abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106208199
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:17 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Klaassen, Bouy , Denswil, de Sa , Lukoki is ook beter dan Egocilio . ook Serero
Klaassen speelt, en hij is nummer 10, dus dezelfde positie als Eriksen, en Eriksen is gewoon nummer 1.
Bouy wordt ook langzamerhand gebracht, zit bij de selectie. Denswil en De Sa, leuke spelers, maar er nog niet helemaal klaar voor.

Lukoki heeft ook heel weinig laten zien, maar hij krijgt de kans ook gewoon.

Serero geblesseerd, is aan het terugkomen.
★★★
pi_106208229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef Mistle het volgende:
Rits
Is hij er al klaar voor dan? Nee.

Klaassen en Eriksen gaan hem voor.
★★★
pi_106208236
Denswil moeten ze wel snel bij het 1e halen, die gast staat gewoon stil in de A1.
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:22:06 #79
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_106208272
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klaassen speelt, en hij is nummer 10, dus dezelfde positie als Eriksen, en Eriksen is gewoon nummer 1.
Bouy wordt ook langzamerhand gebracht, zit bij de selectie. Denswil en De Sa, leuke spelers, maar er nog niet helemaal klaar voor.

Lukoki heeft ook heel weinig laten zien, maar hij krijgt de kans ook gewoon.

Serero geblesseerd, is aan het terugkomen.
Lukoki heeft meer laten zien dan Egocilio.
verbeter zijn voorzet en hij is een prima vleugelspeler
pi_106208316
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Lukoki is rechtsbuiten he.
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:23:57 #81
347534 vincerusso
pi_106208337
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Lukoki is rechtsbuiten he.
Egocilio van orgine ook
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:32:47 #82
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_106211136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:59 schreef Mistle het volgende:
Je selectie fit houden is ook een kwaliteit..kijk maar naar Verbeek.
Alleen heeft de Boer daar geen kaas van gegeten.

Je selectie motiveren is ook een kwaliteit,
een psycholoog inhuren om dat voor je te doen is een grote zwakte.
Wat een onzin. De blessures spelen al jaren bij Ajax, FdB is de eerste die daar serieus onderzoek naar heeft laten doen. Wel degelijk een punt voor FdB, want alleen door onderzoek kom je structureel verder. Hij leidt daar dus de organisatie.

Hetzelfde geldt voor een sportpsycholoog. In iedere serieuze sport is dat gemeengoed bij de grotere teams, maar jij vindt dat Ajax wel zonder zou kunnen?! FdB is niet een coach/trainer/ manusje van alles voor een paar zaterdagpupillen. Hij is eindverantwoordelijke voor de prestaties van het eerste team van de mooiste club van de wereld. Dat moet je zien als een leidinggevende functie, waarbij hij een team (van begeleiders en ondersteuners) optimaal samenstelt. Het idee dat FdB alle eigenschappen in zichzelf zou moeten hebben is naïef.
Life is what you make it.
pi_106211246
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Wat een onzin. De blessures spelen al jaren bij Ajax, FdB is de eerste die daar serieus onderzoek naar heeft laten doen. Wel degelijk een punt voor FdB, want alleen door onderzoek kom je structureel verder. Hij leidt daar dus de organisatie.

Hetzelfde geldt voor een sportpsycholoog. In iedere serieuze sport is dat gemeengoed bij de grotere teams, maar jij vindt dat Ajax wel zonder zou kunnen?! FdB is niet een coach/trainer/ manusje van alles voor een paar zaterdagpupillen. Hij is eindverantwoordelijke voor de prestaties van het eerste team van de mooiste club van de wereld. Dat moet je zien als een leidinggevende functie, waarbij hij een team (van begeleiders en ondersteuners) optimaal samenstelt. Het idee dat FdB alle eigenschappen in zichzelf zou moeten hebben is naïef.
Nu je dit hebt gezegd, en hij niks meer te vertellen heeft gaat hij opzoek naar andere punten ...
★★★
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:36:02 #84
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_106211253
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:17 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Klaassen, Bouy , Denswil, de Sa , Lukoki is ook beter dan Egocilio . ook Serero
Dit soort mensen word je toch depressief van. Die zouden het liefst de hele A1 opstellen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:37:52 #85
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_106211304
En Rits nu al willen opstellen, die gast is net 17 of zo.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:38:25 #86
347534 vincerusso
pi_106211331
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nu je dit hebt gezegd, en hij niks meer te vertellen heeft gaat hij opzoek naar andere punten ...
Onder Lindeman waren er geen tot weinig blessures
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:45:27 #87
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_106211570
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik volg je niet. Wie bedoel je met ' hij': Mistie of FdB?
pi_106211739
De enige kritiek die ik nog wel eens op De Boer heb zijn een aantal onbegrijpelijke wissels, maar dit gaat steeds minder vaak fout (Al klinkt dit wel erg arrogant, alsof ik het beter zie dan De Boer). Dus daar haal ik uit dat hij nog steeds progressie maakt als trainer, en zolang hij zichzelf en de selectie blijft verbeteren zie ik niet in waarom hij niet nog 10 jaar zou kunnen blijven.
pi_106211811
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik volg je niet. Wie bedoel je met ' hij': Mistie of FdB?
Mistie.
★★★
pi_106211816
Iemand heeft hier een plaatje gepost die een virusmelding oplevert
pi_106211832
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Onder Lindeman waren er geen tot weinig blessures
Och och.

Onder Jol zou niemand een blessure krijgen, alleen Suarez misschien.
★★★
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:55:24 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106211872
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Er zijn wel meer spier blessures dit seizoen, ik ben wel met jou eens dat dit niet aan Frank de Boer ligt maar hij is wel de eindverantwoordelijke, hij heeft dacht ik al ingegrepen wat trainingintensiteit betreft.
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:14:21 #93
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_106212529
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er zijn wel meer spier blessures dit seizoen, ik ben wel met jou eens dat dit niet aan Frank de Boer ligt maar hij is wel de eindverantwoordelijke, hij heeft dacht ik al ingegrepen wat trainingintensiteit betreft.
Hij heeft ook ingegrepen. Dat is wat je mag verwachten van een eindverantwoordelijke.
pi_106212616
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Eens.
pi_106212749
Oke, dan gaan we maar over naar prestaties.
Wat is de doelstelling van Ajax dit seizoen?

Als die niet wordt gehaald, kom ik aan het einde van het seizoen terug om te vertellen dat de Boer heeft gefaald. En dat doe ik met veel plezier!
sometimes livin' in a world like this, it's pretty hard not to go !nsane, not pretty if you don't comply, pretty easy if you don't complain
pi_106212853
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:19 schreef Mistle het volgende:
Oke, dan gaan we maar over naar prestaties.
Wat is de doelstelling van Ajax dit seizoen?

Als die niet wordt gehaald, kom ik aan het einde van het seizoen terug om te vertellen dat de Boer heeft gefaald. En dat doe ik met veel plezier!
Linkerrijtje ..
★★★
pi_106212879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:16 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Eens.
Iedereen is het daarmee eens. :{
★★★
pi_106212887
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo fantastisch vind ik FdB ook niet hoor, ik heb ook nog een aanvulling, waarom wisselen 'we' altijd in de 70ste minuut? Staat dat in de Ajax-statuten? Ik heb spelers in wedstrijden zo enorm zien falen dat ik ze er na 20 min al uit had gehaald :').

Dat je dat niet kan doen snap ik, maar als ie na de rust binnen 10 min nog geen flikker uitvoert, rot hem er dan uit! En ga dan niet achteraf over de invaller klagen dat in in 20 min het verschil ook niet heeft kunnen maken.
Ja, dat staat in de Ajax-statuten en het liefst hebben degene die dat daar in hebben gezet dat er geen commentaar op wordt gegeven. Immers, wijsheid is in de statuten gezet.
Geen hond is het er mee eens, maar dat maakt maakt 'natuurlijk' niet uit.

Volledig met je eens dat spelers er in de eerste seizoenshelft een stuk sneller eruit hadden geflikkerd moeten worden.
Dan pas zullen die spelers beseffen dat ze bepaald niet lekker bezig zijn en er persé verbetering in moet zitten.
Zo niet, dan zouden ze hun plek moeten kennen en dan zouden diezelfde spelers ook moeten weten dat er op trainingen bewezen moeten worden dat ze wel beter kunnen dan ze hebben laten zien.

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom een Blind en een Janssen zowiezo nog in aanmerking komen op speelminuten?
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:25:41 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106212964
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:23 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom een Blind en een Janssen zowiezo nog in aanmerking komen op speelminuten?
Blind ben ik wel met je eens, maar Janssen is zo slecht nog niet
pi_106212984
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Iedereen is het daarmee eens. :{
Nou, dat zou idd logisch zijn, maar sommigen denk ik toch van niet. Immers, dan wordt vorig seizoen er wel weer bijgehaald toen het in bepaalde wedstrijden leek ( voornamelijk Ebecilio eerste drie wedstrijden ) dat Ebecilio toch nog wel aardig kon voetballen.
Schijn bedriegt.

Lukoki in de tweede seizoenshelft rechtsbuiten. Ozbiliz in de punt, in de voorbereiding in Brazilië al oefenen. Dat hij dat kan, heeft hij o.a. in de voorbereiding van het huidige seizoen al laten zien.

Op links Sulejmani zetten. Mag hij concurreren met ene Boerrigter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')