Nee, dan zouden we tegen Otelul spelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef ajacied4lf het volgende:
wat nou als Man U gewoon weer terug werd gezet in de CL? Dan waren wij gewoon naar de volgende ronde gegaan toch?
Zat net te denken af en toe het idee dat je er in NL meer ziet (hoofddoeken)quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Turkije is verdeeld in 2zuiden heb je veel hoofddoeken en noorden is best modern
Klopt .. en meer Boerka'squote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zat net te denken af en toe het idee dat je er in NL meer ziet (hoofddoeken)
Turkije heeft toch ook al jaren een hoofddoek verbod in openbare gebouwen? Al gaan we nu wel heel ver offtopicquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zat net te denken af en toe het idee dat je er in NL meer ziet (hoofddoeken)
Klopt, waaronder scholen ..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Turkije heeft toch ook al jaren een hoofddoek verbod in openbare gebouwen? Al gaan we nu wel heel ver offtopic
Zit jij nou echt de hele dag Dj te f5en om te controleren of hij niet trolled?quote:
Nee die eikel gaat niet ééns naar de Afrika Cup, is wel jammer want dan had hij zich weer een beetje in de kijker kunnen spelen, nu speelt hij nog steeds voor zakkenvullerquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit jij nou echt de hele dag Dj te f5en om te controleren of hij niet trolled?
Wel jammer trouwens dat de geruchtenstroom rondom El Hamdaoui het hele seizoen bleef stromen en nu het erom gaat niks meer wordt gemeld.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit jij nou echt de hele dag Dj te f5en om te controleren of hij niet trolled?
Wel jammer trouwens dat de geruchtenstroom rondom El Hamdaoui het hele seizoen bleef stromen en nu het erom gaat niks meer wordt gemeld.
Hij gaat straks voor 2 miljoen naar een club in Spanje. 3 miljoen verlies + salaris + bonus + van een hele hoop gezeik af.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die eikel gaat niet ééns naar de Afrika Cup, is wel jammer want dan had hij zich weer een beetje in de kijker kunnen spelen, nu speelt hij nog steeds voor zakkenvuller
Ik denk niet dat hij voortijdig weg zal gaan: Deze marokkaan buigt voor niemand...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij gaat straks voor 2 miljoen naar een club in Spanje. 3 miljoen verlies + salaris + bonus + van een hele hoop gezeik af.
Voor Allah wel ..quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij voortijdig weg zal gaan: Deze marokkaan buigt voor niemand...
Hij wordt met ontzettend slecht materiaal kampioen in de eredivisie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:35 schreef Mistle het volgende:
En als ik het nou even omdraai,
waaruit blijkt dat Frank de Boer de meest kundige trainer uit de Eredivisie is?
ik zou dat lijstje niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:35 schreef Mistle het volgende:
En als ik het nou even omdraai,
waaruit blijkt dat Frank de Boer de meest kundige trainer uit de Eredivisie is?
Hoort erbijquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:54 schreef vincerusso het volgende:
Jullie vergeten zeker dat het ook met de nodige geluk gepaard ging en dat hij het steeds waagt om egocilio op te stellen ?
die progressie zie ik niet echtquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:55 schreef Mistle het volgende:
Een toptrainer vaart niet op geluk...
Een toptrainer boekt progressie met zijn elftal naarmate hij langer in het zadel zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |