestigd dan van Sulejmani?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Gescheurde meniscus, kan er zelf al 7 maanden door niet tegen een bal trappen. Kan ff duren
Wiequote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Gescheurde meniscus, kan er zelf al 7 maanden door niet tegen een bal trappen. Kan ff duren
Tja... hij was al maanden aan het forceren spelende met pijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:01 schreef Wessiej het volgende:
Zou wat zijn, dat hij er nu wekelijks 2 erin gaat pompen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Burrito het volgende:
Ebecillio in het NL EftalHij gaat ons Europees & Wereld kampioen maken
![]()
Zou Ebecilio het minder doen dan Sulejmani? Nou...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:20 schreef Tarado het volgende:
Blijft toch jammer van Sulejmani, ook al speelt hij niet de sterren van de hemel, ik heb niet het idee dat Ebicilio het lek boven heeft en er nu wekelijks een paar gaat intrapppen
Die kans is zeker aanwezigquote:Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zou Ebecilio het minder doen dan Sulejmani? Nou...
Wat een toevalquote:Op zondag 4 maart 2012 23:55 schreef Self-Catering het volgende:
Ik vond Theo opnieuw onzichtbaar. Maar de statistieken liegen niet. Theo de schakel?
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1622206/statistieken
En daarvan 1 assist, en 1 a 2 set-pieces. Voor de rest was het weer vanouds tikkie breed, tikkie terug en wijzen waar de bal naar toe moest ipv vrij te lopenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:55 schreef Self-Catering het volgende:
Ik vond Theo opnieuw onzichtbaar. Maar de statistieken liegen niet. Theo de schakel?
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1622206/statistieken
En zo iemand kan best belangrijk zijn voor een team. Vorig seizoen heeft hij het zo bij Twente gedaan maar zorgde er wel voor dat hij vaker op bepalendere posities kwam, nu blijft hij erg veel weg bij de 16, alleen af en toe van afstand probeert hij het.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
En daarvan 1 assist, en 1 a 2 set-pieces. Voor de rest was het weer vanouds tikkie breed, tikkie terug en wijzen waar de bal naar toe moest ipv vrij te lopen
Nee jouw post voegde iets toe aan de discussiequote:Op maandag 5 maart 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]altijd die aanval en vergelijken, praat nou gewoon over ajax.
Onmogelijk man. Dan heb je net dat team neergezet om hem heen, en dan dan is Man City langsgekomen met 50 miljoen euro en 3 kratten bier, en dan issie weg!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Tyron het volgende:
Ik denk dat we een team om Ebecilio heen moeten bouwen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onmogelijk man. Dan heb je net dat team neergezet om hem heen, en dan dan is Man City langsgekomen met 50 miljoen euro en 3 kratten bier, en dan issie weg!
BTW, was je vorige week nog de loser van het schoolplein als je aankwam met je Ebicilio voetbalplaatje, morgen kun je hem ruilen voor C. Ronaldo, Messi en Zlatan bij elkaar! En dan mag je nog over de vriendin van je klasgenoot heen ook!
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onmogelijk man. Dan heb je net dat team neergezet om hem heen, en dan dan is Man City langsgekomen met 50 miljoen euro en 3 kratten bier, en dan issie weg!
BTW, was je vorige week nog de loser van het schoolplein als je aankwam met je Ebicilio voetbalplaatje, morgen kun je hem ruilen voor C. Ronaldo, Messi en Zlatan bij elkaar! En dan mag je nog over de vriendin van je klasgenoot heen ook!
Zuur, weer zijn knie.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Kijkoperatie met meniscus, ook gehad. Maaaaaanden eruit, hoop het beste voor Mickey
Maar de 2e seizoenshelft was het niks en had hij overal last van, dus beters neemt ie nu even rust totdat ie nergens meer last van heeft. Misschien dat ie dan wel weer weet hoe voetbal werkt.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zuur, weer zijn knie.
Ben er echt niet blij mee trouwens. Beetje matig de laatste wedstrijden maar dit team gaat net weer een beetje draaien en Mickey was toch wel de beste speler van het eerste seizoenshelft.
Is aan de ene kant in hem te prijzen dat hij doorspeelt omdat de coach het vraagt maar aan de andere kant ook weer niet zo slim van hem zowel als van technische en medische staf.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar de 2e seizoenshelft was het niks en had hij overal last van, dus beters neemt ie nu even rust totdat ie nergens meer last van heeft. Misschien dat ie dan wel weer weet hoe voetbal werkt.
Beters gaan ze gewoon naar dat schema van die Verheijen of zo luisteren. Het is wel overduidelijk dat er iets moet veranderen. Maar in ieder geval wordt de medische staf vervangen.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Echt elke week valt er wel weer een Ajacied om.
Dit keer ben ik het wel met je eens, gisteren was hij weet ik veel waar maar in ieder geval niet met de realiteit bezigquote:Op maandag 5 maart 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het lijkt eindelijk door te dringen dat er iets niet klopt.
En sorry, het moet nog ff : Eriksen gisteren bij de goal van Anita, dat is PRECIES wat ik bedoelde, ipv die bal er gewoon in te tikken, arrogant met een Messi-wippertje proberen, en falen....
Die gast vindt zichzelf veels te goed.
Op zich was de actie zelf wel mooi, maar hij wil het allemaal zo moeilijk en mooi doenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het lijkt eindelijk door te dringen dat er iets niet klopt.
En sorry, het moet nog ff : Eriksen gisteren bij de goal van Anita, dat is PRECIES wat ik bedoelde, ipv die bal er gewoon in te tikken, arrogant met een Messi-wippertje proberen, en falen....
Die gast vindt zichzelf veels te goed.
Niet doordraven nuquote:Op maandag 5 maart 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
het was meer een: "zie je wel dat ik niet gek ben" post.
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou boerrigter links onder?
Ik zie dat Gordon ook wat kilo'tjes is afgevallen?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JaOm alvast weer in de stemming te komen aldus hemzelf
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dat Gordon ook wat kilo'tjes is afgevallen?
Piet Paniek had 1 momentje weer gisteren dat hij weer helemaal mis zatquote:Op maandag 5 maart 2012 13:19 schreef hannoes het volgende:
Ik ben blij dat Vermeer zijn vorm terug heeft gevonden!
Hij heeft gister sowieso maar 1 momentje gehadquote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Piet Paniek had 1 momentje weer gisteren dat hij weer helemaal mis zat
Inderdaad voor de rest verdedigde Roda alleen maar .quote:Op maandag 5 maart 2012 13:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij heeft gister sowieso maar 1 momentje gehad
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
gister zei ik dat al, maar niemand reageerde.quote:
Jep, klasse kerel.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
En daarachteraan ook Verhoeven ?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hij is veelte druk aan het twitter met zijn JEROEN_STOER_met_capouchon plaatjes.quote:
Idd, Lorenzo die aan actie durft te maken vooruit. Het lukt vaak niet, maar hij probeert het tenminste. Kan vaak niet van Micky gezegd worden.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Catch22- het volgende:
Lorenzo durft een actie vooruit te maken?
Als hij dat doet probeert hij door zijn man heen te lopen en dat gaat niet.
Met een meniscus blessure kan je gewoon seksen hoor?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
Treurig dat Sulejmani lang geblesseerd lijkt te gaan zijn. Zeker voor hemzelf en wellicht ook zijn vrouw ivm het niet vol kunnen gaan tijdens de sex. Afijn, dat natuurlijk geheel ter zijde.
Voor Ajax hoeft Sulejmani's afwezigheid niet slecht te zijn. Ebecilio mag dan wellicht minder techniek hebben dan Sulejmani, maar Lorenzo heeft wél meer lef in zijn donder en durft wél een actie vooruit te maken.
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is ditquote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
Treurig dat Sulejmani lang geblesseerd lijkt te gaan zijn. Zeker voor hemzelf en wellicht ook zijn vrouw ivm het niet vol kunnen gaan tijdens de sex. Afijn, dat natuurlijk geheel ter zijde.
Voor Ajax hoeft Sulejmani's afwezigheid niet slecht te zijn. Ebecilio mag dan wellicht minder techniek hebben dan Sulejmani, maar Lorenzo heeft wél meer lef in zijn donder en durft wél een actie vooruit te maken.
Hij heeft als één van de weinigen lef in zijn donder. Kan je van ubermietje Sulejmani niet zeggen. Ik ontken ook helemaal niet dat Lorenzo's acties vaak niet goed gaan, maar wél dat hij vooruit durft te voetballen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is dit
Ebecilio heeft meer lef en durft een actie te maken?
Volgens mij zaten wij ons te irriteren aan Ebecilio omdat Ebecilio teveel balverlies had, en hij er niks van kon. Ja, ook jij vond dat.
Ja ok, maar wie weet heeft zijn vrouw wel aparte sexstandjes in gedachten.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met een meniscus blessure kan je gewoon seksen hoor?
Ebecilio liever dan Sulejmani dus?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij heeft als één van de weinigen lef in zijn donder. Kan je van ubermietje Sulejmani niet zeggen. Ik ontken ook helemaal niet dat Lorenzo's acties vaak niet goed gaan, maar wél dat hij vooruit durft te voetballen.
Echt niet alleen door gisteren hoor. Sulejmani is technisch beter, maar dan moet hij wél eens een keer door gaan zetten met zijn acties. Micky kan het wel, maar denk dat hij vaak met pijn voetbalt en daarom niet voluit kan gaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ebecilio liever dan Sulejmani dus?
Dat was een paar weken geleden anders volgens mij.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Echt niet alleen door gisteren hoor. Sulejmani is technisch beter, maar dan moet hij wél eens een keer door gaan zetten met zijn acties. Micky kan het wel, maar denk dat hij vaak met pijn voetbalt en daarom niet voluit kan gaan.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Ebecilio moet ook geen kans meer krijgen.
Maarja, prima. Wat jij wil.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, echt he. De tranen stonden mij in de ogen toen ik zag dat hij opnieuw op het wedstrijdformulier stond. Dat hij dit liet zien, mag natuurlijk geen verbazing meer wekken. Ik vrees dat het een kwestie is van niet beter kunnen.
Jij zegt het... het zijn jouw quotes.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:25 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wauw zeg, je hebt me beet. Wat een onzin nou toch.
Alle haat jegens Ebecilio was satire ik ben altijd voor 140% fan geweest.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:25 schreef S0nic het volgende:
Heerlijk hoe na één helft de meningen over Ebecilio opeens 360 graden zijn gedraaid
Vertel mij eens netjes waarom ik het niet snap dan?quote:
Nee de familie Ebecilio is best goed vertegenwoordigd in het voetbal maar Lodeiro is geen neef van hem.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:29 schreef S0nic het volgende:
Heb het gevoel dat Contador familie van Ebecilio is ...
heb de helft gekekenquote:
Als ik het goed begrijp zijn v/d Wiel en Vertonghen aan het eind van het seizoen weg Alderweireld wordt ook aan getrokken, je hebt voor iedere positie 2 man nodig dus dan zijn er 2 rb's , 1 rcv, 2lcv's en 1 lb nodigquote:Op maandag 5 maart 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever zou overigens geen verkeerd alternatief zijn voor de verdediging.
Wordt lastig als deze 3 weggaan. Kans is wel groot dat het gebeurt.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn v/d Wiel en Vertonghen aan het eind van het seizoen weg Alderweireld wordt ook aan getrokken, je hebt voor iedere positie 2 man nodig dus dan zijn er 2 rb's , 1 rcv, 2lcv's en 1 lb nodig
Net zijn contract verlengt + Heerenveen is vaak geen voordelige combinatie als Ajax zijnde.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wordt lastig als deze 3 weggaan. Kans is wel groot dat het gebeurt.
v. Rhijn en Boilesen heb ik wel vertrouwen in. Hoorde dat Ajax geinterreseerd is in Gouweleeuw, ook een prima verdediger.
Ik ben benieuwd
Zoals het er nu op lijkt wel ja. Maar er komen natuurlijk wel een paar aankopenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:03 schreef Catch22- het volgende:
we hebben dus volgend jaar Van Rhijn, Boilesen (als hij heel blijft) en Koppers als opvolgers voor Vertonghen, Van der Wiel en Oijer.
Dat is wel erg jammerquote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zijn contract verlengt + Heerenveen is vaak geen voordelige combinatie als Ajax zijnde.
Koppers vervangen voor een Argentijnse Sloper aubquote:Op maandag 5 maart 2012 16:03 schreef Catch22- het volgende:
we hebben dus volgend jaar Van Rhijn, Boilesen (als hij heel blijft) en Koppers als opvolgers voor Vertonghen, Van der Wiel en Oijer.
Waarom zou je nog investeren in Ooijer?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ooijer een enkeltje naar Siberië en dan Viergever kopen van AZ.
Alles onder de 100k vind ik best.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou je nog investeren in Ooijer?
Op welke bank zou Poulsen moeten gaan zitten? Hij is de beste linksback die in Nederland te vinden is.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer![]()
Poulsen van AZ.. maar weet niet of hij wel op de bank wil gaan zitten.
Ik heb liever Boilesenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:42 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Op welke bank zou Poulsen moeten gaan zitten? Hij is de beste linksback die in Nederland te vinden is.
Dat ligt er maar net aan hoe financieel aantrekkelijk dat is.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Als AZ 1ste of 2de wordt en Ajax niet, dan komt er geen hond naar Amsterdam hoor.
Poulsen lijkt me onhaalbaar, die zal wel naar de PL gaanquote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe financieel aantrekkelijk dat is.
Is ook niks mis mee een keer een speler uitfluiten.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar zijn zowel Sulejmani als Ebicilio alleen te prikkelen door ze uit te fluiten.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=160503quote:Frank de Boer hoopt dat hij de doorbraak van Viktor Fischer bij Ajax binnen een jaar gaat zien. De zeventienjarige spits werd in april vorig jaar overgenomen van FC Midtjyland en in alle rust klaargestoomd voor het grote werk. De hoop van De Boer is dat Fischer, in navolging van Christian Eriksen en Nicolai Boilesen, ooit doorbreekt in het eerste elftal van de Amsterdammers.
/
“Idealiter zet hij binnen een jaar zijn eerste stappen bij Ajax”, geeft De Boer maandag te kennen aan het Deense Sporten. “Hij hoeft dan nog niet iedere zondag in de basis te staan, maar het zou goed zijn als hij dan alvast geregeld met ons mee traint. Viktor is een groot talent dat zich prima ontwikkelt bij Ajax. Niet op één specifieke positie binnen het elftal, maar op fysiek, mentaal, tactisch en technisch niveau”, aldus de trainer.
“We zijn heel erg tevreden over de progressie die hij al heeft gemaakt sinds hij bij Ajax kwam. Hij toont aan dat hij een heel goede voetballer is en graag meer wil leren. Of hij ook slaagt hangt van heel veel zaken af, onder meer de concurrentie op zijn plek. Het is vrijwel onmogelijk om voorspellingen te doen over individuele spelers, er zijn zoveel factoren die meespelen. Maar we zijn blij met hem en hebben vertrouwen in hem.”
Nee, het is winterstop. Tot de ledenraad de nieuwe RvC heeft benoemd.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een rust eigenljk de laatste weken. Niks over Cruijff of Ten Have... Is het dan echt voorbij?
nee tot de bestuursraad onder leiding van Cruijff hater Henrichs een nieuwe RVC heeft benoemd..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, het is winterstop. Tot de ledenraad de nieuwe RvC heeft benoemd.
quote:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 07:34:29Maarten Oldenhof en Ronald Pieloor kandidaten bestuursraad #Ajax. Oldenhof was eerder directeur reageer retweet
Jan gaat niet verlengen en Greg gaat sowieso weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Jan gaan gwn verlengen en TOby ook. Crack ook als Valencia verliest van PSV>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |