Ja, maar Janssen zorgt totaal niet voor rust in het elftal. En hij doet er zo verdomde lang over om een bal te controleren. Tikkie breed, tikkie terug, daar is hij wel een koning in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elk team heeft routine nodig. Eriksen en Lodeiro kunnen een elftal gewoon nog niet dragen.
Tsja, Ebecilio moet ook geen kans meer krijgen. Lukoki wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lukoki en Ebecilio kunnen helaas niet aannemenZie het weer voor me hoe de bal over Lukoki heen stuitert omdat hij de bal eerst liet stuiteren
Dat willen we heel graag, maar dat gaat niet zo 1 / 2. Dat moet allemaal rustig gebeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je mee wilt doen met de europese top dan moet je gewoon fysiek sterke spelers hebben, of ze moeten zo goed zijn dat ze het alleen van hun techniek kunnen hebben (maar dan praat je over buitencategorie spelers)
Laat ze lekker in het tweede elftal spelen totdat ze er klaar voor zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Ebecilio moet ook geen kans meer krijgen. Lukoki wel.
Tikkie breed/opzij heb ik al aangehaald inderdaad. Ook ik kan me er aan ergeren, maar zodra hij wegvalt en er nog een speler op zijn plek komt die zich 7 van de 10 keer vastdribbeld ga ik die rust en simpele oplossingen toch missen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar Janssen zorgt totaal niet voor rust in het elftal. En hij doet er zo verdomde lang over om een bal te controleren. Tikkie breed, tikkie terug, daar is hij wel een koning in.
Als CVM kwam hij ook tekort, Enoh vind ik ook niet de beste speler daar maar sinds hij er staat is er wel meer evenwichtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vond dat hij het prima deed als CVM. Nu krijg je weer dat hij de ene keer LV speelt, dan weer RV, en dan weer CVM. Dit maakt het ook lastig voor hem.
Ligt eraan tegen wie je speelt. Tegen een team waar je 80% balbezit hebt, heb ik liever Anita.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als CVM kwam hij ook tekort, Enoh vind ik ook niet de beste speler daar maar sinds hij er staat is er wel meer evenwicht
Simpele oplossingen zijn vaak passes waarmee je vooruit denkt, de mogelijkheden liggen er vaak zat, dus tikkie breed tikkie terug hoeft in Janssens geval vaak niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tikkie breed/opzij heb ik al aangehaald inderdaad. Ook ik kan me er aan ergeren, maar zodra hij wegvalt en er nog een speler op zijn plek komt die zich 7 van de 10 keer vastdribbeld ga ik die rust en simpele oplossingen toch missen.
maar waarom verleng je z'n contract dan? De selectie van ajax is echt middelmatig, daarmee red je het niet aan de nederlandse top. Dan kun je toch veel beter een cvm halen die beter is dan anita, in Nederland voetballen er genoeg?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat willen we heel graag, maar dat gaat niet zo 1 / 2. Dat moet allemaal rustig gebeuren.
Anita past prima in de selectie die hebben, als je over 10 jaar kijkt (met Cruijff) zou Anita niks zijn.
Niet mee eens. Enoh is wel een goede back-up, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens maar als CVM beter dan Anita
Met zijn geel en roodquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens maar als CVM beter dan Anita
Ik vind eerlijk gezegd dat je met dit spelersmateriaal beter kan spelen zoals het NL elftal, met de punt naar voren dusquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Niet mee eens. Enoh is wel een goede back-up, dat dan weer wel.
Zijn 2e geel tegen AZ thuis toenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn gele kaart tegen AZ is ook kwijtgescholden
Waar de eerste gele kaart het voorkomen van een 0-3 betekende omdat die kut Ooijer geen bal over 2 meter kon passen. Ik blijf erbij dat 70% van zijn kaarten voortkomt uit het falen van een medespeler, maar ik ben uitgetypt voor vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn 2e geel tegen AZ thuis toen
Hij is wel vaak te laat maar gaat wel het duel aan, is moeilijk kiezen omdat ik zowel Anita als Enoh niks vind, Anita vond ik eind vorig seizoen wel goed spelen maar dit seizoen is hij positioneel een stuk minder en als hij een stap te laat is kan hij met dat mini lijfje het niet meer herstellenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
Enoh mag dan wellicht niet de beste voetballer van Ajax zijn, maar één ding beseft deze voetballer wél: een goede mentaliteit tonen en niet je als een pussy gedragen.
Kunnen nog een hoop Ajacieden een voorbeeld aan nemen.
Daar zit wat in. Maar wie zou je dan als halfspelers neerzetten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat je met dit spelersmateriaal beter kan spelen zoals het NL elftal, met de punt naar voren dus
Ja, maar Enoh stopt ook veel ballen, dus zeker een waarde voor het team.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel vaak te laat maar gaat wel het duel aan, is moeilijk kiezen omdat ik zowel Anita als Enoh niks vind, Anita vond ik eind vorig seizoen wel goed spelen maar dit seizoen is hij positioneel een stuk minder en als hij een stap te laat is kan hij met dat mini lijfje het niet meer herstellen
als ik ajax was zou ik in de winterstop gewoon een nieuwe kracht aantrekken, geld is er dus waarom blijven aanmodderen met anita of enoh?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar Enoh stopt ook veel ballen, dus zeker een waarde voor het team.
Anita wordt dit seizoen voor de zoveelste keer verkracht. Volgens mij moet je Anita vaste CVM laten worden.
Eriksen op 10 in ieder geval dan heb je op links Janssen of Lodeiro en op rechts de Jong, Enoh of Anita.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar wie zou je dan als halfspelers neerzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |