quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef Mistle het volgende:
Nee, inderdaad. Twente en Ajax gaan het allebei niet redden dit seizoen.
Volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen jongens!
Dacht al, wou bijna professionele hulp voor je gaan zoeken.quote:woonplaats: Eindhoven
AZ zal het dan erg makkelijk krijgen ..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef Mistle het volgende:
Nee, inderdaad. Twente en Ajax gaan het allebei niet redden dit seizoen.
Volgend seizoen nieuwe ronde, nieuwe kansen jongens!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik nam het ook niet meer serieus toen ik las
[..]
Stel je voor dat Sulejmani voor lange tijd aan de linkerkant komt te staan en hij daadwerkelijk beter kan fungeren dan aan de rechterkant en waar hij kan voortzetten met zijn beste been. Zou dat niet het proberen waard zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Liever een hele slechte speler, dan een slechte speler waarbij je Miki ook naar de andere kant moet sturen.
Miki heeft al een enkele keren op links gespeeld, en het is niet beter.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Stel je voor dat Sulejmani voor lange tijd aan de linkerkant komt te staan en hij daadwerkelijk beter kan fungeren dan aan de rechterkant en waar hij kan voortzetten met zijn beste been. Zou dat niet het proberen waard zijn?
Toch zou ik graag zien dat Sulejmani daar méér komt te spelen. Lukoki acht ik er wél klaar voor. Het is niet zo dat, nu Frank de Boer het niet zo in hem ziet zitten, dat hij ook daadwerkelijk niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Miki heeft al een enkele keren op links gespeeld, en het is niet beter.
Lukoki is er gewoon niet klaar voor, laat hem lekker in de beloften spelen.
1. Mikiquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Toch zou ik graag zien dat Sulejmani daar méér komt te spelen. Lukoki acht ik er wél klaar voor. Het is niet zo dat, nu Frank de Boer het niet zo in hem ziet zitten, dat hij ook daadwerkelijk niet goed genoeg is.
Tsja, ik wil Sulejmani op links, Lukoki op rechts en Ozbiliz centraal. Sigthorsson bevalt mij in het geheel niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Miki
2. Ozibiliz
3. Lukoki (misschien zelfs Eriksen en dan Klaassen op 10).
Laat dan maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik wil Sulejmani op links, Lukoki op rechts en Ozbiliz centraal. Sigthorsson bevalt mij in het geheel niet.
Je kan het er niet mee eens zijn, maar vertel mij eens waarom El Hamdaoui jou niet bevalt en Sigthorsson wel en dat terwijl Sigthorsson nog méér inzakt ( tot het middenveld ) om de bal te gaan vragen?quote:
Dat zou echt een verschrikking worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ik wil Sulejmani op links, Lukoki op rechts en Ozbiliz centraal. Sigthorsson bevalt mij in het geheel niet.
Misschien omdat hij 0 mentaliteit heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan het er niet mee eens zijn, maar vertel mij eens waarom El Hamdaoui jou niet bevalt en Sigthorsson wel en dat terwijl Sigthorsson nog méér inzakt ( tot het middenveld ) om de bal te gaan vragen?
Hoe zou jij het dan doen? Ik geef mijn mening en ik kijk uit naar jouw mening.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zou echt een verschrikking worden.
Omdat Siggy geen balverlies lijdt en dat doen Aras en El Hamdaoui alleen maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan het er niet mee eens zijn, maar vertel mij eens waarom El Hamdaoui jou niet bevalt en Sigthorsson wel en dat terwijl Sigthorsson nog méér inzakt ( tot het middenveld ) om de bal te gaan vragen?
Ah, het praatje mentaliteit weer. Tsja, het zal allemaal wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien omdat hij 0 mentaliteit heeft.
Sigthorsson geen balverlies, come on, vertel iets geloofwaardigers.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat Siggy geen balverlies lijdt en dat doen Aras en El Hamdaoui alleen maar.
In de spits heb je en balvaste gast nodig die de bal kan vasthouden en het hele team laat voetballen.
Dat doen Mounir en Aras absoluut niet.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Sigthorsson geen balverlies, come on, vertel iets geloofwaardigers.
Ozbiliz is zo iemand die juist érg balvast is, maar hij is ook iemand die volledig het vertrouwen dient te krijgen. Iig een paar wedstrijden lang. Geen invalbeurtjes van 7 minuten, zoals vorig seizoen geloof ik vaak het geval was.
El Hamdaoui in zijn maanden bij Ajax heeft vaker buitenspel gestaan dan heel Ajax dat seizoen bij elkaar. Hij is zo traag en lui dat hij gewoon niet terugloopt en als een bal iets te diep wordt gespeeld haalt hij deze gewoon niet. Om nog maar niet te beginnen over zijn slechte been. Het is een zeer goede voetballer tenzij je de hele ploeg om hem om hem heen bouwt en daar is hij gewoon niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah, het praatje mentaliteit weer. Tsja, het zal allemaal wel.
Die vallen in het niets bij Lodeiro, die schermt de bal nog van Terry af.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajacieden... wie heeft er meer balverlies, Aras of Siggy?
Even kijken wat de anderen ervan vinden.
Neem alles toch niet zo letterlijk. Ik wil alleen maar zeggen dat als je Ozbiliz geregeld speeltijd geeft, dat hij zich dan onderscheid door zéér balvast te zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajacieden... wie heeft er meer balverlies, Aras of Siggy?
Even kijken wat de anderen ervan vinden.
ik heb juist liever dat Ozbiliz de bal eens afgeeft!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Neem alles toch niet zo letterlijk. Ik wil alleen maar zeggen dat als je Ozbiliz geregeld speeltijd geeft, dat hij zich dan onderscheid door zéér balvast te zijn.
Tsja, toch heeft Ajax wat gemist in de afgelopen periode in de spits. Een eerlijke vraag: vond jij Sigthorsson mee- of tegenvallen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
El Hamdaoui in zijn maanden bij Ajax heeft vaker buitenspel gestaan dan heel Ajax dat seizoen bij elkaar. Hij is zo traag en lui dat hij gewoon niet terugloopt en als een bal iets te diep wordt gespeeld haalt hij deze gewoon niet. Om nog maar niet te beginnen over zijn slechte been. Het is een zeer goede voetballer tenzij je de hele ploeg om hem om hem heen bouwt en daar is hij gewoon niet goed genoeg voor.
Maar jij wil dus Miki op links, en Lukoki op rechts zodat ze voorzetten kunnen geven op ... uhmm .. Aras?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Neem alles toch niet zo letterlijk. Ik wil alleen maar zeggen dat als je Ozbiliz geregeld speeltijd geeft, dat hij zich dan onderscheid door zéér balvast te zijn.
Siggy was een van de betere spelers bij Ajax, samen met Derk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, toch heeft Ajax wat gemist in de afgelopen periode in de spits. Een eerlijke vraag: vond jij Sigthorsson mee- of tegenvallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |