Hij was er op lange na niet klaar voor, weet ook niet of hij er na RKC klaar voor is, ik denk het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Toch is hij wel vertrouwd met het Ajax-spelletje. Ik baalde als een stekker toen ik hoorde dat hij was verhuurd aan Rkc. Ik had hem graag behoorlijk wat minuten willen zien bij Ajax.
Castillion had niks bij Ajax te zoeken hoor. Ik was ook zeer blij verrast toen hij het bij RKC zo goed begon te doen, maar bij Ajax in oefenduels liet hij zich nog door een dwerg van de bal afzetten terwijl hij fysiek toch redelijk sterk hoort te zijn met zo'n lichaam.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Toch is hij wel vertrouwd met het Ajax-spelletje. Ik baalde als een stekker toen ik hoorde dat hij was verhuurd aan Rkc. Ik had hem graag behoorlijk wat minuten willen zien bij Ajax.
Ik ben iedere wedstrijd getuige geweest van het optreden van Sigthorsson.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waar jij was tijdens z'n wedstrijden.
Iedereen had het over: 'Ajax heeft eindelijk een Ajax-spits gevonden'
Hij speelde gewoon geweldig, zich zo snel aangepast aan 'het grote Ajax'
Toch had ik hem dit seizoen zéér graag bij Ajax willen zien voetballen. Ik ben érg gecharmeerd van zijn stijl van voetballen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Castillion had niks bij Ajax te zoeken hoor. Ik was ook zeer blij verrast toen hij het bij RKC zo goed begon te doen, maar bij Ajax in oefenduels liet hij zich nog door een dwerg van de bal afzetten terwijl hij fysiek toch redelijk sterk hoort te zijn met zo'n lichaam.
Ik weet zeker dat Saekerhett je mening deelt hoor. Hem heb ik nog nooit wat positiefs horen zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik ben iedere wedstrijd getuige geweest van het optreden van Sigthorsson.
Haha, iedereen vond hem zo geweldig? Veel wel ja, maar ik niet. Of anderen het daar nou mee eens zijn of niet doet mij niets als je het wilt weten. Wel is het interessant om te zien waarom anderen daar dan anders over denken.
Zich snel aangepast? Had hij dat maar gedaan. Maar hij heeft hier nog tijd voor.
Ik denk dat jij teveel FIFA heb gespeeld, serieus. Je hebt gewoon zulke spelers nodig ..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik ben iedere wedstrijd getuige geweest van het optreden van Sigthorsson.
Haha, iedereen vond hem zo geweldig? Veel wel ja, maar ik niet. Of anderen het daar nou mee eens zijn of niet doet mij niets als je het wilt weten. Wel is het interessant om te zien waarom anderen daar dan anders over denken.
Zich snel aangepast? Had hij dat maar gedaan. Maar hij heeft hier nog tijd voor.
Ach, ik heb grote ambities als het om Ajax gaat. Of anders gezegd, ik hoop serieus en denk dat Ajax veel beter kan voetballen met deze spelersgroep dan het tot nu toe liet zien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Saekerhett je mening deelt hoor. Hem heb ik nog nooit wat positiefs horen zeggen![]()
(Sorry ik was veelte serieus aan het posten)
De vraag is: moet Ajax dan meegaan in het vechtvoetbal van zulke figuren? Of kan het met slimheid ook anders opgelost worden en moet Ajax gewoon van eigen kracht uitgaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Jij hebt het liefst:
Anita - Lodeiro - Eriksen
Lukoki - Ozbiliz - Miki
Zet daar Pepe tegenover en ze lopen jankend het veld af.
Ik slik anti depressiva, dus ik probeer het altijd positief te benaderen. Want Ajax moet het hoe dan ook doen met het materiaal wat er nu loopt, en dat spelers als Ebecilio geen eens bij de selectie zouden mogen zitten doet er dan even niet toe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, ik heb grote ambities als het om Ajax gaat. Of anders gezegd, ik hoop serieus en denk dat Ajax veel beter kan voetballen met deze spelersgroep dan het tot nu toe liet zien.
Tsja, Ajax moet het idd met dit materiaal doen. Maar Ajax kan met dit materiaal beter meer van eigen kracht uitgaan ipv spelers a la Janssen en De Jong op het veld zien verschijnen en met hun proberen om een soort niet-Ajax-spelletje te spelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slik anti depressiva, dus ik probeer het altijd positief te benaderen. Want Ajax moet het hoe dan ook doen met het materiaal wat er nu loopt, en dat spelers als Ebecilio geen eens bij de selectie zouden mogen zitten doet er dan even niet toe.
Vergeet dat maar (op dit moment). In de toekomst, als de jeugdopleiding weer goed functioneertquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
De vraag is: moet Ajax dan meegaan in het vechtvoetbal van zulke figuren? Of kan het met slimheid ook anders opgelost worden en moet Ajax gewoon van eigen kracht uitgaan?
De kracht van Ajax heeft nooit in het fysiek gedeelte en het vechtvoetbal gezeten.
Ajax moet uitgaan van eigen kracht.
Janssen is de enige routine die er rond loopt, en je merkt het aanneemlijk als hij wegvalt. Want zijn tikkies terug/opzij zijn dan wel ergelijk op zijn tijd maar het brengt wel rust. Spelers als Lodeiro en Eriksen hebben dat (nog) niet en dribbelen zich 7 van de 10 keer vast.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Ajax moet het idd met dit materiaal doen. Maar Ajax kan met dit materiaal beter meer van eigen kracht uitgaan ipv spelers a la Janssen en De Jong op het veld zien verschijnen en met hun proberen om een soort niet-Ajax-spelletje te spelen.
Je hebt toch ook liever een Anita op het middenveld ipv Janssen?
Anita is kut.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Ajax moet het idd met dit materiaal doen. Maar Ajax kan met dit materiaal beter meer van eigen kracht uitgaan ipv spelers a la Janssen en De Jong op het veld zien verschijnen en met hun proberen om een soort niet-Ajax-spelletje te spelen.
Je hebt toch ook liever een Anita op het middenveld ipv Janssen?
Anita is geen ajax materiaal, daarvoor is ie te klein en te licht.quote:
In niveauverschil merk je het niet, ja, dat het de betere kant uitgaat. Lodeiro en Eriksen zijn juist de spelers die Ajax op het middenveld moet gaan inpassen. Weg met de Janssen's en De Jong's van deze wereld bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Janssen is de enige routine die er rond loopt, en je merkt het aanneemlijk als hij wegvalt. Want zijn tikkies terug/opzij zijn dan wel ergelijk op zijn tijd maar het brengt wel rust. Spelers als Lodeiro en Eriksen hebben dat (nog) niet en dribbelen zich 7 van de 10 keer vast.
Ik waardeer je humor. Verder nog leuke humor te vertellen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Anita is geen ajax materiaal, daarvoor is ie te klein en te licht.
Nu hij regelmatig speelt zie je gewoon dat hij tekort komtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Anita is geen ajax materiaal, daarvoor is ie te klein en te licht.
Lodeiro en Eriksen lijken teveel op elkaar. Als Eriksen er niet uitkomt met combinaties, doet Janssen het wel met lange ballen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In niveauverschil merk je het niet, ja, dat het de betere kant uitgaat. Lodeiro en Eriksen zijn juist de spelers die Ajax op het middenveld moet gaan inpassen. Weg met de Janssen's en De Jong's van deze wereld bij Ajax.
Ah, maar Janssen moet verdomme die mislukte lange passes van hem bij zich houden. De meesten komen niet eens aan, vandaar ook mislukt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lodeiro en Eriksen lijken teveel op elkaar. Als Eriksen er niet uitkomt met combinaties, doet Janssen het wel met lange ballen.
Ik vond dat hij het prima deed als CVM. Nu krijg je weer dat hij de ene keer LV speelt, dan weer RV, en dan weer CVM. Dit maakt het ook lastig voor hem.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu hij regelmatig speelt zie je gewoon dat hij tekort komt
als je mee wilt doen met de europese top dan moet je gewoon fysiek sterke spelers hebben, of ze moeten zo goed zijn dat ze het alleen van hun techniek kunnen hebben (maar dan praat je over buitencategorie spelers)quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu hij regelmatig speelt zie je gewoon dat hij tekort komt
Elk team heeft routine nodig. Eriksen en Lodeiro kunnen een elftal gewoon nog niet dragen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In niveauverschil merk je het niet, ja, dat het de betere kant uitgaat. Lodeiro en Eriksen zijn juist de spelers die Ajax op het middenveld moet gaan inpassen. Weg met de Janssen's en De Jong's van deze wereld bij Ajax.
Lukoki en Ebecilio kunnen helaas niet aannemenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, maar Janssen moet verdomme die mislukte lange passes van hem bij zich houden. De meesten komen niet eens aan, vandaar ook mislukt.
Trouwens, Janssens zoekt veel te snel naar de lange bal. Weg ermee en alleen in uiterste noodgeval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |