Op de opmerking van de interviewer dat De Boer voortaan zonder hem het middenveld wil bemannen zei Janssen "ik hoop dat 'ze' dan kampioen worden. Oeps, 'we'".quote:
Al die te korte en anders wel extreem zachte passjes die hij vandaag gaf terwijl dit voorheen juist zijn handelsmerk wasquote:Op zondag 4 maart 2012 18:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat ze hem niet meer opstellen, dus mij maakt t echt niet uit wat hij zegt zolang hij maar niet speelt.
Zou wel aangeven waarom hij zo dramatisch speelt.
Ach die verspreking vind ik niet zo'n probleem, dat hij niet goed speelt des te meerquote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Filmpje:
http://eredivisielive.nl/(...)kampioen-worden.html
Gewoon een miskoop maar dat is hem niet alleen te verwijtenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Mandéra het volgende:
Theo is wel rock 'n roll, die drinkt een pintje, rookt een peuk en volgende week is er weer een wedstrijd.
Geen miskoop, Ajax haalt gewoon niet het maximale uit hem omdat hij allerlei andere posities moet bezetten dan hij bij twente deed.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon een miskoop maar dat is hem niet alleen te verwijten
Dat weten ze bij Ajax toch? Dus een miskoop maar niet alleen de speler verwijtbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 19:54 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geen miskoop, Ajax haalt gewoon niet het maximale uit hem omdat hij allerlei andere posities moet bezetten dan hij bij twente deed.
Dat ligt niet alleen aan z'n positie, z'n passen en schoten gaan ook het stadion uit en zijn dramatisch.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:54 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geen miskoop, Ajax haalt gewoon niet het maximale uit hem omdat hij allerlei andere posities moet bezetten dan hij bij twente deed.
Vandaag niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan z'n positie, z'n passen en schoten gaan ook het stadion uit en zijn dramatisch.
Ooijer balt ebe.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef muzas het volgende:
Waarom rende ie trouwens na zijn 2e doelpunt linea recta met 3 keer de lichtsnelheid naar Ooijer?
Omdat De Ooij.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef muzas het volgende:
Waarom rende ie trouwens na zijn 2e doelpunt linea recta met 3 keer de lichtsnelheid naar Ooijer?
Omdat Ooijer erg belangrijk is voor de jongere spelers!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef muzas het volgende:
Jep. Al denk ik dat er toch teveel ploegen boven ons staan/.meedoen om de titel om zelf de titel te pakken dit jaar.quote:
Als we nu voor een twee plek zouden kunnen tekenen dan moeten we dat zeker doen. Titel is wel heel ambitieus met zo'n elftal.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Jep. Al denk ik dat er toch teveel ploegen boven ons staan/.meedoen om de titel om zelf de titel te pakken dit jaar.
Maar ik zie zelf AZ & Twente niet heel veel meer verspelenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Als we nu voor een twee plek zouden kunnen tekenen dan moeten we dat zeker doen. Titel is wel heel ambitieus met zo'n elftal.
Jij ziet Az uit bij Feyenoord, Psv en Vitesse en thuis Twente weinig verspillen? Ze doen het geweldig maar ik verwacht nog steeds een terugval zoals ze voor de winterstop al een tijd hadden.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar ik zie zelf AZ & Twente niet heel veel meer verspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |