Wat een toevalquote:Op zondag 4 maart 2012 23:55 schreef Self-Catering het volgende:
Ik vond Theo opnieuw onzichtbaar. Maar de statistieken liegen niet. Theo de schakel?
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1622206/statistieken
En daarvan 1 assist, en 1 a 2 set-pieces. Voor de rest was het weer vanouds tikkie breed, tikkie terug en wijzen waar de bal naar toe moest ipv vrij te lopenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:55 schreef Self-Catering het volgende:
Ik vond Theo opnieuw onzichtbaar. Maar de statistieken liegen niet. Theo de schakel?
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1622206/statistieken
En zo iemand kan best belangrijk zijn voor een team. Vorig seizoen heeft hij het zo bij Twente gedaan maar zorgde er wel voor dat hij vaker op bepalendere posities kwam, nu blijft hij erg veel weg bij de 16, alleen af en toe van afstand probeert hij het.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
En daarvan 1 assist, en 1 a 2 set-pieces. Voor de rest was het weer vanouds tikkie breed, tikkie terug en wijzen waar de bal naar toe moest ipv vrij te lopen
Nee jouw post voegde iets toe aan de discussiequote:Op maandag 5 maart 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]altijd die aanval en vergelijken, praat nou gewoon over ajax.
Onmogelijk man. Dan heb je net dat team neergezet om hem heen, en dan dan is Man City langsgekomen met 50 miljoen euro en 3 kratten bier, en dan issie weg!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:28 schreef Tyron het volgende:
Ik denk dat we een team om Ebecilio heen moeten bouwen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onmogelijk man. Dan heb je net dat team neergezet om hem heen, en dan dan is Man City langsgekomen met 50 miljoen euro en 3 kratten bier, en dan issie weg!
BTW, was je vorige week nog de loser van het schoolplein als je aankwam met je Ebicilio voetbalplaatje, morgen kun je hem ruilen voor C. Ronaldo, Messi en Zlatan bij elkaar! En dan mag je nog over de vriendin van je klasgenoot heen ook!
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onmogelijk man. Dan heb je net dat team neergezet om hem heen, en dan dan is Man City langsgekomen met 50 miljoen euro en 3 kratten bier, en dan issie weg!
BTW, was je vorige week nog de loser van het schoolplein als je aankwam met je Ebicilio voetbalplaatje, morgen kun je hem ruilen voor C. Ronaldo, Messi en Zlatan bij elkaar! En dan mag je nog over de vriendin van je klasgenoot heen ook!
Zuur, weer zijn knie.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Kijkoperatie met meniscus, ook gehad. Maaaaaanden eruit, hoop het beste voor Mickey
Maar de 2e seizoenshelft was het niks en had hij overal last van, dus beters neemt ie nu even rust totdat ie nergens meer last van heeft. Misschien dat ie dan wel weer weet hoe voetbal werkt.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zuur, weer zijn knie.
Ben er echt niet blij mee trouwens. Beetje matig de laatste wedstrijden maar dit team gaat net weer een beetje draaien en Mickey was toch wel de beste speler van het eerste seizoenshelft.
Is aan de ene kant in hem te prijzen dat hij doorspeelt omdat de coach het vraagt maar aan de andere kant ook weer niet zo slim van hem zowel als van technische en medische staf.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar de 2e seizoenshelft was het niks en had hij overal last van, dus beters neemt ie nu even rust totdat ie nergens meer last van heeft. Misschien dat ie dan wel weer weet hoe voetbal werkt.
Beters gaan ze gewoon naar dat schema van die Verheijen of zo luisteren. Het is wel overduidelijk dat er iets moet veranderen. Maar in ieder geval wordt de medische staf vervangen.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Echt elke week valt er wel weer een Ajacied om.
Dit keer ben ik het wel met je eens, gisteren was hij weet ik veel waar maar in ieder geval niet met de realiteit bezigquote:Op maandag 5 maart 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het lijkt eindelijk door te dringen dat er iets niet klopt.
En sorry, het moet nog ff : Eriksen gisteren bij de goal van Anita, dat is PRECIES wat ik bedoelde, ipv die bal er gewoon in te tikken, arrogant met een Messi-wippertje proberen, en falen....
Die gast vindt zichzelf veels te goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |