En dan doorbeweegt zodat hij de bal terug kan ontvangen? Jeps, maar ik denk dat de klasse van Ozbiliz ( nadat hij het vertrouwen heeft gekregen van de trainer, hij is een gevoelige voetballers volgens mij )quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb juist liever dat Ozbiliz de bal eens afgeeft!
Ach, Lukoki is goed genoeg om te combineren met Ozbiliz. Ik ben een liefhebber van de stijl van Ozbiliz, die kan dat volgens mij écht in het centrum. Maar dan is hij beperkter in zijn acties maken. Tenminste, dan kan hij dat minder doen. Wellicht dan Ozbiliz op rechts, Sulejmani op links en ja, dan toch maar Sigthorsson in de punt. Zou je daar meer tevreden mee zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar jij wil dus Miki op links, en Lukoki op rechts zodat ze voorzetten kunnen geven op ... uhmm .. Aras?
Meevallen ik vond het hem echt goed doen. Was een goed aanspeelpunt maakte de kansen redelijk af, en deed af en toe technisch leuke dingen met de bal. Natuurlijk konden zijn aannames beter zijn, maar Sighorsson heeft er eigenlijk pas een half seizoen profvoetbal opzitten. Wat wel direct een ander punt opbrengt, is Sigthosson niet te blessuregevoelig om op te kunnen vertrouwen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, toch heeft Ajax wat gemist in de afgelopen periode in de spits. Een eerlijke vraag: vond jij Sigthorsson mee- of tegenvallen?
Boerrigter - Siggi - Sulejmaniquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hoe zou jij het dan doen? Ik geef mijn mening en ik kijk uit naar jouw mening.
Jaaa, je komt al in de buurt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, Lukoki is goed genoeg om te combineren met Ozbiliz. Ik ben een liefhebber van de stijl van Ozbiliz, die kan dat volgens mij écht in het centrum. Maar dan is hij beperkter in zijn acties maken. Tenminste, dan kan hij dat minder doen. Wellicht dan Ozbiliz op rechts, Sulejmani op links en ja, dan toch maar Sigthorsson in de punt. Zou je daar meer tevreden mee zijn?
Daar heb je absoluut een goed punt. Zijn aanspeelpunt-zijn kan beter denk ik. Hij moet niet té veel inzakken, toch? Anders belemmert hij het spel van de op en doorkomende middenvelders Eriksen en Lodeiro.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meevallen ik vond het hem echt goed doen. Was een goed aanspeelpunt maakte de kansen redelijk af, en deed af en toe technisch leuke dingen met de bal. Natuurlijk konden zijn aannames beter zijn, maar Sighorsson heeft er eigenlijk pas een half seizoen profvoetbal opzitten. Wat wel direct een ander punt opbrengt, is Sigthosson niet te blessuregevoelig om op te kunnen vertrouwen?
Met dan Sulejmani en Boerrigter die geregeld switchen en Ozbiliz en Lukoki die ook regelmatig hun minuten pakken, zoiets?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Boerrigter - Siggi - Sulejmani
Simpel.
Misschien is dat wel een tacktiek, terug zakken zodat er ruimte in de rug ontstaat waar Eriksen in kan duiken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut een goed punt. Zijn aanspeelpunt-zijn kan beter denk ik. Hij moet niet té veel inzakken, toch? Anders belemmert hij het spel van de op en doorkomende middenvelders Eriksen en Lodeiro.
Als Sigthorsson dat goed doet, mag hij blijven staan. Want idd, qua kansen afmaken is hij écht heel aardig.
Prima.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Met dan Sulejmani en Boerrigter die geregeld switchen en Ozbiliz en Lukoki die ook regelmatig hun minuten pakken, zoiets?
Je kan verontwaardigd doen of juist niet, maar Sigthorsson zakt vaak te diep in. En dat is mijn punt van zorg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een tacktiek, terug zakken zodat er ruimte in de rug ontstaat waar Eriksen in kan duiken?
Dit moet toch wel een troll zijn, ozbiliz centraal en lukoki op rechts?... Jij wilt voor het laagste doelsaldo ooit gaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik wil Sulejmani op links, Lukoki op rechts en Ozbiliz centraal. Sigthorsson bevalt mij in het geheel niet.
Zo zorgwekkend is dat niet. Kan makkelijk opgelost worden. Maar misschien is dat wel zijn taak?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan verontwaardigd doen of juist niet, maar Sigthorsson zakt vaak te diep in. En dat is mijn punt van zorg.
Zullen de verdedigers leuk vindenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit moet toch wel een troll zijn, ozbiliz centraal en lukoki op rechts?... Jij wilt voor het laagste doelsaldo ooit gaan?
Tja maar met Ozbiliz of Lodeiro los je dat niet op. Als die met hun fysiek vast in de spits blijven staan speel je met 10 man. Daarbij zoals Ajacied al zegt trekt hij wel verdedigers met zich mee waardoor er meer ruimte onstaat voor diepgaande middenvelders. Al ben ik het wel met je eens dat het niet te vaak moet gebeuren zodat er zowaar iemand met lengte een voorzet kan afwachten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut een goed punt. Zijn aanspeelpunt-zijn kan beter denk ik. Hij moet niet té veel inzakken, toch? Anders belemmert hij het spel van de op en doorkomende middenvelders Eriksen en Lodeiro.
Als Sigthorsson dat goed doet, mag hij blijven staan. Want idd, qua kansen afmaken is hij écht heel aardig.
Ik ben voor combinatievoetbal en Ozbiliz kan daar spelen. Ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit moet toch wel een troll zijn, ozbiliz centraal en lukoki op rechts?... Jij wilt voor het laagste doelsaldo ooit gaan?
Jah joh wrijf het er ff in dat mijn xbox al een jaar stuk isquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik moet toegeven, met FIFA is het wel een bazenaanval; Allemaal van die snelle spelertjes
Lodeiro idd niet nee, deze Uruguayaan moet links op het middenveld voetballen als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja maar met Ozbiliz of Lodeiro los je dat niet op. Als die met hun fysiek vast in de spits blijven staan speel je met 10 man. Daarbij zoals Ajacied al zegt trekt hij wel verdedigers met zich mee waardoor er meer ruimte onstaat voor diepgaande middenvelders. Al ben ik het wel met je eens dat het niet te vaak moet gebeuren zodat er zowaar iemand met lengte een voorzet kan afwachten.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jah joh wrijf het er ff in dat mijn xbox al een jaar stuk is
Misschien heb je daarvoor juist Siggy nodig, voor het aansluiting ..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik ben voor combinatievoetbal en Ozbiliz kan daar spelen. Ben ik van overtuigd.
Ben ik het mee eens, maar toch moet je misschien wel naar een goed alternatief gaan zoeken. Want zoals ik al eerder zei heeft hij vorig jaar bij AZ eigenlijk alleen de tweede seizoenshelft als basisspeler gespeeld na 2/3 jaar van blessureleed en heeft dat hem dit seizoen alweer een breukje door overbelasting opgeleverd terwijl hij pas 20 is. Anders zit je volgend jaar weer zonder spits als zijn blessuregevoeligheid aanhoudt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Misschien heb je daarvoor juist Siggy nodig, voor het aansluiting ..![]()
Siggy is toch wel de laatste waar over gediscussieerd moet worden, dat is gewoon een vaste speler.
Ik heb wel vertrouwen in Castillionquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, maar toch moet je misschien wel naar een goed alternatief gaan zoeken. Want zoals ik al eerder zei heeft hij vorig jaar bij AZ eigenlijk alleen de tweede seizoenshelft als basisspeler gespeeld na 2/3 jaar van blessureleed en heeft dat hem dit seizoen alweer een breukje door overbelasting opgeleverd terwijl hij pas 20 is. Anders zit je volgend jaar weer zonder spits als zijn blessuregevoeligheid aanhoudt.
Ik hoop dat zijn ontwikkeling doorzet bij RKC, maar hij speelt nu nog niet goed genoeg om al bij Ajax mee te kunnen draaien. Al ben ik al wel blij dat hij sterker in de duels begint te worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Castillion
Voor mij is Sigthorsson dat zeker niet. Laat hem het eerst maar bewijzen. Dat heeft hij nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Misschien heb je daarvoor juist Siggy nodig, voor het aansluiting ..![]()
Siggy is toch wel de laatste waar over gediscussieerd moet worden, dat is gewoon een vaste basisspeler.
Toch is hij wel vertrouwd met het Ajax-spelletje. Ik baalde als een stekker toen ik hoorde dat hij was verhuurd aan Rkc. Ik had hem graag behoorlijk wat minuten willen zien bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn ontwikkeling doorzet bij RKC, maar hij speelt nu nog niet goed genoeg om al bij Ajax mee te kunnen draaien. Al ben ik al wel blij dat hij sterker in de duels begint te worden.
Ik vraag me toch af waar jij was tijdens z'n wedstrijden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Voor mij is Sigthorsson dat zeker niet. Laat hem het eerst maar bewijzen. Dat heeft hij nog niet gedaan.
Sigthorsson kan zich beter wat minder diep in laten zakken. Dan verstoort hij het combinatievoetbal niet zo. Dan kan het nog wat worden met hem in de punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |