Oh ja dat klopt, was wel grappig toen jaquote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar dat zei ons Eredivisie Live neger toen.
Hou toch op man, geweldige speler.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Mandéra het volgende:
Ebecillio, leuk dat je 3x scoorde vanmiddag, verder blijft het 1 groot drama die jongen.
Volgende week RKC bekijken vanaf VAK410.
Wel met Ebecilio in de basis he!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:04 schreef Mandéra het volgende:
Ebecillio, leuk dat je 3x scoorde vanmiddag, verder blijft het 1 groot drama die jongen.
Volgende week RKC bekijken vanaf VAK410.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt geweldige wedstrijd heeft ie uitgekozen om in 410 te zitten wel.
Tsja voor andere wedstrijden waren er geen kaarten in de verkoop.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt geweldige wedstrijd heeft ie uitgekozen om in 410 te zitten wel.
Iedereen kan toch wel eens een middagje knallen?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Mandéra het volgende:
Ik vraag me gewoon ontzettend af, waarom kan hij het nu ineens wel maar heeft hij de rest van dit seizoen nog niks laten zien? Hij kan echt wel voetballen heeft hij laten zien.
Maar ik ben wel erg opgelucht man, eerste helft was helemaal niks geef toe.
Ik vind Sulejmani de laatste weken echt niks presteren.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Lorenzo basisplaats nou hoor, oprotten met sulejmani
Zeker wel, je zult mij niet horen klagen over zijn doelpunten.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Iedereen kan toch wel eens een middagje knallen?
Zolang je er maar van genietquote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tsja voor andere wedstrijden waren er geen kaarten in de verkoop.Moet het toch een keertje meegemaakt hebben.
Mwah hij liet vandaag ook wel zien dat hij zeker wat techniek bezit.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:11 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Zeker wel, je zult mij niet horen klagen over zijn doelpunten.
Ze worden aardig in het zadel geholpenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Maar goed, Ebecilio speelde vanmiddag ook geweldig en speelt normaal ook ruk, ik denk niet dat Twente nog een keer zo goed gaat spelen.
psv is wel heel dramatisch iddquote:
Wat een geweldige kerel, dat had ik niet achter hem gezocht!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:08 schreef Stiggie het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)jn-hoofd-zitten.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |